Och min kan ha dom flesta trots att han är en islänning med den kortaste ryggen everTråkigt att alla snygga schabrak endast finns i full.. Pållen drunknar ju i dom även om han är stor islänning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och min kan ha dom flesta trots att han är en islänning med den kortaste ryggen everTråkigt att alla snygga schabrak endast finns i full.. Pållen drunknar ju i dom även om han är stor islänning
Det vore kul om du kunde sälja hästutrustning med dina motiv på Mulleshoppen!Mulles deltagande i årets katalog är nog lite av ett test, för att se om han säljer...... Jag hoppas ju att det blir mera sen, mer variation, fler kul motiv, fler olika design etc men det är inte jag som bestämmer.
Håller med..Det vore kul om du kunde sälja hästutrustning med dina motiv på Mulleshoppen!
Kan du inte kontakta Mias Ridsport och kanske ingå i ett samarbete där?@stjarnhimmel och @Houdinie Jag har tusen idéer men det är svårt för en liten företagare att ta fram egna saker. Allt jag har i Mulleshoppen har tagits fram av ett finskt företag och de gör inget till hästar, jag bestämmer inget alls där. Hööks tar också de fram produkter som dom tror på och vill satsa på, men jag är inte med och beslutar. Jag har länge funderat på att göra något helt eget ... men man ska ha kapital och resurser..... (Fast jag jobbar på det just nu )
Kan du inte kontakta Mias Ridsport och kanske ingå i ett samarbete där?
Bästa idén! Mulle och Mias skulle vara en dröm
Täckena har blivit mycket dyrare, men är glad att mina har 125. Gillade både Hooligan och Precious.
Jag har bara täcken från hööks på min häst, och på de tidigare. Ett av täckena jag har nu köpte jag till min första tävlingshäst för 11 år sedan ... Nuvarande hästen har det dagligen vintertid.Är det värt att satsa på Hööks täcken? Jag tänker alltså på om de håller för normalt slitage?
Är det värt att satsa på Hööks täcken? Jag tänker alltså på om de håller för normalt slitage?