Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får upp enzymet Pepsin i huvudet när jag läser rubriken Mvh BiologenHar något hänt med Pepsin?
Denna överskrift får mig ständigt att undra vem Pepsin är tills jag ännu en gång inser att det är läsk och inte en person det handlar om
Jag med. Dock inte biolog, men jag har väl snappat det någonstans....Jag får upp enzymet Pepsin i huvudet när jag läser rubriken Mvh Biologen
Jag med!Jag får upp enzymet Pepsin i huvudet när jag läser rubriken Mvh Biologen
Haha samma här! Skönt att jag inte var ensamHar något hänt med Pepsin?
Denna överskrift får mig ständigt att undra vem Pepsin är tills jag ännu en gång inser att det är läsk och inte en person det handlar om
Jag ser körsjungande shettisar."Körredskap för shetlandsponny" får jag hela tiden till "köksredskap för shetlandsponny".
... eller så är det namnet på muggen?Visa bifogad fil 44105
Vänta lite här nu... Återkallar de den eller inte? Kanske? Eventuellt? Om andan faller på?
Jo så är det ju, och det är därför det blir så roligt tycker jag. Hade man tänkt ett steg längre hade man kanske skrivit "IKEA återkallar resemuggen TROLIGTVIS, då den...". Lite tydligare så!... eller så är det namnet på muggen?
På ridskolan när jag var i nedre tonåren så såg jag två av de yngre tjejerna gå med en ponny i ridhuset. Jag frågade om ponnyn hade kolik men de sa att hon hade ”korsningsförlamning”."Hon har tyvärr hovledsförgrening"
Tog en stund innan jag redde ut den - hovbroskförbening!
"När det väl satt sig på gaffelbenet är det kört"
Hen menade gaffelbandet. Ibland får man gissa hejvilt för att förstå sig på vissa
Och en annan tråd
"Katter vs mental hälsa"