Jag har 2,4 miljoner och bryr mig inte så mycket om räntan...Jag har nu 4 000 000 på sparkontot och räntan ligger fortfarande på 0.10%, puh! Jag undrar när den sänks nästa gång och till vad..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har 2,4 miljoner och bryr mig inte så mycket om räntan...Jag har nu 4 000 000 på sparkontot och räntan ligger fortfarande på 0.10%, puh! Jag undrar när den sänks nästa gång och till vad..
Jag har 2,4 miljoner och bryr mig inte så mycket om räntan...
HärFinns det någonstans där jag kan se vilka delar på GPn som spelar in till vilken tävlingsgren? Typ vilka som påverkar hur bra hästen är i hoppning eller dressyr?
Jag verkar ha lite andra åsikter än de flesta här... Nu har jag inte nån ingående koll på så många raser, flera vet jag knappt hur de ser ut. Men de jag har absolut svårast för är nog welsharna. Speciellt stona, vad tusan sysslar de med? Alla ben går ju i olika gångarter, liksom, finns ju inget rent där över huvud taget?Alltså, jag vill gärna hålla utkik efter en hingst av PRE och welsh raserna också men ... de är så fula! PRE stoet är fint dock, synd bara om hingsten..
Men kanske lika bra det så att jag inte skaffar mig flera raser
Vilka tycker ni är fulast?
Men om det ligger så man ser det är det lätt att stallet fylls istället+ @Murray & @Riru
Verkar som att det inte är någon som har fått räntan en-två nätter , finns tråd på HRforumet om det och är även tillagt på Bugreports listan.
En som har räknat ut hur man får ut det mesta av räntan:
Visa bifogad fil 23222
Jag slänger upp henne till dig direkt med en köptid på 3 dagar.@Shaggy Om du har möjlighet får du gärna lägga Trakhnerstoet på privatetrade idag el morgon Jag har lyckats fått några hästar sålda & har bud på två så har då råd att köpa loss några boxplatser med DP
Och om du har nå Arabsto el hingst med GP för Endurance el Racing så är jag intresserad!
Jag slänger upp henne till dig direkt med en köptid på 3 dagar.
Den bästa arab jag har att sälja nu är denna pojke
https://www.horsereality.com/horses/249251/fason
han har GP på 299 för distans och 295 för galopp
Han är ju till salu så det är bara att lägga ett budMen åh den där vill jag ha!
Åh vad surt! Var ju även de "viktiga" delarna som var lägre där, trist. Men galet söt! Kan nog ge en del pengar den dagen du behöver sånt. Eller plats i stallet.Den här söta islandsbebisen stod i stallet imorse. Nästan helt perfekt. Sto. 6 VG resten G, dun och silver med lite gulligt vitt i ansiktet. Men sedan. GP på 570...
https://www.horsereality.com/horses/296707/mysla
Jag slänger upp henne till dig direkt med en köptid på 3 dagar.
Den bästa arab jag har att sälja nu är denna pojke
https://www.horsereality.com/horses/249251/fason
han har GP på 299 för distans och 295 för galopp
Hoppas du blir nöjd med honom. Jag hade funderat på att behålla men jag har för många hingstar. Hoppas på att nästa syskon blir ett sto i samma kaliber.Tack så jättemycket❤
Toppen, han blir bra! Köpte loss honom direkt
Det finns inga vinster i att ligga "först" (vad nu det betyder när det saknas satta mål) spelet är ingen tävlingÅh längtar till att shettisarna kommer!
Annars kör jag på med Oldenburgare & Mustanger, men tröttnar snabbt när man inser att vissa viger sina liv åt detta (som det verkar) och det är omöjligt att komma ikapp öht
Det finns inga vinster i att ligga "först" (vad nu det betyder när det saknas satta mål) spelet är ingen tävling
Du får ha som avelsmål att avla fram honomFast jag är en väldigt ”svart eller vitt” människa! Antingen dom bästa hästarna (typ Seuzan ) eller inga alls