HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Elin_B
Jag

Jag pensionerade bla ett welsh sto med 660+ och CR RN Z idag. Och ett DC sto med 6VG och high score 87+ 🙈
Jag håller på att sälja en del vuxna (i tanken alltså :angel: ) och skrev ett inlägg för ett tag sedan. Några är tingade, andra inte och några till jag tänkt släppa. Och ett gäng föl märkta med $. De vuxna är inte märkta utan får återkomma. Om någon av dem skulle vara intressanta för dig.
Ska kika!

@Elin_B
Jag

Jag pensionerade bla ett welsh sto med 660+ och CR RN Z idag. Och ett DC sto med 6VG och high score 87+ 🙈
Jag håller på att sälja en del vuxna (i tanken alltså :angel: ) och skrev ett inlägg för ett tag sedan. Några är tingade, andra inte och några till jag tänkt släppa. Och ett gäng föl märkta med $. De vuxna är inte märkta utan får återkomma. Om någon av dem skulle vara intressanta för dig.
Åh det första stoet hade varit nåt... Har en hingst med Z och 671 med tråkig confo som jag vill ha en bättre efterträdare till. Men det är svårt att matcha GP utan att stoet har HPA i stamtavlan.

Jag har ett konto där som jag kommer ha till att testa rabicano på ATs och PRE. Men det svåra är att hitta hästar tillsalu över huvudtaget :banghead: Är i princip bara foundation som gäller och man drunkar inte precis i FT.
Startade ett. Blev förvånad över att man började med 50000 har för mig jag startade med 150000. Köpt en häst hitills som jag tänker tävla utbudet var ju något skralt

Vad har ni för system för att veta vilka hästar som är tillräckligt tränade för att startas i tävlingar?

Vad har ni för system för att veta vilka hästar som är tillräckligt tränade för att startas i tävlingar?
Jag tränar övriga till 100% så att de har 0 i energi (även om det räcker med 50% för att toppa mätaren). Sen håller jag efter under dagen om jag hinner. Det är inte fail proof dock, råkar skicka in otränade hästar lite titt som tätt när jag inte kunnat hålla efter och alla ligger på 100% i slutet av dagen... Har inte så jättemånga hästar dock :)

Jag har en sida i mitt dokument där jag skriver gren, level, datum för början och prel slut. Har alltid minst 50 igång så det skulle vara helt hopplöst annars att hålla koll. Den räknar ut åt mig hur många i varje gren så är det lättrre att ha koll hur många som ska tävla.

Jag tränar de hästar som ska tävlas 30 min track på morgonenoch resten 60 trail. Det gör att de tävlande hästarnas energimätare aldrig slutar på 0 eller 5. Funkar om jag kan hålla efter hela dagen men sedan sista uppdateringen kan jag inte stoppa in hästar i shower eller tävlingar från telefonen. Allt annat går bra förutom att jag inte heller kan skriva meddelanden eller i forumet från den. Det sket sig dock vid förra uppdateringen.

Nu har jag varit en "sån där" som skickat mail om att köpa häst 😅 missade en budgivning på ett grått sto från Jelloswarmbloods (mobilen är inte optimal för budgivning 😑), så skickade till hen och frågade om hen får fram några fler gråa märrar (eller föl) som hen kan tänkas sälja så köper jag gärna, och att jag betalar för det såklart.

Jag tränar dom som går att träna, "resten" stoppar jag in i tävling. Men jag har ju inte så många hästar och så är jag ju i Sydamerika = det är inte hela världen om hästen inte är färdigtränad, den kan vinna ändå ibland.

Sätter också ett X efter namnet på de som är fulltränade på en nivå så är det enkelt att peta in rätt hästar på tävling. Resten tränar jag för glatta livet. Det går ju plågsamt långsamt att träna upp dem till en ny nivå!

Det gör jag gärna :) jag har en hingst till henne i stallet så hojta till när hon fölat så sänker jag priset :)

@igbest , nu har Constance Spry fölat, du vet trakehnern med 71 på sprint. Vilken hingst är det du vill jag ska betäcka henne med? Fölet blir så klart ditt - blir det bra kan vi kanske köra en till sedan så jag också får ett :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka