Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Underbart!Det finns en by i min hembygd som heter Björkudden. Jag trodde länge att den hette Björ-kudden
Annars hörde hon väldigt dåligt och uppfattade "vaxpropp" för något annat.Min kompis berättade för en annan att hon både såg och hörde dåligt.
Du kanske har en vaxpropp? så hennes kompis.
Nä, jag har sett jättedåligt länge. svarade min vän....
Så ny beror all dålig syn på vaxproppar
* Jenny *
Hittar inte gamla tråden så startar en ny. *trådstartarmästarinna*
Undrade varför kattmaten i reklamen innehåller "cellulites"
Efter några gånger fattade jag att det är "sej och lax".
Läste precis så nu när jag läste ditt inlägg Har fö inte sett reklamen.Var på semester med en kompis och såg reklam för sajten mummysnails. Min hjärna tolkar det som mummy snails och jag hade roligt en lång stund när jag fantiserade om mumiesniglar. Sen insåg jag att det skulle utläsas som mummy's nails, och det var ju inte alls lika festligt!
Hah, jag är inte ensam alltsåLäste precis så nu när jag läste ditt inlägg Har fö inte sett reklamen.
*skratt*I min ungdom, när jag hade mitt första heltidsjobb och bara fick en riktigt dålig provisionslön, så tyckte jag att Tiger var det allra coolaste klädmärket. Brukade säga att jag tänkte köpa en kostym från dem första gången jag fick ut över 15 000 efter skatt. Folk reagerade dock aldrig som jag hade trott (kanske med pepp?) utan såg konfunderade ut.
Efter ett tag kom jag på att de hörde "tigerkostym" och tänkte på en sådan här:
Det kan ju också vara life goals, så klart.
En annan tråd just nu:
"Tunnel under Östersund"
Jättekonstigt, vad har jämtarna nu hittat på?