Hööks höst/vinter 2015-16

Skulle egentligen vilja fråga om någon av er prövat Biltema? Fast då borde jag kanske starta en egen tråd... :o

Har inte varit i butik utan bara sett reklam. Men tänker att det kanske inte är så bra kvalité med de priserna. ..:cautious:

Skulle egentligen vilja fråga om någon av er prövat Biltema? Fast då borde jag kanske starta en egen tråd... :o

Har inte varit i butik utan bara sett reklam. Men tänker att det kanske inte är så bra kvalité med de priserna. ..:cautious:
I gammla stallet var det många hästar som hade deras täcken och jag tror att de var nöjda!

Har inga själv (av den fjantiga anledningen att jag hatar brunt :p ) men flera i stallen jag stått i har och dom är nöjda. Håller tätt trots ihållande regn hela dagarna och är hela efter ett par års användande :)

Jag har haft ett Showmaster som har hållit tätt i ca 6 år i alla fall.
Jag har varit inom och köpt 2 st flyghuvor, eller flugband med öron som ska invigas ikväll!

Jag har börjat byta ut mina gamla dåliga täcken mot Horseware nu, ett år gången! Fyndade ett vintertäckd med hals på nästan 70% rea nu i våras. Hittills har vi ett coolertäcke, flugtäcke, ofodrat regntäcke och vintertäcket. Vill ha ett insulatortäcke till stallet sen är jag nöjd för ett tag! Har ALLTID varit otroligt nöjd med Horseware.

Jag har flera stycken Hööks- och Biltematäcken. Är inte missnöjd med ett enda. Jag har aldrig problem med läckande täcken eller skav. Så jag tycker de är otroligt prisvärda. Mina märkestäcken har jag eg bara för att de är fina(re). Inte för att de är bättre.

Jag köper Horseware Amigo. Kostar mindre än de flesta lågbudgetmärken, och har hållit fint här trots att jag köper de i 600 d (finns i 1200 med) och har en krokodil i hagen.

Enda tråkiga är att man aldrig får köpa nya täcken :devil:
Jag skriver under helt och hållet på det du skriver! Sen jag köpte utetäcken från Horseware så är jag mest frustrerad för att de aldrig går sönder så jag får köpa nya :crazy:. Kanske ska gå tillbaks till Hööks igen så det blir lite omsättning :devil:

Jag har köpt det nya täcket i softshell till hund, neon och grå. Höll emot regn på gårdagens promenad iaf, och sitter ok om än lite för brett på min lilla spetiga valp.

Kickstarter?? :-)
@stjarnhimmel och @Houdinie Jag har tusen idéer men det är svårt för en liten företagare att ta fram egna saker. Allt jag har i Mulleshoppen har tagits fram av ett finskt företag och de gör inget till hästar, jag bestämmer inget alls där. Hööks tar också de fram produkter som dom tror på och vill satsa på, men jag är inte med och beslutar. Jag har länge funderat på att göra något helt eget ... men man ska ha kapital och resurser..... O_o:( (Fast jag jobbar på det just nu :) )

• Gilla
Reactions: Io

Liknande trådar

Utrustning Snart borde väl den nya katalogen dyka upp. Några fler som är taggade? :D Vad tycker ni om det ni sett hittills/pre-view på höstens...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 445
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 363
Senast: QueenLilith
·
Småbarn Det är många trådar om matproblem av olika slag uppe nu, så jag tänkte att jag skulle följa trenden =) Lilla Maja 16 månader är helt...
Svar
7
· Visningar
1 498
Senast: Ajda
·
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
12 420
Senast: Anonym
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar