Hööks höst/vinter 2015-16

Det vore kul om du kunde sälja hästutrustning med dina motiv på Mulleshoppen! :) :idea:
Håller med..
Jag gillar sakerna i Mulleshoppen jättemycket men känner att jag inte har användning för så mkt.
Så gärna utrustning eller andra vardagliga saker till hemmet eller kläder. Jag gillar inredningsprylar tex..
Ska dock köpa muggar från Mulleshoppen.. Min mugg på jobbet har gått sönder då jag råkade dänga den i väggen. :cautious:

@Lena Furberg

@stjarnhimmel och @Houdinie Jag har tusen idéer men det är svårt för en liten företagare att ta fram egna saker. Allt jag har i Mulleshoppen har tagits fram av ett finskt företag och de gör inget till hästar, jag bestämmer inget alls där. Hööks tar också de fram produkter som dom tror på och vill satsa på, men jag är inte med och beslutar. Jag har länge funderat på att göra något helt eget ... men man ska ha kapital och resurser..... O_o:( (Fast jag jobbar på det just nu :) )

Tror nog många här skulle handla om det fanns utrustning i Mulleshoppen!

Jag får önska! Schabrak med lindor till i fina pasteller (Aprikos, mint, ljusblå, rosa, lila, gult?) Täcken, pikétröja, tshirts, långärmad tshirt, munkjackor/sweatshirttröja med dragkedja kanske? Mössa, kanske väst? Allt sånt skulle jag köpa i ett nafs! Gärna en liten Mulle på spännet på lindorna!

Jag slog till på en Molfetta sweatshirt, riktigt snygg och skön passform, återstår bara att se hur kvalitén är.

Förresten, är det bara jag som tycker att en stor del av aachennosgrimmorna i katalogen sitter jättehögt upp?

@stjarnhimmel och @Houdinie Jag har tusen idéer men det är svårt för en liten företagare att ta fram egna saker. Allt jag har i Mulleshoppen har tagits fram av ett finskt företag och de gör inget till hästar, jag bestämmer inget alls där. Hööks tar också de fram produkter som dom tror på och vill satsa på, men jag är inte med och beslutar. Jag har länge funderat på att göra något helt eget ... men man ska ha kapital och resurser..... O_o:( (Fast jag jobbar på det just nu :) )
Kan du inte kontakta Mias Ridsport och kanske ingå i ett samarbete där? :)

Idag har jag då fått katalogen. Tycker att det är den snyggaste Höökskatalogen ever! Jättemycket fina kläder, schabrak och träns! Fnns en del tröjor jag vll ha (Fiffi, Blixtra och Mysa) och de bruna stövlarna med snörning är ursnygga! Men mina bruna Arezzo får slitas ut först:p. Schabraken är svåra för de blir även väldigt stora på mina ponnier. Träns behöver jag inte fler (just nu), men Minerva är en favorit, även det med lackad remont är en fint.

Täckena har blivit mycket dyrare, men är glad att mina har 125:p. Gillade både Hooligan och Precious.

Jag har bläddrat online nu, orkade inte vänta på katalogen.

Blev så KÄR i amethyst-fleecetäcket! Nu behöver jag plötsligt ett nytt fleecetäcke. Igen. :banghead:

Var i butik häromdagen och kände på de bruna luddiga tröjorna. Hade i princip bestämt att köpa en innan jag kände på den men den var supersladdrig så tyvärr för min plånbok får det nog bli något annat...

Jag fick katalogen igår.
Tyckte det var ovanligt mkt kläder som jag gillade. Men så gillar jag mörkblått och tex pälsbeklädda saker.:)

Liknande trådar

Utrustning Snart borde väl den nya katalogen dyka upp. Några fler som är taggade? :D Vad tycker ni om det ni sett hittills/pre-view på höstens...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 445
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 360
Senast: QueenLilith
·
Småbarn Det är många trådar om matproblem av olika slag uppe nu, så jag tänkte att jag skulle följa trenden =) Lilla Maja 16 månader är helt...
Svar
7
· Visningar
1 498
Senast: Ajda
·
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
12 420
Senast: Anonym
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka