@quarter4ever vem siade du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker du var lite fööör bra på att få fram att du var brevbäraren. Tycker du skött dig braJag hatar att vara brevis! Total ångest när jag ska lyckas skicka paket till rätt person, jag som är sämst på att pussla roller!
Det kommer du visst det!!!Ja vill tacka den eminenta LL @Paris_Hilton som bjöd in mig till sitt hem och lät mig frossa i modekläder. Ja har lärt mig massor å kommer nog aldrig våga ha en lek.
gunillla persson. trodde det var uppenbart@quarter4ever vem siade du?
Tycker du var lite fööör bra på att få fram att du var brevbäraren. Tycker du skött dig bra
Det kommer du visst det!!!
gunillla persson. trodde det var uppenbart
jag tänkte lite fel där till @bollen__ s förtjusningJag försökte att inte hinta allt för mycket, men var sjukt frustrerad när @quarter4ever inte verkade fatta att det var jag som skickat paketet till henne.
Jag visste ju att Q var siad och Gunilla vände så efter DL så det var jätte tydligt att hon siat Q Men idag började jag tvivla eftersom Gunilla inte verkade ha siat varken mig, hedinn eller Mirtai
Vad har jag nu gjort?jag tänkte lite fel där till @bollen__ s förtjusning
Det var mycket därför Ankan blev käk Och att jag tyckte hon såg god utAnkan var ju supertydlig med att q var hennes tvilling.
Det var mycket därför Ankan blev käk Och att jag tyckte hon såg god ut