Hur fungerar det då om jag skulle köpa Rambot hos hööks och det inte håller måttet dessa 3 år? Är det hööks jag vänder mig till eller HW direkt?
Jämfört med Strömsbergs så är Hööks rätt dyra på HW. Bara ett tips.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur fungerar det då om jag skulle köpa Rambot hos hööks och det inte håller måttet dessa 3 år? Är det hööks jag vänder mig till eller HW direkt?
håller med om ridbyxorna, har ett par som verkligen är i passformen. de passade i butiken men då man går i den så kasar de ner och då man rider så får man skav . skit glatta också så att man nästan kasar av syntetsadeln.Var på "min" hööks igår.
Och som vanligt så fastnar jag i schabrak-träsket
Förutom Mulle så vart jag kär i de färgglada blå/grön/orangea
Den grå reflexjackan gillade jag starkt! Äntligen ordentligt med reflex! Nu har jag en bra reflexjackan jag "lånat" av maken men den är ju skrikgul! Gillar att denna var diskret men ändå funktionell.
Kollade lite på rean och hittade två ridbyxor jag var sugen på. Men snålisen i mig vill vänta tills det är halva rean. Fast då finna de väl inte kvar
Sen är jag inte helt överens med hööks brallor i passform. Hmm...
Jämfört med Strömsbergs så är Hööks rätt dyra på HW. Bara ett tips.
Ska jag någonsin köpa mer HW kommer jag göra det på Hööks. Strömsbergsgård har jag fått NOG av.
Okej Många verkar väldigt nöjda, men eftersom jag bor typ granne med butiken så har jag aldrig beställt därifrån själv.
Jag var oxå nöjd så länge det jag beställde fanns på lager o täckena var av bra kvalité. Men så fort jag började reklamera dem var jag tydligen VÄLDIGT besvärlig, INGEN hade haft sådana problem som jag och de var ju VÄLDIGT snälla som skickade mig nya täcken osv. Den attityden klarar jag mig utan.
Ah men tycker oftast bara att det skiljer en 50-lapp eller såJämfört med Strömsbergs så är Hööks rätt dyra på HW. Bara ett tips.
Ah men tycker oftast bara att det skiljer en 50-lapp eller så
Jag var oxå nöjd så länge det jag beställde fanns på lager o täckena var av bra kvalité. Men så fort jag började reklamera dem var jag tydligen VÄLDIGT besvärlig, INGEN hade haft sådana problem som jag och de var ju VÄLDIGT snälla som skickade mig nya täcken osv. Den attityden klarar jag mig utan.
... men så har ju strömsbergsgård ofta kompanjer på HW vilket hööks aldrig har!Ja, det gjorde det faktiskt! Hade för mig att det var mer
Men det jag reagerade på var att inget täcke förutom HW var med mer än 600D. Det räcker att min går ut i hagen så är ett sådan täcke strimlat av hagkompisarna. Sedan tyckte jag att alla täckena var dyra för så få Denier.
Lite störd som jag är var det första jag reagerade positivt på hur modellerna i katalogen inte var pinnsmala utan faktiskt normala. Tycker det var hemskt trevligt att se.
Nej men annars gillade jag verkligen några schabrak, något täcke och två grimmor. Jag äger ju faktiskt bara två schabrak eftersom jag knappt börjat rida hästen. Men till hösten blir det mer och mer ridning och då behöver man faktiskt snygga schabrak. Fastnade såklart mest på ponny-sakerna, min häst får inte vara en "riktig" och ordentlig häst. Han kommer alltid få vara fast vid mig som inte vill lämna ponnysarna ännu.