Hööks Vår/Sommar 2017

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Såg att det har börjat trilla in lite nyheter under nyhetsfliken nu. Dessutom skulle väl katalogen komma denna vecka?

Så taggad på alla nyheter!! :p

Har ni hittat några favoriter bland de saker som redan kommit in? Annars, vad hoppas ni kommer att finnas?

Såg att det har börjat trilla in lite nyheter under nyhetsfliken nu. Dessutom skulle väl katalogen komma denna vecka?

Så taggad på alla nyheter!! :p

Har ni hittat några favoriter bland de saker som redan kommit in? Annars, vad hoppas ni kommer att finnas?

Jag ska för ovanlighetens skull förbi en hööksaffär på tisdag. Hoppas att de fått in nyheterna då och att det bland annat finns oskodda beige ridbyxor. De har jag saknat länge...

Remonttränset Martone :d :love:
Jag som har haft så svårt att hitta vettiga remontträns -som dessutom varit snygga- till Herr Häst. Detta ser väldigt lovande ut!

Katalogen ute nu. Min jobbdator ville tyvärr inte visa mer än halva innan den la ner, men men :p

Jag fastnade lite för den beiga JH tröjan. Även intresserad av av de rosa hikingbyxorna och de lite högre fritidsskorna.

Hämtade katalogen i butik igår (och glömde den sen i jobbilen...). Bläddrade igenom den iaf och gillade verkligen nya ridbyxan Lioni, behöver nya tävlingsbyxor och de fanns i vitt så blir nog köp framöver. Pikétröjorna såg jättefin ut på bild, men av erfarenhet vet jag att passformen inte alls funkar på mig. Flera av tränsen tycker jag är riktigt fina, men jag behöver verkligen inte fler så kommer inte köpa nåt. Däremot vill jag ha fleecetäcket Cecina för jag behöver verkligen ett nytt tävlingstäcke och det är supersnyggt!

Lite kul att Hööks har fått ett egendesignat Amigotäcke också haha!

Jag fick katalogen igår. Min mor ringde och sa att hon beställt jh collection fleece täcket+hals och transportskydden. Sådär en vecka innan Göteborg! Man tackar :D Förövrigt så var det inte något jag fastnade för direkt.

Tyckte dom nya trinity schabraken var fina, den tunnare modellen ser inte ut att ligga så bra under sadeln när man ser bilder. Och den andra modellen fanns inte i rätt färg..

Liknande trådar

Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 195
Senast: Sirap
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 931
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 924
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar