Det där låter ju konstigt, det gick säkert 3-4 år utan att jag köpte någonting från Hööks men katalogerna kom ändå.Och på frågan om vilka som automatiskt får katalogen fick jag svaret att man måste handla frågan katalogen minst en gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där låter ju konstigt, det gick säkert 3-4 år utan att jag köpte någonting från Hööks men katalogerna kom ändå.Och på frågan om vilka som automatiskt får katalogen fick jag svaret att man måste handla frågan katalogen minst en gång.
Det där låter ju konstigt, det gick säkert 3-4 år utan att jag köpte någonting från Hööks men katalogerna kom ändå.
Reddes ut förra året. Enligt svar från Hööks får bara de som handlat ur katalogen - dvs per postorder - den automatiskt. Jag handlar massor från Hööks men i butik och får inte katalogen. Inte fått på flera år
Jag har aldrig handlat från katalogen/nätet men har fått den i ett antal år nu
Samma för min del, inte beställt på säkert 10 år, men brukar få 2-3 kataloger.Fascinerande. Särskilt som det är Hööks själv som påstår att man bara får den automatiskt om man handlat på postorder.
Fascinerande. Särskilt som det är Hööks själv som påstår att man bara får den automatiskt om man handlat på postorder.
Verkligen
vet iaf en till som får katalogen men inte handlat på postorder.
Lite synd att det matchas dåligt? Showmaster är väl deras eget märke, ändå säljs det inte lindor som matchar schabraken osv? Tänker på de rosa t.ex.
Showmaster är inte deras egna märke.
Säljs på flera olika tyska sidor.
Undrar om det finns något samband med var man bor, hur långt från en Hööksbutik? Jag hade redan innan en misstanke om det då jag fick katalog tills Hööks öppnade 8 mil bort. Sen var det tji katalog. Jag är inte säker på att det är en slump...
De fanns inte inne när jag var i butiken, kommer i början på augusti enligt tjejen i kassan.Någon som har klämt på/köpt de nya dressyrskydden som finns i svart och vitt?
Mulles deltagande i årets katalog är nog lite av ett test, för att se om han säljer...... Jag hoppas ju att det blir mera sen, mer variation, fler kul motiv, fler olika design etc men det är inte jag som bestämmer.Men jag tycker också det är konstigt! Jag vill gärna ha lindor till alla schabrak, är uppriktigt förvånad att de inte gjorde lindor till JH-schabraken ens! Eller söta pasteller till Mulleschabraken. Min svarta skulle vääääldigt gärna ha det lila...