Mina täcken från Hööks har överlevt en säsong eller två, de från Ullared håller 6-7 säsonger som jämförelse... Men det verkar råda delade meningar om hållbarheten.
Ja, så är det väl med typ alla märken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina täcken från Hööks har överlevt en säsong eller två, de från Ullared håller 6-7 säsonger som jämförelse... Men det verkar råda delade meningar om hållbarheten.
Är det värt att satsa på Hööks täcken? Jag tänker alltså på om de håller för normalt slitage?
Mina Höökstäcken har varit helt ok överlag. Vissa bättre än andra.Ja, så är det väl med typ alla märken.
Själv skulle jag aldrig köpa ett täcke av 600 Denier, minst 1000 Denier vill jag ha. Hööks har inte ett enda över 600 D.Är det värt att satsa på Hööks täcken? Jag tänker alltså på om de håller för normalt slitage?
Jag tycker att Börjes täcken har hållit bra.Ok frågan är vad man ska satsa på. Angående täcken alltså, vart man ska köpa.
Ullared är för långt för spontan-tur.
I gammla stallet var det många hästar som hade deras täcken och jag tror att de var nöjda!Skulle egentligen vilja fråga om någon av er prövat Biltema? Fast då borde jag kanske starta en egen tråd...
Har inte varit i butik utan bara sett reklam. Men tänker att det kanske inte är så bra kvalité med de priserna. ..
Skulle egentligen vilja fråga om någon av er prövat Biltema? Fast då borde jag kanske starta en egen tråd...
Har inte varit i butik utan bara sett reklam. Men tänker att det kanske inte är så bra kvalité med de priserna. ..
Jag skriver under helt och hållet på det du skriver! Sen jag köpte utetäcken från Horseware så är jag mest frustrerad för att de aldrig går sönder så jag får köpa nya . Kanske ska gå tillbaks till Hööks igen så det blir lite omsättningJag köper Horseware Amigo. Kostar mindre än de flesta lågbudgetmärken, och har hållit fint här trots att jag köper de i 600 d (finns i 1200 med) och har en krokodil i hagen.
Enda tråkiga är att man aldrig får köpa nya täcken
Mulles deltagande i årets katalog är nog lite av ett test, för att se om han säljer...... Jag hoppas ju att det blir mera sen, mer variation, fler kul motiv, fler olika design etc men det är inte jag som bestämmer.
@stjarnhimmel och @Houdinie Jag har tusen idéer men det är svårt för en liten företagare att ta fram egna saker. Allt jag har i Mulleshoppen har tagits fram av ett finskt företag och de gör inget till hästar, jag bestämmer inget alls där. Hööks tar också de fram produkter som dom tror på och vill satsa på, men jag är inte med och beslutar. Jag har länge funderat på att göra något helt eget ... men man ska ha kapital och resurser..... (Fast jag jobbar på det just nu )