Står tydligt gängaDå är det nog höjden på brodden eller något annat dom menat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Står tydligt gängaDå är det nog höjden på brodden eller något annat dom menat.
dom menar nog hur hög skruvdelen är på brodden (gängan...)Står tydligt gänga
Aldrig sett det förr...dom menar nog hur hög skruvdelen är på brodden (gängan...)
Gå tillbaka med det, verkar ju töjt sig massor.Ingen kritik eller är något, gillar tränset jättemycket! Men är bara lite nyfiken:
För någon månad sedan köpte jag det där Ashford remonttränset (det där bruna med brodyr och en massa spännen). Har inte använt det varje dag, men snudd på. Och det är ju så stort i storlek! Min kille har normalt sett x-full i träns, då spänt på ungefär hål 6-7/10 (nedifrån-upp räknat), alltså lite inknäppt men ändå "normalt" liksom. Köpte full i detta, som var det största som fanns, en ren chansning från min sida. Det började med innersta hålen på allting... 7 veckor senare är det för stort! Eller ja, käkremmen går väl an att den är lite för stor. Sidostyckena skulle jag i värsta fall kunna göra flera hål på...men nosgrimman är ju helt uppåt väggarna. Den är lika lös som en ospänd sadelgjord nu, fast allt är knäppt på absolut innersta
Anledningen till att jag ens vågade chansa var att jag här på Buke hört att det var lite större i storlekarna. Vad bra tänkte jag, då kanske min faktiskt skulle kunna ha full... men alltså detta är ju som 5x-full typ! Säljer Hööks några vettiga håltänger, eller är det bara att köpa ett likadant i storlek ponny direkt?
Någon annan som råkat ut för samma sak?
Ingen kritik eller är något, gillar tränset jättemycket! Men är bara lite nyfiken:
För någon månad sedan köpte jag det där Ashford remonttränset (det där bruna med brodyr och en massa spännen). Har inte använt det varje dag, men snudd på. Och det är ju så stort i storlek! Min kille har normalt sett x-full i träns, då spänt på ungefär hål 6-7/10 (nedifrån-upp räknat), alltså lite inknäppt men ändå "normalt" liksom. Köpte full i detta, som var det största som fanns, en ren chansning från min sida. Det började med innersta hålen på allting... 7 veckor senare är det för stort! Eller ja, käkremmen går väl an att den är lite för stor. Sidostyckena skulle jag i värsta fall kunna göra flera hål på...men nosgrimman är ju helt uppåt väggarna. Den är lika lös som en ospänd sadelgjord nu, fast allt är knäppt på absolut innersta
Anledningen till att jag ens vågade chansa var att jag här på Buke hört att det var lite större i storlekarna. Vad bra tänkte jag, då kanske min faktiskt skulle kunna ha full... men alltså detta är ju som 5x-full typ! Säljer Hööks några vettiga håltänger, eller är det bara att köpa ett likadant i storlek ponny direkt?
Ingen kritik eller är något, gillar tränset jättemycket! Men är bara lite nyfiken:
Jag har ett Ashford remont, som nu är cirka 4 år gammalt. Upplever nackstycke/sidostycken som normala men hela nosgrimman - från nackdelen till nosdelen - dels är de mycket rymliga redan från början, dels töjer de sig än mer. Fick göra nya hål på både nosdelen och nosgrimmans nackrem trots att min häst vanligen ligger på yttersta hålen i den storleken.Ingen kritik eller är något, gillar tränset jättemycket! Men är bara lite nyfiken:
Jag har ett Ashford remont, som nu är cirka 4 år gammalt. Upplever nackstycke/sidostycken som normala men hela nosgrimman - från nackdelen till nosdelen - dels är de mycket rymliga redan från början, dels töjer de sig än mer. Fick göra nya hål på både nosdelen och nosgrimmans nackrem trots att min häst vanligen ligger på yttersta hålen i den storleken.
Men det är fortfarande mitt och hästens favoritträns.
Precis hemkommen från "shoppingkvällen" och ja...haha...
Den utlovade 50%-rean på utvalda varor visade sig vara på rosa bandet-mössor och en rosa bandet-hundleksak...
Sen var det 25% på alla täcken, precis som på hemsidan.
De sålde ut club jackor för 150 spänn så en sån blev det. Och sen kunde jag inte motstå det svarta Mulle schabraket.
Får väl hoppas att jag vinner nått pris i tipspromenaden
Nä, tur att min diesel är gratis annars hade det varit en total förlustDå gör det kanske inte så mycket att jag lyckades hålla mig därifrån Inget konkurrerar med dressyrträning!
Nä, tur att min diesel är gratis annars hade det varit en total förlust
Men nu är det ju rea på täcken Jag som har tusen anledningar att INTE köpa fler täcken men jag VILL ju så gärna ha det där Mulletäcket
Fleece eller regn?
Fleecetäcket har jag kikat på, och ansåg det INTE värt pengarna. Det är tunn, tunn "disktrasefleece" tyvärr.