Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är väl bara 25% risk att de inte klarar sig, under förutsättning att båda föräldrarna bara har enkel uppsättning av genen.Kan ju vara värt ett försök, där är ju.. 25% chans att den klarar sig? Dagen efter jag mitt föl dog och jag fick det där meddelandet fick jag dock ytterligare ett om "Your foal passed away peacefully in their sleep" eller något sånt, för att riktigt gnugga in det.
Så var det! Då kan det ju vara värt ett försök ändåÄr väl bara 25% risk att de inte klarar sig, under förutsättning att båda föräldrarna bara har enkel uppsättning av genen.
Dagen efter jag mitt föl dog och jag fick det där meddelandet fick jag dock ytterligare ett om "Your foal passed away peacefully in their sleep" eller något sånt, för att riktigt gnugga in det.
Jag måste verkligen döpa honom till något vackrareJag glömde ju att visa mina nya buke-föl! Först har vi ett stoföl efter @Linta fina Klabbe, hon förbättrade sin mor en hel del och ska bli min nya kör-stjärna https://www.horsereality.com/horses/291144/sakla
Sen har vi efter @Mumfie Aragorn, en liten hingst som blev lite bättre än sin mor men mest söt. https://www.horsereality.com/horses/293807/foal-doe-293807
Hade jag haft plats så!Försökte sälja det här palomino stofölet (A-T) men ingen var intresserad. Funderar på vad jag ska göra, det är inte helt odugligt i aveln tror jag.
https://www.horsereality.com/horses/288064/foal-doe-288064
Välbekant problem!Hade jag haft plats så!
Visa mig hingstarna om det blir några av det könetBedriver nu lite skamlös färgavel för att förhoppningsvis få lite ston som kan dra in pengar, och kanske något sto som blir tillräckligt bra för mig att använda , men med min tur blir det tre osäljbara hingstar
Alltså, detta gäller egentligen er alla dyker det upp en hingst med "fel" färg men BRA siffror, eller bra färg men lite sämre siffror... jag kan möjligen vara intresseradVisa mig hingstarna om det blir några av det könet
En sån där liten fis som stökar till det under utställningarna bara för att jävlas"If your horse could strut she would. She's got the most confident walk ever." Samma föl har fö bästa texten för samtliga gångarter - och G rätt över
A-T. Jag gillar dom(generellt, dom som syns mest) inte IRL heller Och Exmoorstona ser ut som lömska ridskoleponnysar som bara väntar på att sätta tänderna i ett barn.Vilka tycker ni är fulast?
A-T. Jag gillar dom(generellt, dom som syns mest) inte IRL heller Och Exmoorstona ser ut som lömska ridskoleponnysar som bara väntar på att sätta tänderna i ett barn.
PRE fölen, de ser ut som en kantig låda och Tinkern är inte heller mycket att hänga i granen. Quartern tycker jag ser ut som en uppblåst hamster, nog för att de är kralliga men de ser bara klumpiga ut.Alltså, jag vill gärna hålla utkik efter en hingst av PRE och welsh raserna också men ... de är så fula! PRE stoet är fint dock, synd bara om hingsten..
Alltså, jag vill gärna hålla utkik efter en hingst av PRE och welsh raserna också men ... de är så fula! PRE stoet är fint dock, synd bara om hingsten..
Men kanske lika bra det så att jag inte skaffar mig flera raser
Vilka tycker ni är fulast?
Det där med perspektiven kan jag inflika med oldenburgstona också, de är lite knepiga. En bakhov ser nästan ut att vara längre fram än en framhovTrakhener, fölen är fina men hingstarna ser bara jättekonstiga ut med den korta tjocka halsen och de krokiga bakbenen. Och stona har jättestort huvud.
Är du sugen på dåliga friesers med Ee så men då har jag redan två hingstföl till salu av just den kalibernVisa mig hingstarna om det blir några av det könet