Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

1. Snurrfian
2. Paow
3. AnnaAnka
4. bollen__
5. FarmenQristina
6. Gunilla_Persson
7. MariaMontazami
8. ElenaBelle
9. Emma_Andersson
10. agnesnicolewinter
11. Hedinn
12. hemlig
13. Sasse
14. Blacksmithfarm
15. GW_Persson

Asså den där Gunilla typen gissa på 4-5 ulvar. Ja tänkte då lixom att LL riggat lottningen, kan Hollywoodfruarna va ulvar

Asså Ankan, Gunilla, Maria, Agnes å ev Elena?

Ba en vild tanke såhär i efterdyningarna av gårdagens mys med GW.

Börjar med BM-rösten. Jag har inte full koll på alla kändisfruarna så jag väljer därför mellan buke-folket. Och då tänker jag att det var längesedan jag spelade med Sasse. Så därför tänkte jag att det kunde vara kul för henne att vara BM. Dessutom så brukar hon resonera vettigt vill jag minnas.
Så.
:love:

Det hade varit skitkul! Jag brukar aldrig ha en chans på BM-rollen, får typ aldrig brev av brevbärare heller, eller annat roligt. För av någon outgrundlig anledning litar folk inte på mig :p Så din motivering gjorde mig glad!

Jag tar givetvis med mig en spegel som personlig grej , kan ju sjutton inte vara någonstans utan att se hur jag ser ut O_o

Kör BM valet nu oxå!
Emma röstar på ElenaBelle som BM

Mest för att jag inte har en jävla aning om vem det är.. men stackaren är ju inte Gift än så ingen riktig fru då! Så därför kan det ju vara en tröst för henne att åtminstone vara BM

Jag tar med mig öronproppar som personlig grej :angel: om man vill vara ifred en stund eller får ont i öronen...

BM-valet.
Jag har inte heller koll på alla Hollywoodfruar och kommer inte ihåg vilka som är bakom nicken. Men jag tycker att det är roligt att @Sasse är med och det är en spelare som brukar resonera vettigt så jag vill leka länge med henne!
bollen__ nominerar Sasse till BM

Ska ge mig iväg till min kära mor, så tänkte att jag lägger in röst redan nu så jag inte missar det.

hemlig röstar på farmenQristina - då hon medger att hon smugglar med en tändare utöver den enda saken man fick ta med (i hennes fall en limpa cigaretter). Klart skumt, både att smuggla med en extra sak men även att verka så uppnosig över det.

hemlig nominerar Blacksmithfarm som borgmästare, då hon brukar vara klarsynt i saker och ting

Jag undrar om det inte finns någon med i allafall lite stil nog att bara betrodd till borgmästaren. Jag har hört mycket gott om den där delfinen. Ordspråket heter väl dessutom klok som en delfin?

MariaMontazami önskar Hedinn som borgmästare

Ojoj vad ni är snabba!

Grej att ta med sig - kuvertet med mina teorier om vilka som är bus lämnade jag ju till LL redan i anmälningstråden så det kan inte räknas. Kryckorna tillhör min klädsel. Men det är som sagt älgjakt. Säkerhetskontrollen på Arlanda var lite kinkig, så frugan fick komma och hämta både studsaren och hunden. Men jag fick med mig min hopfällbara jaktstol. Så nu sitter jag och väntar på att flickorna ska fixa ett bord som jag kan sitta och hänga vid.

Om borgmästare tänker jag sticka ut hakan och lägga en andraröst:

GW nominerar Blacksmithfarm som borgmästare eftersom det är såååå skönt när hon fixar röstlistorna och hon är snabbare när hon är kvar i leken. (Hur jag nu kan veta det, nybörjare som jag är...)

:love:

Det hade varit skitkul! Jag brukar aldrig ha en chans på BM-rollen, får typ aldrig brev av brevbärare heller, eller annat roligt. För av någon outgrundlig anledning litar folk inte på mig :p Så din motivering gjorde mig glad!

Det finns stöd för de som känner att de vill hoppa av sitt gamla liv som ond och börja på ny kula. Skyddad identitet brukar vara en god början om man känner att namnet är för belastat. Nu för tiden kan man välja vad som helst, till och med "GW".

Som personlig sak tar jag med mig ett foto av mig själv, så jag har någon vettig att prata med bland det här... patrasket! O_o

Min nominering till borgmästare hamnar på en person som åtminstone brukar visa lite stil. Jag menar, vem har sett en icke stilfull delfin?

Gunilla_Persson nominerar Hedinn som borgmästare

Oj oj baren öppen redan!:eek:
Och här har jag haft fullt upp hela dagen med annat:cautious:
Men eftersom jag vet hur det brukar bli när alla fruar sätter igång att tjafsa så tänker jag att det vore bra att ha med en Mp3-spelare med tillhörande dock/högtalarstation så det kan bli lite paaaarty också:banana:
Och så funkar det ju bra att köra lite aerobicspass till musiken med-man får inte glömma bort att vårda sin kropp ;) Man får inte en så snygg kropp som mig utan att slita för det!

Sätter mig i baren och hänger lite och sippar på en cocktail medans jag får kolla av läget vad som hänt under dagen:D

Asså ja känner mej rätt så full redan, :o så ja kan ha missat det här på nåt vis.

@Paddington känner tjuven till ulvarna? Känner ulvarna till tjuven? Hick.

Den däringa svarta smides farmaren som tydligen skulle vara så bra på att ha koll på röstlistor etc verkar ha avvikit från sin tjänst?:meh:
Skandal! :down::p
Har fyllt i det jag hittat annars får folk lägga till om det fattas en rad på någon:)

Personlig sak:

agnesnicolewinter
AnnaAnka - Mp3 spelare med dockstation och högtalare
Blacksmithfarm - hörlurar
bollen__ - öronproppar
ElenaBelle - läppglans
Emma_Andersson - en spegel
FarmenQristina - limpa cigg (+tändare)
Gunilla_Persson - foto av sig själv
GW_Persson hopfällbar jaktstol (?)
Hedinn - Insektsmedel
hemlig - kompass
MariaMontazami -tofsar
Paow - multigrej
Sasse - myggnät
Snurrfian - frystorkad mat

BM-Nomineringar:
12:53 FarmenQristina nominerar LeifGW
13:07 Blacksmithfarm nominerar Sasse
14.21 Emma röstar på ElenaBelle som BM

14.34 bollen__ nominerar Sasse
14.42 hemlig nominerar Blacksmithfarm
14.47 MariaMontazami önskar Hedinn som borgmästare
15.47 GW nominerar Blacksmithfarm som borgmästare
16.17 Gunilla_Persson nominerar Hedinn som borgmästare
17.19 snurrfian nominerar paow till borgmästar

GW 1
Sasse 2

ElenaBelle 1
Blacksmithfarm 2
Hedinn 2
Paow 1

Röstlista DL1 kl 21.15
14.42 hemlig röstar på farmenQristina

Farmen-Q 1

Jag tänkte jag skulle läsa nu när jag slutat jobba, men så kom jag på att jag skrivit upp mig i en lek :p

Är i alla fall inne på att Blacksmithfarm är en god kandidat för borgmästarvalet. För jag gillar organiserade och ordningsamma personer. Sasse nominerar Blacksmithfarm som borgmästare.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 091
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 575
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar