@Pandasmamma @crazyrabbitlady Det är en bugg. (Läste jag i forumet.)
De behöver skötas om och fodras typ hela tiden, så gå inte igenom alla era hästar innan de har gjort något åt det...
Attans, jag som redan hunnit med hälften.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Pandasmamma @crazyrabbitlady Det är en bugg. (Läste jag i forumet.)
De behöver skötas om och fodras typ hela tiden, så gå inte igenom alla era hästar innan de har gjort något åt det...
Tack för varningen. Trista att stallet får stå hela dagen men skönt att ha sluppit göra jobbet utan resultat@Pandasmamma @crazyrabbitlady Det är en bugg. (Läste jag i forumet.)
funkar hos migÄr det någon som har comp calc fungerade på sin dator?
Håller på att bli tokig för min dator vägrar acceptera formeln, trots kopierad rakt av.
Sorry, var otydlig. Försöker alltså kopiera in i mitt eget dokument för att kunna använda till min egna hästar. Själva google sheet dokumentet funkar för mig också, men vill kunna svara informationen på mitt sätt i mitt dokument.funkar hos mig
De letar. Och de kommer att fylla upp affection/fitness/energy när de fixat.Har de sagt nåt om när buggen förväntas vara fixad?
Är du kvar?Får fortfarande 404 när jag försöker komma åt mina hästar...
Detta Echo-föl föddes idag. Confomässigt riktigt oturligt utfall där 2:10+5:6:1=1:10:1. A:et på canter försvann men det dök upp ett på gallop istället
Dressyr-gp däremot; 88+88+93
Men hingst...
https://www.horsereality.com/horses/732837/foal-doe-732837
Provar gärna kombinationen igen @Iamia, och håller tummarna för mer tur med exteriören denna gång!
Sorry.. matar kaosig tvååring. Men nu?Är du kvar?