Vet inte vad som hände men helt plötsligt var sex hästar sålda nu under förmiddagen, fyra eller fem av dem till samma köpare. Vad göra med tomma boxar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon ligger på marknaden sedan igår kväll med köpalosspris på 20000, vilket jag inte tror någon nappar på. Den går ut först på söndag kväll så bestäm dig bara innan dess såMed tanke på hur många föl jag har på G och som snart växer upp så är jag inte säker på att det bästa alternativet är att vänta , men jag pensionerade 2 st nu som jag inte tror går att sälja (en var redan pensionerad tidigare men tog tillbaka den för att se om den kunde få stjärna igen för mammans skull) och lade ut 7 andra billigt så får se om någon nappar på någon av dem eller om Gisela får ännu fler
Det där är en prestation. Därifrån borde det gå att avla fram ett poor Vad är det förs tam på den kraken och hur ser egentligen breeders advice utJag köpte precis ett jättedåligt Akhal-Tekesto från foundation i hopp om att det skulle finnas något kul bakom, det gjorde det inte GP711 men med detta:
Visa bifogad fil 23192
Det där är en prestation. Därifrån borde det gå att avla fram ett poor Vad är det förs tam på den kraken och hur ser egentligen breeders advice ut
Men stackars krake. Det är nästan så jag skulle köpa henne av dig och se om det går att avla fram ett P. Frågan är bara om det går att hitta en tillräckligt usel hingst?
Men stackars krake. Det är nästan så jag skulle köpa henne av dig och se om det går att avla fram ett P. Frågan är bara om det går att hitta en tillräckligt usel hingst?
Jag hann före, men du kan få köpa den här som plåster på såren, när hon är avvand: https://www.horsereality.com/horses/292361/Festuca köper jag gärna!
Det blev något fel vid sista uppdateringen. Sätt alla siffror till noll och spara. Sedan går det att sätta det nya priset. Jag gissar att de fixar det med nästa uppdatering som ska ske den 9(?)janNågon som vet varför avelsavgiften på hingstarna inte går att ändra? Ändrar till det jag vill ha och får en ”grön text om att det är godkänt” och minuten senare är det, det gamla priset med 2 DP osv igen..
Jag hann före, men du kan få köpa den här som plåster på såren, när hon är avvand: https://www.horsereality.com/horses/292361/
https://www.horsereality.com/horses/294233/foal-doe-294233 Den här sötnosen föddes idag, synd att det är en hingst dock
Jag tänker också försöka avla fram ett föl med så många BA som möjligt, så jag hämtade tillbaka ett riktigt uselt Exmoorsto. Jag får se hur det går, tror dock fölen blir svåra att sälja
Det finns ju chans till att de får en avkomma som faktiskt funkar. Och som du säger... Det är bara ett spel, även om man känner sig grym i det där ögonblicket när det står att vetten har fått avliva ens föl tur att bilden på fölet inte ser ut som ett föl som lider dåAlltså, jag har ju två mustanger, egenuppfödda med GP 708 och 690, obesläktade. MEN båda har OLW . Fuderar på om jag ska chansa och korsa dem i alla fall... Känns ju lite grymt men det är ju bara ett spel så