Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag läste någonstans att det är meningen att det ska bli rasspecifika beskrivningar när teamet har tid. Tills dess blir det en generisk variant, där feathering ska motsvara socks även i raser som inte har hovskägg :)

Jag köpte precis ett jättedåligt Akhal-Tekesto från foundation i hopp om att det skulle finnas något kul bakom, det gjorde det inte :rofl: GP711 men med detta:

Screenshot_20181228_120330.webp

Med tanke på hur många föl jag har på G och som snart växer upp så är jag inte säker på att det bästa alternativet är att vänta :angel: , men jag pensionerade 2 st nu som jag inte tror går att sälja (en var redan pensionerad tidigare men tog tillbaka den för att se om den kunde få stjärna igen för mammans skull) och lade ut 7 andra billigt så får se om någon nappar på någon av dem eller om Gisela får ännu fler :p
Hon ligger på marknaden sedan igår kväll med köpalosspris på 20000, vilket jag inte tror någon nappar på. Den går ut först på söndag kväll så bestäm dig bara innan dess så :)

Men stackars krake. Det är nästan så jag skulle köpa henne av dig och se om det går att avla fram ett P. Frågan är bara om det går att hitta en tillräckligt usel hingst?

Jag har faktiskt funderat på tanken, om man ska börja avla nedåt istället för uppåt. Så dåligt gp som möjligt, usel confo.. Kunde bli spännande :D

8AE3151D-03D7-49F8-BDDD-EE9684A286B1.webp

Fick ett föl idag :) W21 som sin mamma och alla G, dessvärre hingst och sämre GP än båda föräldrarna. Får prova annan hingst.

Någon som vet varför avelsavgiften på hingstarna inte går att ändra? Ändrar till det jag vill ha och får en ”grön text om att det är godkänt” och minuten senare är det, det gamla priset med 2 DP osv igen.. :banghead:

Någon som vet varför avelsavgiften på hingstarna inte går att ändra? Ändrar till det jag vill ha och får en ”grön text om att det är godkänt” och minuten senare är det, det gamla priset med 2 DP osv igen.. :banghead:
Det blev något fel vid sista uppdateringen. Sätt alla siffror till noll och spara. Sedan går det att sätta det nya priset. Jag gissar att de fixar det med nästa uppdatering som ska ske den 9(?)jan

https://www.horsereality.com/horses/294233/foal-doe-294233 Den här sötnosen föddes idag, synd att det är en hingst dock :(

Jag tänker också försöka avla fram ett föl med så många BA som möjligt, så jag hämtade tillbaka ett riktigt uselt Exmoorsto. Jag får se hur det går, tror dock fölen blir svåra att sälja :rofl:

Jag pensionerade en dålig exmoorhingst jag kan ta tillbaka och sälja billigt till dig, vet dock inte om du tycker den är tillräckligt dålig? ;)
https://www.horsereality.com/horses/146950/foal-doe-146950

Hur skulle ni säga att islandsstoföl ligger till på marknaden? Fick precis ett bud på 5000 på GP577 ☆ 1VG 13G som legat ute några timmar, på grund av färgen skulle jag tro https://www.horsereality.com/horses/266829/trollabundin

Har några andra tillsalu som är bättre men med tråkiga färger, GP590 1VG 13G och GP604 1VG 11G 2A. Är det någon idé att försöka sälja eller behöver det vara vrakpriser för att det över huvud taget ska gå?

Alltså, jag har ju två mustanger, egenuppfödda med GP 708 och 690, obesläktade. MEN båda har OLW :arghh:. Fuderar på om jag ska chansa och korsa dem i alla fall... Känns ju lite grymt men det är ju bara ett spel så :o
Det finns ju chans till att de får en avkomma som faktiskt funkar. Och som du säger... Det är bara ett spel, även om man känner sig grym i det där ögonblicket när det står att vetten har fått avliva ens föl :o tur att bilden på fölet inte ser ut som ett föl som lider då :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 861
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 086
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 132
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 945
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar