Svenska Hollywoodfruarna (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så lite så :love:

Men oj vad nervös jag var att Q och du satt i lyan ihop och lurade mig totalt med hennes godförklaring av dig :p
ha ja det framkom tydligt:)
Jag hade Cruella som BW för trodde att nån borde frågat om mig för att verka så till mitt försvar tidigt i leken och sedan fick jag ju sian så tänkte den borde ju varit från nån som höll mig god, så där fick jag in IsabelAdrian... men jag skrev ju att det var bräckligt varför jag ville hålla dem som goda :angel:

Och visst har vi väl haft ett dubbelnick i leken? Eller, jag vet att vi haft det för LL bekräftade, men @quarter4ever - visst har du multipla personligheter?

jag var siamesisk tvilling ;)

skreev ju det att jag bara anmälde mig för att leken skulle komma igång. Dock kollade jag med LL först om det skulle vara ok och de visste naturligtvist vilket extra nick jag hade :D

Jag var ganska 100 på att q och AA var en och samma och när det bara var två ulvar kvar i lyan så kändes det märkligt att lyan skulle bestå av q liksom. ;)

@paow och @Paris_Hilton - smart att göra henne till tvillingpar!
Jag misstänkte tidigt att q jobbade dubbelt. Men min hjärna verkade inte koppla det till leken och mina teorier. :o:laugh:

Å andra sidan verkade det ju som att det var till min fördel att jag röstade på henne. :D

Jag var ganska 100 på att q och AA var en och samma och när det bara var två ulvar kvar i lyan så kändes det märkligt att lyan skulle bestå av q liksom. ;)
LL hotade faktiskt med att sätta mig i lyan så jag kontrade med att tvillingar kunde vara bra:p
såg fram emot att kunna godförklara mig själv :D

Jag antar att hur jag skrev avslöjade mig ?:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka