HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag antagligen gjort bort mig rejält. Lackade ur på AnonMa..... i forumet. Maken till negativ människa stöter man sällan på. Förstår inte varför h*n spelar om nu allt är så jäkla dåligt.

Dessutom är det en bra tävlingsmorgon. Alla pallplatser är mina :devil:

Screenshot_20190503_074951_com.android.chrome.webp

Nu måste jag snart sätta mig och rensa bland alla mina hästar.
Jag har en hel drös med vuxna hästar som jag inte vill göra mig av med bara för att dom är tränade så länge och vinner pengar, men måste samtidigt göra plats för hästar som faktiskt är bra och någonting att avla på.
Känns lite jobbigt :o:D

Är det någon som har comp calc fungerade på sin dator?
Håller på att bli tokig för mitt excel-dokument vägrar acceptera formeln, trots kopierad rakt av.

EDIT: Alltså kopierad och fungerande till eget excel-dokument (som helst är på svenska). Jag har version från 2015.

Senast ändrad:
Jag såg att jag blivit taggad i några inlägg sista tiden, men jag har varit utomlands med nästan ingen tillgång till Wifi så jag har inte kunnat följa upp taggarna. Om det är någon som vill betäcka eller så får ni hojta.
Jag har lite att ta igen nu :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka