Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag provar att avla mina lediga ston undan dessa två ston med Aytac i stammen med min rabicano-hingst, det är ett till led i stamtavlan med värt att prova iallafall :p

@Riru Förresten, man borde väl också kunna hålla ett öga öppet efter hingstar som är undan Nelaria eller Aytac (och inte efter Asdon) och kolla om de är bärare?
Har dock ingen sådan häst.

Jag påbörjade ju en jakt på såna men fanns inga tillsalu, så fick skicka meddelanden.
Har fått köpa 2 Aytac och 1 Nelaria, och har en av varje till som kunde sälja.
Men ja, är ju hingstar, vilka ston ska man slösa på dom? :laugh:

Jag påbörjade ju en jakt på såna men fanns inga tillsalu, så fick skicka meddelanden.
Har fått köpa 2 Aytac och 1 Nelaria, och har en av varje till som kunde sälja.
Men ja, är ju hingstar, vilka ston ska man slösa på dom? :laugh:
Ston efter din rabicano hingst :angel::p

Min framtida plan är att ha 4-5 inavlade ston med synlig rabicano och köra en betäckningsomgång med alla per hingst som planeras testa, så kör man en ny hingst varje ny betäckning och avverkar en del stammar på det sättet :idea:

Nelariahingsten jag köpt samt den jag möjligtvis ska få köpa är inget att hurra för om de skulle vara bärare.. Finns det någon hingst med superconfo i Europa man kan försöka få tag i en kombination med eller är det kass confo alltid som gäller om man vill ha Nelaria?

Nelariahingsten jag köpt samt den jag möjligtvis ska få köpa är inget att hurra för om de skulle vara bärare.. Finns det någon hingst med superconfo i Europa man kan försöka få tag i en kombination med eller är det kass confo alltid som gäller om man vill ha Nelaria?
Nelaria har usel exteriör. Det enda jag kan tänka mig ger något vettigt (har inte kollat) är i kombo med Yavuz eller Dealdir

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka