Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har 2,4 miljoner och bryr mig inte så mycket om räntan... ;)

Jag vet att jag inte bride bry mig med över 4 miljoner men.. Någon dag kanske jag behöver dem där räntepengarna? Jag tänker att det kommer bli svårare senare i spelet, när fler tävlar osv.. Tänk om liksom :D

Finns det någonstans där jag kan se vilka delar på GPn som spelar in till vilken tävlingsgren? Typ vilka som påverkar hur bra hästen är i hoppning eller dressyr?

--

Fick två föl idag, båda efter hingsten med G+ på galopp. Ingen av dem fick G+ som jag misstänkt, men båda blev bättre än sina mödrar. Framförallt glad att ha fått en kopia på ett av mina första ston (högsta GP:t jag hade på de första stona) men utan de nedrans A:na! :love:
https://www.horsereality.com/horses/297565/foal-doe-297565

den andra fick högre GP och bättre confo än morsan:
https://www.horsereality.com/horses/297566/foal-doe-297566

Har velat med huruvida jag ska sälja stona då hästar med A på galopp/canter inte riktigt passar in i min avel. Men iaf den med hög gp får hänga kvar ett tag till. Den andra... ska jag fundera något varv till på. :p

Alltså, jag vill gärna hålla utkik efter en hingst av PRE och welsh raserna också men ... de är så fula! :o:o:o PRE stoet är fint dock, synd bara om hingsten..

Men kanske lika bra det så att jag inte skaffar mig flera raser :cautious::angel:

Vilka tycker ni är fulast? :angel:
Jag verkar ha lite andra åsikter än de flesta här... Nu har jag inte nån ingående koll på så många raser, flera vet jag knappt hur de ser ut. Men de jag har absolut svårast för är nog welsharna. Speciellt stona, vad tusan sysslar de med? Alla ben går ju i olika gångarter, liksom, finns ju inget rent där över huvud taget? O_o
A-T har jag också svårt för, men det är inte unikt för spelet, om man säger så. Tycker även Oldenburg-hingstarna ser lite knepiga ut.

Snyggast tycker ju jag att trakehnarna är (speciellt hingstarna! :D) och islandshästarna. Även PRE:erna, till skillnad från många andra. Jag har en förkärlek till "korta" hästar med lite vinklar. :D

@Shaggy Om du har möjlighet får du gärna lägga Trakhnerstoet på privatetrade idag el morgon😊 Jag har lyckats fått några hästar sålda & har bud på två så har då råd att köpa loss några boxplatser med DP😄😅
Och om du har nå Arabsto el hingst med GP för Endurance el Racing så är jag intresserad!

@Shaggy Om du har möjlighet får du gärna lägga Trakhnerstoet på privatetrade idag el morgon😊 Jag har lyckats fått några hästar sålda & har bud på två så har då råd att köpa loss några boxplatser med DP😄😅
Och om du har nå Arabsto el hingst med GP för Endurance el Racing så är jag intresserad!
Jag slänger upp henne till dig direkt med en köptid på 3 dagar.
Den bästa arab jag har att sälja nu är denna pojke
https://www.horsereality.com/horses/249251/fason
han har GP på 299 för distans och 295 för galopp

Åh längtar till att shettisarna kommer! :love:

Annars kör jag på med Oldenburgare & Mustanger, men tröttnar snabbt när man inser att vissa viger sina liv åt detta (som det verkar) och det är omöjligt att komma ikapp öht :meh:

Åh längtar till att shettisarna kommer! :love:

Annars kör jag på med Oldenburgare & Mustanger, men tröttnar snabbt när man inser att vissa viger sina liv åt detta (som det verkar) och det är omöjligt att komma ikapp öht :meh:
Det finns inga vinster i att ligga "först" (vad nu det betyder när det saknas satta mål) spelet är ingen tävling :)

Ja jag sålde just en hingstunge med GP302 för reining men totalGPn var rätt låg. Det vara andra vändan på marknaden och jag funderade på att ta ner honom i morse och pensionera eftersom jag behövde en stallplats för att kunna buda på en häst. (Jag köpte en för DP istället)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 078
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar