Du ska visst gifta dig först i december? (ja jag googlade)Hemligt hemligt hemligt! Det finns faktiskt en anledning till varför jag bytte namn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ska visst gifta dig först i december? (ja jag googlade)Hemligt hemligt hemligt! Det finns faktiskt en anledning till varför jag bytte namn
Deadline är DagDL, men paketet kommer inte fram förrän e DagDL...Kan brevbäraren dela ut ett paket innan första DL också?
Får den skicka paket till sig själv? Och får den välja samma mottagare av paket flera gånger?
Jag vet bara att jag är förlovad Jag googlade inte så nogaDu ska visst gifta dig först i december? (ja jag googlade)
Jag vet bara att jag är förlovad Jag googlade inte så noga
Och vad kallas man efter två skilsmässor?Raring det är inte förrän man faktiskt är gift man kan kallas fru och fram tills dess får du vara en paradise trashish precis som @paow
Mer fru än andra?
Själv har jag inga problem att husera i denna kvinnliga miljö. Men jag undrar var Polis-Martin tog vägen? Hade säkert kunnat ge honom några tips, men det går ju inte ens att tagga karln!Säg som det är, det är ett sexistiskt program som inte tål män som bryr sig om hälsa, utseende och självupptagenhet. Var är männen i Hollywodfruar, alltså hemmamännen?
@Martin_Melin är ju med mig. Han sitter fastkedjad i sängen som en riktig Karl ska varaSjälv har jag inga problem att husera i denna kvinnliga miljö. Men jag undrar var Polis-Martin tog vägen? Hade säkert kunnat ge honom några tips, men det går ju inte ens att tagga karln!
Raring det är inte förrän man faktiskt är gift man kan kallas fru och fram tills dess får du vara en paradise trashish precis som @paow
Oh, får vi se den kvinnliga sidan av GW tro?Själv har jag inga problem att husera i denna kvinnliga miljö. Men jag undrar var Polis-Martin tog vägen? Hade säkert kunnat ge honom några tips, men det går ju inte ens att tagga karln!
Info från LL
Välkommen till Tengah!
Ser ut som alla äntligen checkat in, men ni verkar lite jetlaggade allihopa
Jag hoppas att fri tillgång till baren kan få er att vakna till och för att skaka om er ordentligt skickar vi genast in er i bikten där ni får berätta vilken er personliga sak är och varför ni valde just denna.
Bikten ska vara avslutad innan DagDL 21.15
Påminner även om borgmästarvalet
Jag tar med mig mina snyggaste tofsar.
Jag tänkte ta med vin, för att stå ut med alla, men den här öde ön verkar ju komma med bar så det verkade ju helt plötsligt onödigt. Nä, det fick bli insektsmedel så jag slipper bli sönderbiten av sandloppor när jag bättrar på brännan.Info från LL
Välkommen till Tengah!
Ser ut som alla äntligen checkat in, men ni verkar lite jetlaggade allihopa
Jag hoppas att fri tillgång till baren kan få er att vakna till och för att skaka om er ordentligt skickar vi genast in er i bikten där ni får berätta vilken er personliga sak är och varför ni valde just denna.
Bikten ska vara avslutad innan DagDL 21.15
Påminner även om borgmästarvalet