Gaaah, dagens i-landsproblem, jag vet men jag blir galen när tävlingarna inte börjar samtidigt!
Jag är tvärt om. Tycker det är apjobbigt att de ligger så nära varandra i tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gaaah, dagens i-landsproblem, jag vet men jag blir galen när tävlingarna inte börjar samtidigt!
Har inte tid att titta på just ditt föl, men det beror ju på ”balansen” på siffrorna den har. Den råkar väl ha höga siffror i det som är viktigt för körning helt enkelt. Det är ju lite slump inblandat också, så ibland kan man ju få små överraskningar... Här kan man se vad som är viktigt för de olika grenarna (om du inte redan sett det): https://horse-reality.fandom.com/wiki/CompetitionsJag blir inte riktigt klok på det här spelet. Är det någon som har tid och lust att förklara varför just det HÄR fölet kan "become a champion in driving" när typ knappt inga andra gypsy blir det!?!
Där för att det får över ett visst medel för grenen vilket de flesta andra saknar. Det säger egentligen ingenting om chanserna. Många sätter sina Haflinger som får dressyr som förslag inom just dressyren men resultat att de aldrig vinner någonting. Breedersadvice är ett råd men man måste titta på hur övriga hästar ser ut för grenen för att verkligen kunna säga något säkert.Jag blir inte riktigt klok på det här spelet. Är det någon som har tid och lust att förklara varför just det HÄR fölet kan "become a champion in driving" när typ knappt inga andra gypsy blir det!?!
Har inte tid att titta på just ditt föl, men det beror ju på ”balansen” på siffrorna den har. Den råkar väl ha höga siffror i det som är viktigt för körning helt enkelt. Det är ju lite slump inblandat också, så ibland kan man ju få små överraskningar... Här kan man se vad som är viktigt för de olika grenarna (om du inte redan sett det): https://horse-reality.fandom.com/wiki/Competitions
Där för att det får över ett visst medel för grenen vilket de flesta andra saknar. Det säger egentligen ingenting om chanserna. Många sätter sina Haflinger som får dressyr som förslag inom just dressyren men resultat att de aldrig vinner någonting. Breedersadvice är ett råd men man måste titta på hur övriga hästar ser ut för grenen för att verkligen kunna säga något säkert.
Nu är just körning en av de säkrare grenarna då den inte är så överbefolkad av högGP Trakheners
Om du räknar ihop deras GP poäng för körning så kommer du se att de som kan bli champions har en något högre poäng än de andra.Ja, det där med slump verkar definitivt spela roll känns det som.
Nu är visserligen pappan till det där fölet också en som kan bli champion i körning, men han är långt ifrån den som placerar sig ofta. Nästan lite tvärtom faktiskt.
Jag har några hästar till som, totalt sett, ligger i samma medelvärde i körning som det där fölet. Och som "känns bättre" i breedersadvice. Men som tydligen INTE kan bli champion.
Det känns bara så besynnerligt. En till synes medioker kuse med A i confo ploppar upp och kan bli champion.![]()
Är inne nu om du fortfarande är kvar@Shaggy är du inne nu? Har en dejt till Laurus Nobilis om det funkar.
Känner inte till nån på rak arm men bärare borde ju finnas åtminstone.Någon som vet om det finns en bra (hög gren GP) flaxsvettfux (arab)?
Jag ska betäcka Centaurea och skulle gärna få en färgkopia men vet inte var jag ska let. Hon har 296 och 297 för galopp och distans.
TackKänner inte till nån på rak arm men bärare borde ju finnas åtminstone.
Jag fick denna från @Laa s Osiris och han bär lever och uppenbarligen flax med.
https://www.horsereality.com/horses/509771/tahar-de-candelon
Jag kan tänka mig att samarbeta för ett sånt projekt därHur var det. Var det samma foundationhästar på NL servern? Funderar på om man ska köra ett mer renodlat rabicanoprojekt där och slippa knövla med det på huvudkontot. Är det samma hästar så är det ju bara att översätta när man fått resultat
Affection har gått ner medVarför är mina hästars physical fitness nere på noll?!?!