Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppas du blir nöjd med honom. Jag hade funderat på att behålla men jag har för många hingstar. Hoppas på att nästa syskon blir ett sto i samma kaliber.

Absolut, det är fin GP han har och passar jättebra till ett av mina små arabston om jag bestämmer mig för att betäcka henne i framtiden.
Förstår det, håller tummarna för att det blir ett sto.

Ja jag sålde just en hingstunge med GP302 för reining men totalGPn var rätt låg. Det vara andra vändan på marknaden och jag funderade på att ta ner honom i morse och pensionera eftersom jag behövde en stallplats för att kunna buda på en häst. (Jag köpte en för DP istället)

Såg nu att du budar på en superläcker arabhingst, hoppas du vinner budgivningen! 🤩😍

Jag hade gärna pysslat med Haflinger, fölen är asfula men de vuxna ser ok ut. Men det är ju ingen som köper dessa hästar så finns ju inget att avla med och bara kassa hästar på foundation. Hade fått spendera en förmögenhet om jag skulle försöka mig på det...

Jag tycker det kommer några "bra" haflingers då och då, jag fick tag i en liten hingst som har den där "I think xxxx can be a champion in dressage". I total GP är han nog medelmåttig dock, kan nog släppa honom till rätt pris om du skulle vara intresserad?

Imorse när jag loggade in hade jag fått två föl, bla den här :d
https://www.horsereality.com/horses/297638/foal-doe-297638
Någon som vet hur hon kommer se ut som vuxen? Är rädd att hon kommer se typ svart ut :cautious:

Jag tycker det kommer några "bra" haflingers då och då, jag fick tag i en liten hingst som har den där "I think xxxx can be a champion in dressage". I total GP är han nog medelmåttig dock, kan nog släppa honom till rätt pris om du skulle vara intresserad?

Imorse när jag loggade in hade jag fått två föl, bla den här :d
https://www.horsereality.com/horses/297638/foal-doe-297638
Någon som vet hur hon kommer se ut som vuxen? Är rädd att hon kommer se typ svart ut :cautious:
Inte svart, dock troligtvis ungefär som mammans färg, fast med lite mer gula toner i det "ljusare" bruna.

Snälla håll tummarna men jag tror inte det går. Gissar att den blir dyrare än vad jag kan betala :(. Någon som vill donera lite :p

Iaf 2 st som budade på honom budade även (ganska höga belopp) på några av dem andra araberna oxå så får hoppas att de inte är värst rika.
Jag kan bidra med 50 000hrc (har tyvärr inte så gott ställt) om du behöver, klart du ska ha honom!😁

Iaf 2 st som budade på honom budade även (ganska höga belopp) på några av dem andra araberna oxå så får hoppas att de inte är värst rika.
Jag kan bidra med 50 000hrc (har tyvärr inte så gott ställt) om du behöver, klart du ska ha honom!😁
Jag kan gå in med drygt 500.000 till och med tanke på summan @Mumfie nämnde så räcker det inte så långt. Jag hoppas dock att jag är envisast (har drömt om den stammen nästan sedan jag började spela och den här är outstanding) och de andra inte vill gå så långt.

Tack!
Fattar inte riktigt det där med dp och allt. Enda wikin verkar vara om färger, eller letar jag på fel ställe där också?
Förlåt en förvirrade newbie! Vet att det stod förklaring när jag reggade mig men nu hittar jag inte det heller

Tack!
Fattar inte riktigt det där med dp och allt. Enda wikin verkar vara om färger, eller letar jag på fel ställe där också?
Förlåt en förvirrade newbie! Vet att det stod förklaring när jag reggade mig men nu hittar jag inte det heller
Fråga bara här så hjälper vi dig.
Det finns information om annat än färger i Wikin. Om du hovrar över "Game Info" så får du en droppdownmeny du kan välja ur där hittar du mycket information.

Jag begriper inte hur jag ska klara mig utan Elvis - han drar det tungaste lasset genom att vara en väldigt attraktiv avelshingst. Jag sörjer typ i förväg O_o:cautious::rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 077
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar