Det undrar jag medJag som är sämst på att avslöja anonyma nick. Vem var MariaMontezami?
Bollen tog jag redan första natten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det undrar jag medJag som är sämst på att avslöja anonyma nick. Vem var MariaMontezami?
Bollen tog jag redan första natten.
Maria har inte avslöjat sigJag som är sämst på att avslöja anonyma nick. Vem var MariaMontezami?
Kanske var den äktaMaria har inte avslöjat sig
3 nick hade varit spännandeJag kan direkt demetera att jag hade 3 nick med. om nu någon skulle få för sig det
Jag visste väl att du redan var anmäld , jag tog ditt dubbelnick redan före du anmälde digJag kan direkt demetera att jag hade 3 nick med. om nu någon skulle få för sig det
fråga LenaHSå jag vill veta hur du avslöjade dig
Jag avslöjar inte exakt hur min q-radar funkar för då skulle hon ändra stil och då skulle jag få kalibrera om den.fråga LenaH
Svårt att analysera sig själv
svårt att ändra stil bara sådärJag avslöjar inte exakt hur min q-radar funkar för då skulle hon ändra stil och då skulle jag få kalibrera om den.
Det fåniga är att jag som älskar och förespråkar anonyma lekar hela tiden har blåst min täckmantel dag 1 i de två senaste...måste för övrigt vara någon form av rekord att jag haft tre anonyma (el iaf en halvanonymlek) på raken
du får skippa att vara inloggad m ditt originalnick överhuvudtaget medan en lek pågårDet fåniga är att jag som älskar och förespråkar anonyma lekar hela tiden har blåst min täckmantel dag 1 i de två senaste...
Fast begränsad_utgåva höll distansen ut!
Jag har för mig hon körde den taktiken när hon var begränsad utgåva Hon sa det i lyandu får skippa att vara inloggad m ditt originalnick överhuvudtaget medan en lek pågår
Men stackare, vi kan byta, mot min förkylningsvårt att ändra stil bara sådär
Men fatta hur sjukt mycket jag har haft denna veckan? med två nick och så försöka skriva om sig själv och andra och dessutom försöka hitta olika teorier och tankar?
+
att jag målat och möblerat flera rum och dessutom varit hundvakt till två hundar som katterna inte gillade alls( hundarna var dock snälla- katterna som morrade och spottade och attackerade )
jag är TRÖTT i hela kroppen och knoppen
Det går ju inte, jag måste ju se rapporter och annan smörja vi moderatorer pillar med. (just nu diskuterar vi en moderatorträff och jag har föreslagit @fio som vikarie )du får skippa att vara inloggad m ditt originalnick överhuvudtaget medan en lek pågår
Nu visste jag inte att Q och Ankan var samma person men med andra kan man lära sig hur deras personlighet är, hur de skriver och hur de teoriar.Jag har stått lika frågande genom leken som vanligt, det var kul att få kolla inifrån lyan dock.
Så jag vill veta hur du avslöjade dig
Ffa var jag inte hemma och hade inte min egen dator så det var enklare.Jag har för mig hon körde den taktiken när hon var begränsad utgåva Hon sa det i lyan
(just nu diskuterar vi en moderatorträff och jag har föreslagit @fio som vikarie )
Precis och det handlar jättemycket om psykologi.Nu visste jag inte att Q och Ankan var samma person men med andra kan man lära sig hur deras personlighet är, hur de skriver och hur de teoriar.