Men va f*n! Kan de inte bygga om butikerna nära mig också?För er som finns i krokarna så kommer Hööks i Skövde ha rea fr.om. tors 29 januari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va f*n! Kan de inte bygga om butikerna nära mig också?För er som finns i krokarna så kommer Hööks i Skövde ha rea fr.om. tors 29 januari
De börjar nog kl 10 även på nätet.Verkar inte vara någon rea idag..
Håller med. Men ska nog inom butiken och kika, sist hade de mycket mer i affären än på nätet.Helt värdelös rea ju?
Håller med. Men ska nog inom butiken och kika, sist hade de mycket mer i affären än på nätet.
Jag har 3 km till butiken, så jag kan nog inte låta bli senast köpte jag bara en stor burk hästgodis, kanske blir nåt liknande idag.Ja brukar ju vara bättre i butik. Men tror jag kikar in nån gång nästa vecka när jag ändå är i stan istället för att åka idag.
Jag har 3 km till butiken, så jag kan nog inte låta bli senast köpte jag bara en stor burk hästgodis, kanske blir nåt liknande idag.
Hittade ingenting som var interssant på rean, tråkigt! Brukar alltid kunna köpa lite nya kläder till en billig peng...
Upplevde den som sämre än vanligt men kan inte helt sätta fingern på vad som gjorde den sämre, färre artiklar?