Tråden "Kampen mot marsvinet"
Den har jag också sett. Borde ju ligga på Andra djur, eller hur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråden "Kampen mot marsvinet"
Det läser jag också hela tiden... och så får jag samtidigt inre bilder aka dålig B-skräckisTråden "Kampen mot marsvinet"
Perfekt!Mamma köpte en ny smartphone igår och ville ha någon sorts distansmätarapp.
Runke-Per är väl en lämplig app?
Perfekt!
Oh, ja. För att inte tala om "marsvinskriget"....Tråden "Kampen mot marsvinet"
Ni som känner till brittisk 80-tals-hårdrock kanske hajar till lite när ni får höra om killen som var så begaistrad i ett band att han klottrade
The Fleppards
på en vägg i en gränd.
Hur dansar Nova Scotia?
"Gonna dance like Nova Scotia, Nova Scotia, Nova Scotia"
(Efter att ha hört låten ett tiotal gånger insåg jag att hon sjunger "Gonna dance like no one´s watching..."
Men det är förståligt. Hon har en ganska otydlig dialekt utan R.i mitt något förvirrade febertillstånd tittade jag på mitt kök där en kvinna blandar grejer i en kastrull och häller i en mörk gegga och säger * och så tillsätter jag lite köttfärsmarmelad.*
öm tänker jag marmelad, köttfärsmarmelad? kugghjulen snurrar, jag får skavsår i hjärnan och jag googlar frenetiskt men det finns ingen köttfärsmarmelad på nätet.
tänker att den kan vara gjord av köttsaft på nått vis men det verkar inte som en god ide
Efter en stund ger jag upp och slötittar vidare tills kvinnan tar fram burken med geggan igen och belyser hur god körsbärsmarmeladen är till den här grillgeggan.
Det är inte lätt att fungera när 75% av hjärnan består av snor