Har inte tittat på henne men Yavuz ×Aytac brukar vara bra
Yavuz har hon i stammen, men hittade en helt ok Dealdir x Aytac som jag provade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte tittat på henne men Yavuz ×Aytac brukar vara bra
Åh just den stammen har jag på .COM - tänkte prova avla henne på rabicano hingsten så fort hon fött sitt föl imorgon.Yavuz har hon i stammen, men hittade en helt ok Dealdir x Aytac som jag provade.
Jag fick meddelnde från en som ville köpa min Asdon-Nelaria märr för att betäcka med en Asdon- Aytac hingst så det verkar vara fler som tänker i banorna av att det kanske inte är Asdon trots allt.
Ja det är fler som tänker i de banorna men vi måste ju inte föra till torgs att vi är en rätt stor grupp som tänker såJag fick meddelnde från en som ville köpa min Asdon-Nelaria märr för att betäcka med en Asdon- Aytac hingst så det verkar vara fler som tänker i banorna av att det kanske inte är Asdon trots allt.
ouff så låg? nästan inte värt att ödsla stallplats på min nelairadotter med den confonJa det är fler som tänker i de banorna men vi måste ju inte föra till torgs att vi är en rätt stor grupp som tänker så
Har för övrigt köpt en tvåårig Nelariadotter på NL servern som är åldrad och betäckt med Aytachingst. Sannolikhet för rabicano om det är stona= 6,25%![]()
Det gäller om du betäcker med hingst som inte är känd bärare. Om du är på .com servern och använder Aphodiini så är sannolikheten 25%ouff så låg? nästan inte värt att ödsla stallplats på min nelairadotter med den confonhar henne iofs bara för att testa om det är stona som är bärare.
Visa bifogad fil 29439
har betäckt med aytac-hingst nu men det blir aphodiini i nästa vända helt klartDet gäller om du betäcker med hingst som inte är känd bärare. Om du är på .com servern och använder Aphodiini så är sannolikheten 25%
Inte riktigt svar på din fråga. Min Natt är dräktig och är Yavuz*Aytac, nedkommer om 6 dagar med en hingstNi som hittills betäckt Asdonston, har Nelaria och Aytac varit inblandade eller har han varit ensam som förälder?
Jag kollade mina idag och dom Asdonston jag har testat har bara Asdon i stammen.
Rabicano-hingstens mamma har Asdon och Aytac som föräldrar - super hjälpsamtNi som hittills betäckt Asdonston, har Nelaria och Aytac varit inblandade eller har han varit ensam som förälder?
Jag kollade mina idag och dom Asdonston jag har testat har bara Asdon i stammen.
Mina ston har bara Asdon men jag har en hingst som är asdon-Aytac. Han är dock inte prövad än (förutom nu på nelaira-märren) eftersom jag ville ha ett rabicanosto att testa honom på först.Ni som hittills betäckt Asdonston, har Nelaria och Aytac varit inblandade eller har han varit ensam som förälder?
Bara Asdon ston, ingen Nelaria eller Aytac tillsammans med honom.Ni som hittills betäckt Asdonston, har Nelaria och Aytac varit inblandade eller har han varit ensam som förälder?
En med Nelaria och en med bara Asdon. Väntar spänt på att Nelariafölet ska växa upp.Ni som hittills betäckt Asdonston, har Nelaria och Aytac varit inblandade eller har han varit ensam som förälder?
@Riru får jag prova en AT-märr som har aytac som mormor?