Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är alldeles för lite. Jag får 10000HRC för betäckning med helt normal brun arabhingst utan speciell exteriör eller GP han är dessutom endast är bärare av ett flaxanlag. Minst 30000HRC säger jag helst mer
:eek:
:cautious:
Jag är van vid min Elvis som kostar bara 3000 :rofl:

Vore ju iaf skönt om alla andra också tror det är Asdon, så ligger vi lite före fortfarande :laugh:
Fast jag tycker inte det var en så dum teori ändå, i beta fanns det ju bara en så det hade mycket möjligt kunnat vara så även nu.
Men ja det var verkligen ren tur i så fall!
Fast Asdon är ju också bärare? Eller va? :o

Jag vet dock inte hur dyrt! En siffra som ploppar upp är 10' men det känns lite väl... eller?

Håller med @Shaggy , jag betalar själv upp till 25k för "vanliga" hästar. Det här är ändå (trots inavel) en väldigt sällsynt färg just nu. Jag tar ju 150DP och har fått höra att det är billigt just pga färgen samt att man får en garanterad bärare som man kan använda själv sen.
Och gör vi om DP till HRC till det pris folk köper och säljer DP för så blir det 37500hrc.

Hmm intressant. Jag tycker det stärker mina misstankar om att det är stona med tanke på hur få Aytac ston som är betäckta. Jäklar vad Deloryn måste skrattat åt oss om det är så och vilket sammanträffande att @Riru lyckades få tag i rätt unge om det nu inte beror på inaveln

Jag har ett Aytac-sto på NL som betäcktes med en Aytac-hingst alldeles nyss... Finns ju naturligtvis ingen garanti för att de två är bärare även om det är så att Aytac är det osv och det skulle vara extrem tur om det blev en rabi av den ungen men man kan ju hoppas :D

Jag har ett Aytac-sto på NL som betäcktes med en Aytac-hingst alldeles nyss... Finns ju naturligtvis ingen garanti för att de två är bärare även om det är så att Aytac är det osv och det skulle vara extrem tur om det blev en rabi av den ungen men man kan ju hoppas :D

Kom ju på att jag har hästar där också :laugh: Inavlade precis ett Aytac-sto och ett Nelaria-sto jag med.

Kom ju på att jag har hästar där också :laugh: Inavlade precis ett Aytac-sto och ett Nelaria-sto jag med.
Och jag kom på att jag faktiskt har ett ganska dåligt AT-sto på COM som visade sig ha Aytac till mormor. Synd att jag pensionerat hennes mamma men hon står faktiskt tom just nu. Kanske ska testa med en rabihingst...

Jag vet dock inte hur dyrt! En siffra som ploppar upp är 10' men det känns lite väl... eller?
Grattis! Men som dom andra säger, 10' är för billigt. Jag har/haft 20' på min bästa AT och fick in mycket betäckningar. Jag hade kunnat betala 100' för en rabi betäckning, om det fanns istället för dp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka