Nu hänger jag inte med - för lite kaffe denna morgon.... Hur menar du?Kickstarter?? :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu hänger jag inte med - för lite kaffe denna morgon.... Hur menar du?Kickstarter?? :-)
Nu hänger jag inte med - för lite kaffe denna morgon.... Hur menar du?
Du menar att folk ska betala i förskott?? Nu måste jag googla.....Lägg upp den som en kickstarter? Dvs be om pengar från folk som vill se det hända :-)
googla kickstarter :-)
/Lavinia
Du menar att folk ska betala i förskott?? Nu måste jag googla.....
Det som man fick köpa extra billigt nu?Någon som har köpt det svarta ländtäcket för 150 kr?
Var in och provade de nya ridbyxorna i grönt, Vigevano. Totalt fiasko blev det... Strl 44 som var den största, fick jag inte ens över låren... Älskade färgen men gillade inte priset, så tänkte jag kan ju prova å sen köpa när dom har rea på ridbyxor, men tji fick jag. Snortighta över vaderna och fick som sagt inte ens upp dom över låren. Precis samma var det på ett par rosa med grå helskoning som jag provade i våras tror jag det var. Känns så surt att inte kunna ha deras ridbyxor i strl 44, när man har ridbyxor hemma i strl 42 som är för stora nästan
Ohh... Know THAT feeling Tyvärr så tycker jag och flera med mig att deras ridbyxor har blivit små i storlekarna. Nu blir det att börja köpa BAck2back eller Horka om jag "måste" ha nya ridbyxor
Jag brukar hitta mina på gekås men har bara svarta, så jag hade ju hoppats på dom gröna från hööks :/Ohh... Know THAT feeling Tyvärr så tycker jag och flera med mig att deras ridbyxor har blivit små i storlekarna. Nu blir det att börja köpa BAck2back eller Horka om jag "måste" ha nya ridbyxor
Var in och provade de nya ridbyxorna i grönt, Vigevano. Totalt fiasko blev det... Strl 44 som var den största, fick jag inte ens över låren... Älskade färgen men gillade inte priset, så tänkte jag kan ju prova å sen köpa när dom har rea på ridbyxor, men tji fick jag. Snortighta över vaderna och fick som sagt inte ens upp dom över låren. Precis samma var det på ett par rosa med grå helskoning som jag provade i våras tror jag det var. Känns så surt att inte kunna ha deras ridbyxor i strl 44, när man har ridbyxor hemma i strl 42 som är för stora nästan
Tror det mer beror på modellen och ens egen kroppsform. Vissa får jag inte på mig alls, vissa sitter bra i rätt storlek och andra får jag gå ner en storlek.
Jo det är ju sant att modellen spelar roll men, varför ska det skilja så mycket? Jag ville ha ett par knäskodda med silikon men, 44 kunde jag inte ens få upp till knäna. Blodstopp i vaderna och behövde nästan be om hjälp för att få av mig dom.
fast samtidigt - lyckas jag ha 36-38 i vanliga byxor från nån klädaffär och 36-38 i andra ridsportsmärkens kläder, varför måste jag då ALLTID gå upp till 42 i hööks kläder?
Jag tror mer på att de gjort en kupp och börjat använda italienska storlekar utan att säga något till kunderna.
Någon som har köpt det svarta ländtäcket för 150 kr?