Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Riru !!!
Min dubbelgula kille e. Aphodiini är rabicano! :banana::banana::banana:
Det syns inte så väl pga dubbelgult men det syns lite vitt just där faktiskt och tar man fram bildegenskaperna så syns det tydligt. Och t.o.m lite mer än Aphodiinis egen tror jag?
Vet inte om jag ska lägga ut honom till avel?? :nailbiting: Och till vilket pris isåfall?
Mitt sto Pearl Jam är iallafall bärare! :banana::up:

@Riru !!!
Det syns inte så väl pga dubbelgult men det syns lite vitt just där faktiskt och tar man fram bildegenskaperna så syns det tydligt. Och t.o.m lite mer än Aphodiinis egen tror jag?
Vet inte om jag ska lägga ut honom till avel?? :nailbiting: Och till vilket pris isåfall?
ee532f869.png

Heh, bilden på rabicano mönstret :p:rofl:

@Riru !!!

Grattis! Men vi vet fortfarande inte om det är Asdon eller stona :rofl:

@Riru !!!

Grattis! Skönt med en bärare till iaf, frågan är ju bara om det är Asdon eller Aytac :laugh:

@Riru Är det okej om jag lägger ut min rab hingst för hrc också?
Jag funderar på hur mycket dock ... han är ju inavlad men å andra sidan rabicano.

@Riru Är det okej om jag lägger ut min rab hingst för hrc också?
Jag funderar på hur mycket dock ... han är ju inavlad men å andra sidan rabicano.

Om jag får vara självisk så tycker jag att du kan ha dyrt hrc-pris annars är det kört för min DPinkomst :angel: Så många är det inte som betäcker ändå, nån enstaka i veckan om ens det. Men det är väl för att jag bara har DP.
Kan ju inte tvinga dig dock :laugh: Och det kommer ju säkert dyka upp fler snart ändå.

Om jag får vara självisk så tycker jag att du kan ha dyrt hrc-pris annars är det kört för min DPinkomst :angel: Så många är det inte som betäcker ändå, nån enstaka i veckan om ens det. Men det är väl för att jag bara har DP.
Kan ju inte tvinga dig dock :laugh: Och det kommer ju säkert dyka upp fler snart ändå.
Jag vet dock inte hur dyrt! En siffra som ploppar upp är 10' men det känns lite väl... eller?

Hmm intressant. Jag tycker det stärker mina misstankar om att det är stona med tanke på hur få Aytac ston som är betäckta. Jäklar vad Deloryn måste skrattat åt oss om det är så och vilket sammanträffande att @Riru lyckades få tag i rätt unge om det nu inte beror på inaveln

Jag vet dock inte hur dyrt! En siffra som ploppar upp är 10' men det känns lite väl... eller?
Det är alldeles för lite. Jag får 10000HRC för betäckning med helt normal brun arabhingst utan speciell exteriör eller GP han är dessutom endast är bärare av ett flaxanlag. Minst 30000HRC säger jag helst mer

Hmm intressant. Jag tycker det stärker mina misstankar om att det är stona med tanke på hur få Aytac ston som är betäckta. Jäklar vad Deloryn måste skrattat åt oss om det är så och vilket sammanträffande att @Riru lyckades få tag i rätt unge om det nu inte beror på inaveln

Vore ju iaf skönt om alla andra också tror det är Asdon, så ligger vi lite före fortfarande :laugh:
Fast jag tycker inte det var en så dum teori ändå, i beta fanns det ju bara en så det hade mycket möjligt kunnat vara så även nu.
Men ja det var verkligen ren tur i så fall!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka