Absolut. Men jag vet min roll och får inte rösta på mig själv. Men tror ni hedinn är mer ond än Mirtai så är jag öppen för detVill du byta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut. Men jag vet min roll och får inte rösta på mig själv. Men tror ni hedinn är mer ond än Mirtai så är jag öppen för detVill du byta?
ja -min tvilling och jag är inte enäggstvillingar -men hon är hyfsad hon medFinns det bara en av dig.....?
Multipla personligheter kanske?ja -min tvilling och jag är inte enäggstvillingar -men hon är hyfsad hon med
Om du inte är ond det lovar jag att rösta på Hedinn nästa gång.Absolut. Men jag vet min roll och får inte rösta på mig själv. Men tror ni hedinn är mer ond än Mirtai så är jag öppen för det
nä jag är jagMultipla personligheter kanske?
Bra Fast jag tror nog ändå mer på Mirtai..Om du inte är ond det lovar jag att rösta på Hedinn nästa gång.
det där känns nästan som ett erkännande?Börjar känna sug efter dalmatinpäls Måste ringa Anonymavalpjagandegalningar
Absolut. Men jag vet min roll och får inte rösta på mig själv. Men tror ni hedinn är mer ond än Mirtai så är jag öppen för det
Om du inte är ond det lovar jag att rösta på Hedinn nästa gång.
Jag hoppas det inte behövs.Det låter bra, kör på det!
Nej jag blir ju orättvist anklagad nu när jag numera har lagt min onda sida bakom migdet där känns nästan som ett erkännande?
Jag med, givetvis, men det finns sämre alternativ.Jag hoppas det inte behövs.
Jag vet ju att ni har fel Mirtai har verkligen lyckas lura erJag hoppas det inte behövs.
det kommer visa sig nu om det är så......Jag vet ju att ni har fel Mirtai har verkligen lyckas lura er
Ni kan få rösta på mig annars.Jag med, givetvis, men det finns sämre alternativ.
För en gångs skull tror jag inte att hon har det. Jag kanske behöver ett alterego för att begripa mig på henne.Jag vet ju att ni har fel Mirtai har verkligen lyckas lura er
För en gångs skull tror jag inte att hon har det. Jag kanske behöver ett alterego för att begripa mig på henne.