Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tänker du på då?Det är bra att TS rör om lite i vad som ju inte egentligen är avn:s fel utan resultat av tidigare makthavares totala maktfullkomlighet
Nja nu var jag inte ute efter att du skulle säga ett namn, utan jag trodde att du syftade på en specifik händelse och ville ha en hint om vilken händelse du åsyftade...Jag vill inte nämna några namn men jag är övertygad om att en stor del av svenska uppfödarkåren och ledande personer vet vem jag menar.
Det är lugnt! Nu har även jag fattat galoppen" om vem som diskuteras!Detta är inte bara en händelse utan vem som styrt systemet efter sitt eget självgoda omdömme
Oj vilken härlig hingst!!
.
Enligt Wolken Fee (inlägg 27):
Citat:
"Det har han. Men fälttävlings resultaten verkar inte räknas hos oss riktigt.
Kan bara tillägga att Hannoveranar Verbandet begär tre placeringar i ¤¤ eller ¤¤¤ fältävlan med placeringen 1 tom 3, för att räknas som prestations hingst.
Sedan tillkommor givetvis en besiktning utav honom själv."
Om det stämmer som skulle inte heller Hannoveranerförbundet godkänna hans meriter automatiskt, efter att han läst han meritlista ovan (i det långa inlägget på engelska av kazicenn som jag inte kan hitta nu?) eftersom Business har en placering 1 tom 3 i ** (en seger).
Om det stämmer som skulle inte heller Hannoveranerförbundet godkänna hans meriter automatiskt, efter att han läst han meritlista ovan (i det långa inlägget på engelska av kazicenn som jag inte kan hitta nu?) eftersom Business har en placering 1 tom 3 i ** (en seger).
Jag håller helt med dig! Jag tycker att Business hoppar för dåligt i sin banhoppning för att tillföra något i aveln.