Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att väga in lite positivitet kanske man ska nämna sina rasfavoriter också kom jag på :o:angel:
Brabenthingsten är snygg tycker jag :d
PRE stoet är vackert :love:
Fjordhingsten har en lugg man kan avundas :D
Quarterhingsten är rätt snygg tycker jag ändå, på sitt sätt, jag hoppas att det engelska fullblodet kommer se ungefär likadant ut men smäckrare :d

Åååh, jag kollade in de kommande rasernas wikisidor och fick syn på att shetlandsponnyn har fått en bild :love:
http://horse-reality.wikia.com/wiki/Shetland_pony
Fast jag måste säga att jag ser mest fram emot knabstruppern, norikern och den amerikanska miniatyrhästen :bump:
(det finns en lista här: http://horse-reality.wikia.com/wiki/Horse_breeds)
Vilka ser ni fram emot mest?

Vet inte om det är för jag spelar på iPhone, men wikin funkar aldrig ordentligt för mig. Så kan inte se listan :(

Använde fö din Elvis till ett av mina ston idag :D

Jag hade gärna pysslat med Haflinger, fölen är asfula men de vuxna ser ok ut. Men det är ju ingen som köper dessa hästar så finns ju inget att avla med och bara kassa hästar på foundation. Hade fått spendera en förmögenhet om jag skulle försöka mig på det...

Jag hade gärna pysslat med Haflinger, fölen är asfula men de vuxna ser ok ut. Men det är ju ingen som köper dessa hästar så finns ju inget att avla med och bara kassa hästar på foundation. Hade fått spendera en förmögenhet om jag skulle försöka mig på det...
Hur ser en bra haflinger ut? Jag hjälper dig gärna att leta om du vill men har ingen koll alls på rasen.

Hur ser en bra haflinger ut? Jag hjälper dig gärna att leta om du vill men har ingen koll alls på rasen.

Jag har ingen aning faktiskt, försökte komma igång med Haflinger vid ett tillfälle men blev ju pank av att köpa skräphästar på foundation, alla hade ju ”I don’t think this horse has what it takes”. Och fanns inget att avla med för att få bättre. Men är kanske den enda vägen att gå :cautious: Har inte ens sneglat åt dem sedan dess så vet inte hur det ser ut nu. Men ser du någon som kan bli champion, helst inom körning, så får du gärna hojta till :D Kanske kan ge det ett försök igen.

Alltså, jag vill gärna hålla utkik efter en hingst av PRE och welsh raserna också men ... de är så fula! :o:o:o PRE stoet är fint dock, synd bara om hingsten..

Men kanske lika bra det så att jag inte skaffar mig flera raser :cautious::angel:

Vilka tycker ni är fulast? :angel:
Jag tycker kladruberstoet (fölen är inte heller fina, hingsten är däremot ok...) slår det mesta i fulhet... Påminner om en Belgian Blue. Annars är tinker, brabant, cleveland bay-stoet (hingsten är fin), PRE och exmoorponny också på listan.

De finast gjorda är enligt mig A-T, quarter, islandshäst och trakehnerfölen.

Har inte heller fått ränta, dessutom verkar det som den sänkts
+ @Murray & @Riru
Verkar som att det inte är någon som har fått räntan en-två nätter , finns tråd på HRforumet om det och är även tillagt på Bugreports listan.

En som har räknat ut hur man får ut det mesta av räntan:
20181229_101840.webp

Jag har nu 4 000 000 på sparkontot och räntan ligger fortfarande på 0.10%, puh! :nailbiting: Jag undrar när den sänks nästa gång och till vad.. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 078
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar