Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Morgonens mustangunge blev lyckad, GP676 och fin confo. Men alltså, visst får man bli lite sur med G rätt över på den här confon? Det borde vara starka G i alla fall, i mina ögon är det VG-text typ rätt över förutom på pälsen :p

"Cynthia Matte has a decent amount of elasticity while walking. She has an amazing two-beat rhythm. That is a very elegant looking canter with a nice three-beat gait! Cynthia Matte seems to have a balanced and very smooth gallop.

Her posture is perfectly balanced. Looking closer at her head, she shows some nice proportions. Cynthia Matte has great elasticity in the shoulder. Her back will be heaven for a rider, flexible but sturdy! There's great engagement in the hindquarters. Cynthia Matte's front legs are practically identical, nice symmetry and standing straight. She has a good amount of feathering going on."

Blev lite chockad när den här växte upp, att han blev så himla mörk i färgen! Skäckteckningen är också helt annorlunda än den han hade som föl, men finare :love:

https://www.horsereality.com/horses/171778/malachite-dj

Har också fått denna som fick bättre GP än båda föräldrarna och mitt bästa hopp-GP hittills :up:

https://www.horsereality.com/horses/290872/trademarkamiata
Jag åldrade just upp en som också blev svettfux... Han var ljus fuxskäck som bebis. https://www.horsereality.com/horses/250083/tholymis

Jag köpte ett billigt, dåligt Trakhener-sto ett tag sen. En sån där häst där uppfödaren antagligen reagerat med 'va, köpte nån den?' när den såldes. Inga VG, flera A och ett Below Average. GP 689. Inte spännande någonstans. Hon fick föl idag. GP 711, 1 VG, 4 A och resten Good. Visst att hingsten var bättre (GP713, 1VG11G) än mitt sto men jag blev ändå positivt överraskad. Fölet var ett sto med så mammahäst läggs nog upp till salu så fort fölet är gammalt nog.

Det poppade även ut två andra föl idag, hingstungar. En mustang och en PRE. Mustangen var väldigt mycket meh men PREn fick iaf lite bättre GP än sin mamma. Får se om någon av dom går att sälja framöver.

Jag har förövrigt fått några enstaka hästar som legat till försäljning sen november eller så sålda de senaste veckorna. Det var oväntat.

Jag har tappat bort länken till Stud Book-en. Någon som kan hjälpa mig?

Det är inte roligt att leta Mustang-hingstar i spelets sök så jag tänkte kolla där.

Men vilken fin! :love: (Och det är därför jag avstår från att använda skimlar... :o)
Jag är kär :love:
Stoet, som är skimmel, har rätt så bra gp och confo och fått en till fin avkomma (med gg..), presterar helt okej i reining också så har svårt att göra mig av med henne just nu. :arghh:
Har en kopia på bakning, hoppas på bättre lycka denna gång :nailbiting:.
Borde kunna få en slant nu för fölet iaf, med tanke på utseendet :angel:

Ja, detta är väl pälsen? "She has a good amount of feathering going on."
och bara en G-text. Eller tänker jag fel?
Jag har alltid kopplat ihop det med svikt i steget men har egentligen ingen aning. I exteriörrutan heter det ju Socks och det har väl med leder att göra?

Jag har alltid kopplat ihop det med svikt i steget men har egentligen ingen aning. I exteriörrutan heter det ju Socks och det har väl med leder att göra?

Haha :D Jag har alltid trott att det är pälsen, eftersom VG-texten är "Her feathering is amazing and looks thick."

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 861
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 086
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 132
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 946
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar