Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, detta är väl pälsen? "She has a good amount of feathering going on."
och bara en G-text. Eller tänker jag fel?
Jag har alltid kopplat ihop det med svikt i steget men har egentligen ingen aning. I exteriörrutan heter det ju Socks och det har väl med leder att göra?
Haha :D Jag har alltid trott att det är pälsen, eftersom VG-texten är "Her feathering is amazing and looks thick."
Är det inte typ hovskägget de menar? Det har jag trott hela tiden:cautious:
GAH :arghh: någon måste ju veta vad det är för något det handlar om
jag har ju också trott att det är typ fjädringen i steget :p
Feathering betyder hovskägg, så rimligtvis borde det vara det de menar. :) Handlar ju om socks-delen på exteriören i alla fall, så det är väl rimligt, även om det inte riktigt passar in på alla raser.

Jag har inte bråttom att bli av med henne så det är inga problem.

Med tanke på hur många föl jag har på G och som snart växer upp så är jag inte säker på att det bästa alternativet är att vänta :angel: , men jag pensionerade 2 st nu som jag inte tror går att sälja (en var redan pensionerad tidigare men tog tillbaka den för att se om den kunde få stjärna igen för mammans skull) och lade ut 7 andra billigt så får se om någon nappar på någon av dem eller om Gisela får ännu fler :p

Någon här som är intresserad av den här damen inkl föl?
https://www.horsereality.com/market/trade-232256
Verkar lite segt på marknaden och säljer hellre till er än till okänd om det ska vara lågt pris. Jag säljer eftersom hon har på tok för låg GP för mig annars är det en bra häst som har lämnat två fina föl (med för låg GP jag börjar bli kräsen).
Kommer nog även att sälja denna unga dam (snart vuxen) samma sak som med föregående, GP637
https://www.horsereality.com/horses/181173/festuca

Festuca köper jag gärna!

Jag låg ordentligt sjuk igår så jag kunde inte ta hand om mina hästar, de fick stå utan mat eller vatten hela dagen! :eek: Nu har de iallafall blivit omskötte och jag har tittat till de föl som ploppat ut, bara hingstar som vanligt :laugh: Jag har en massa föl att göra mig av med och inser att det förmodligen inte ens är någon idé att lägga ut dem på marknaden, bara pensionera direkt.. :arghh:

Feathering betyder hovskägg, så rimligtvis borde det vara det de menar. :) Handlar ju om socks-delen på exteriören i alla fall, så det är väl rimligt, även om det inte riktigt passar in på alla raser.
Du och @crazyrabbitlady svarade så jag slapp :up:
Lite roligt dock med "thick" på tex arab eller a-t. De har ju inte så mycket sånt i vanliga fall :rofl::D

Jag låg ordentligt sjuk igår så jag kunde inte ta hand om mina hästar, de fick stå utan mat eller vatten hela dagen! :eek: Nu har de iallafall blivit omskötte och jag har tittat till de föl som ploppat ut, bara hingstar som vanligt :laugh: Jag har en massa föl att göra mig av med och inser att det förmodligen inte ens är någon idé att lägga ut dem på marknaden, bara pensionera direkt.. :arghh:

Jag hinner bara sköta om mina ett par gånger i veckan numer... och träna alla bara typ en dag/vecka (när jag är ledig). Så nu har jag vuxna hästar som inte ens är tränade "Hanling" klart :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 861
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 086
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 132
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 945
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar