Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick meddelnde från en som ville köpa min Asdon-Nelaria märr för att betäcka med en Asdon- Aytac hingst så det verkar vara fler som tänker i banorna av att det kanske inte är Asdon trots allt.

Jag fick meddelnde från en som ville köpa min Asdon-Nelaria märr för att betäcka med en Asdon- Aytac hingst så det verkar vara fler som tänker i banorna av att det kanske inte är Asdon trots allt.
Ja det är fler som tänker i de banorna men vi måste ju inte föra till torgs att vi är en rätt stor grupp som tänker så :angel::D
Har för övrigt köpt en tvåårig Nelariadotter på NL servern som är åldrad och betäckt med Aytachingst. Sannolikhet för rabicano om det är stona= 6,25% :meh:

Ja det är fler som tänker i de banorna men vi måste ju inte föra till torgs att vi är en rätt stor grupp som tänker så :angel::D
Har för övrigt köpt en tvåårig Nelariadotter på NL servern som är åldrad och betäckt med Aytachingst. Sannolikhet för rabicano om det är stona= 6,25% :meh:
ouff så låg? nästan inte värt att ödsla stallplats på min nelairadotter med den confon :cautious: har henne iofs bara för att testa om det är stona som är bärare.

29439

@Hedinn Vill du fortfarande ha Roulette också? :laugh:
Jag vill inte ha fler hingstar nu så du kan få med ungen också, han fick ok dressyr-siffror ändå. Ombetäckt med någon av mina såklart också om du vill.

Ni som hittills betäckt Asdonston, har Nelaria och Aytac varit inblandade eller har han varit ensam som förälder?
Jag kollade mina idag och dom Asdonston jag har testat har bara Asdon i stammen.

Ni som hittills betäckt Asdonston, har Nelaria och Aytac varit inblandade eller har han varit ensam som förälder?
Jag kollade mina idag och dom Asdonston jag har testat har bara Asdon i stammen.
Inte riktigt svar på din fråga. Min Natt är dräktig och är Yavuz*Aytac, nedkommer om 6 dagar med en hingst

Rabicano-hingstens mamma har Asdon och Aytac som föräldrar - super hjälpsamt :angel::rofl:

Mina ston har bara Asdon men jag har en hingst som är asdon-Aytac. Han är dock inte prövad än (förutom nu på nelaira-märren) eftersom jag ville ha ett rabicanosto att testa honom på först.

Bara Asdon ston, ingen Nelaria eller Aytac tillsammans med honom.

@inverterad Ayal Pikira har fölat och fölis kan definitivt ta över mammsen roll :D
Osäker vad du kom fram till, om du ville ha henne eller inte? Om du vill ha henne, kan jag betäcka om med valfri hingst.

Senast ändrad:
En med Nelaria och en med bara Asdon. Väntar spänt på att Nelariafölet ska växa upp. :laugh:

Ok! Iofs så har ju inte alla föl växt upp än, men hittills har ju inga "enbart-Asdon-ston" fått rabicanoföl, @Asko s sto är den enda som fått en rabicanoavkomma och den hade Aytac i stammen. Ska man ha lite is i magen och vänta på att fler föl ska växa upp för att utesluta Asdon eller ska man göra sig av med stona och skaffa nya efter Aytac och Nelaria...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka