Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rhytm och iniulowa (stavning?) tror jag det var. Ăr inne ett tag nu nĂ€r liten soverYes! Jag Ă€r inne nu om det funkar? Vilka hingstar var det?
TvÄ av mina uppfödningar ju, vad roligtTack sÄ jÀttemycket @Murray! Det rÄkade bli 2 ston pÄ Inioluwa![]()
AlltsÄ jag Àr sÄ taggad pÄ ridklubbar! Team Buke![]()
Hoppas inte. Annars kanske man kan flytta o dÄ fÄr ni alla komma till EuropaGissar att det kommer vara bundet till kontinenter dock![]()
Vi fÄr skapa undergrupper: Bukemaffian Europa, Bukemaffian Asien osvGissar att det kommer vara bundet till kontinenter dock![]()
Hoppas inte. Annars kanske man kan flytta o dÄ fÄr ni alla komma till Europa![]()
Inte jag hellerJa alltsÄ dom mÄste ju nÀstan lösa det pÄ nÄgot sÀtt, man kan ju skapa kontakter/spelvÀnner under tideb i spelet som man dÄ skulle vilja bilda klubb med nÀr det införs, och dÄ vore det ju jÀttedumt om man inte kan det pga var man bosatt sig.
Flytta till Europa vet jag inte om jag Àr sÄ sugen pÄ dock.![]()
Vad söker du hos araber?Jag har tydligen 2 tomma stallplatser (nÄja, ett gÀng föl flyttar vÀl snart)! Har nÄn nÄgot roligt som ni vill sÀlja? Inga fler hingstar helst. GÀrna araber, trakheners - företrÀdesvis hoppinriktade eller kanske en trevlig welsh![]()
@Elin_B eller Welshar?Vad söker du hos araber?