HorseReality XI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
NÄgon som Àr duktig pÄ Excel?

Jag har tvÄ blad i mitt dokumet som inte riktigt funkar som de ska. Det ena Àr huvuddokumentet med all info om hÀstarna som jag kan filtrera om osv. Det andra Àr kopplat till första och hÀmtar alla namn dÀrifrÄn och lÀgger dessa pÄ översta raden. Under namnet kan jag sedan lÀgga till statistik över show resultat, en kolumn för varje hÀst. Problemet Àr att nÀr jag sortera om första dokumenten följer namnen med som de ska och sorteras om men resten av statistiken följer inte med, dvs ligger kvar och hamnar dÄ under andra hÀstar. Jag skulle liksom vilja 'lÄsa' hela kolumnen sÄ att om nÄgon information byter kolumn (dvs namnet) följer resteranda info i cellerna under med. NÄgon som förstÄr och vet hur jag löser?
Googlat som en idiot men det handlar ju bara om att lÄsa första raden eller kolumnen och det hjÀlper inte mig.

Hoppas inte. Annars kanske man kan flytta o dÄ fÄr ni alla komma till Europa ;)

Ja alltsÄ dom mÄste ju nÀstan lösa det pÄ nÄgot sÀtt, man kan ju skapa kontakter/spelvÀnner under tideb i spelet som man dÄ skulle vilja bilda klubb med nÀr det införs, och dÄ vore det ju jÀttedumt om man inte kan det pga var man bosatt sig.
Flytta till Europa vet jag inte om jag Àr sÄ sugen pÄ dock. :angel:

Inse min besvikelse nÀr jag fick veta att de nya skimmelbilderna pÄ araberna kommer först pÄ hÀstar som Àr födda efter gÄrdagens uppdatering :( (gÀller rimligen AT ocksÄ). Jag som suttit och glott och glott pÄ mina skimlar och försökt se skillnader i deras fÀrger Ànda sedan igÄr :rofl:
Nu mĂ„ste jag ju vĂ€nta ”3 Ă„r”!

Ja alltsÄ dom mÄste ju nÀstan lösa det pÄ nÄgot sÀtt, man kan ju skapa kontakter/spelvÀnner under tideb i spelet som man dÄ skulle vilja bilda klubb med nÀr det införs, och dÄ vore det ju jÀttedumt om man inte kan det pga var man bosatt sig.
Flytta till Europa vet jag inte om jag Àr sÄ sugen pÄ dock. :angel:
Inte jag heller :angel:

Men det verkar ju som att det Ă€r tĂ€nkt att ”ridklubben” ska kunna arrangera tĂ€vlingar, och eftersom tĂ€vlingarna Ă€r kontinentspecifika, sĂ„ bör rimligen klubbarna vara det ocksĂ„

Jag har tydligen 2 tomma stallplatser (nÄja, ett gÀng föl flyttar vÀl snart)! Har nÄn nÄgot roligt som ni vill sÀlja? Inga fler hingstar helst. GÀrna araber, trakheners - företrÀdesvis hoppinriktade eller kanske en trevlig welsh :)

En av mina ”behĂ„ll och se om det blir en leverfux” blev vuxen idag :)
https://www.horsereality.com/horses/548108/asc-ascimaa
Planen var pensionera om vanlig fux, sÀlj om lever. Tja, hon Àr lever :banana: jag tog en snabbkoll pÄ hennes siffror för att se vilket pris som skulle vara rimligt och inser att hon har högst distanssiffror i min flock... sÄ nÀ, jag var inte svÄrövertalad att behÄlla henne ett tag :angel::rofl:

Jag har tydligen 2 tomma stallplatser (nÄja, ett gÀng föl flyttar vÀl snart)! Har nÄn nÄgot roligt som ni vill sÀlja? Inga fler hingstar helst. GÀrna araber, trakheners - företrÀdesvis hoppinriktade eller kanske en trevlig welsh :)
Vad söker du hos araber?

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • LĂ„st
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • LĂ„st
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka