Hööks höst/vinter 2015-16

Vi var inne igår på julklappskvällen. Köpte tömkörningsgjorden som jag velat ett tag, blev ju lite rabatt iaf :) Får se om den passare.
Mor ringde precis och sa att Hööks hade hört av sig, hon blev tvåa i tipsrundan från igår så nu väntar ett presentkort på henne i butiken :)

Nä, de brukar väl alltid köra igång efter nyår med sin vinterrea? Frågan är bara hur snart efter nyår :P

Tycker att den brukar börja den 7e.

Är väll annars bara att kolla hemsidan och mejlen varje morgon ^_^, och vara beredd att köra till närmsta hööks lagom tills de öppnar.

Jag brukar sällan handla på rea starten, väntar istället till halva priset rean och köper ngn halvfull tröja att ha i stallet ^_^

Tycker att den brukar börja den 7e.

Är väll annars bara att kolla hemsidan och mejlen varje morgon ^_^, och vara beredd att köra till närmsta hööks lagom tills de öppnar.

Jag brukar sällan handla på rea starten, väntar istället till halva priset rean och köper ngn halvfull tröja att ha i stallet ^_^

När börjar halva priset rean typ? Tänker oxå vänta tills dess. Behöver iof inget men har ett presentkort jag tänker utnyttja då.

@Toxid Det var en som jobbar där som sa datumet, så jag antar att det stämmer:)

Alltså jag bad mamma handla mjölk på vägen ner o ska iväg med hästen på em istället. Mao allt som uppmuntrade eller störde min ev resa till rean är nu undanröjt, har tid på fm men behöver inte köpa mjölk.

Ska kanske åka in ändå :D

Liknande trådar

Utrustning Snart borde väl den nya katalogen dyka upp. Några fler som är taggade? :D Vad tycker ni om det ni sett hittills/pre-view på höstens...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 445
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 363
Senast: QueenLilith
·
Småbarn Det är många trådar om matproblem av olika slag uppe nu, så jag tänkte att jag skulle följa trenden =) Lilla Maja 16 månader är helt...
Svar
7
· Visningar
1 498
Senast: Ajda
·
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
12 420
Senast: Anonym
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar