Cruella_DeVil röstar på Mirtai.
Jag tror hon lurat de som håller henne som god. Sedan tror jag inte fårulven röstade på hemlig
Jag tror hon lurat de som håller henne som god. Sedan tror jag inte fårulven röstade på hemlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
huvudräkning är inte din starka sida va???Röstlista DL4 kl 21.00
18.58 Hedinn röstar på Cruella_DeVil
20:15 Mirtai röstar på Cruella_DeVil
20:22 Snurrfian röstar på Cruella_DeVil
20:27 quarter4ever röstar på Cruella_DeVil
20:27 20.27 Gunilla_Persson röstar på Cruella_DeVil
20:30 Cruella_DeVil röstar på Mirtai
Cruella_DeVil: 4
Mirtai: 1
Fast det skulle ju lika gärna kunna vara spel för gallerian - du kanske inte alls tyckte hon signalerade?Men om jag var ulv. Varför skulle jag då äta Emma om jag trodde hon signalerade till lyan? Borde jag inte förstått att hon var tjuven då?
huvudräkning är inte din starka sida va???
Hade varit enklare om spionen kunde bekräfta om Hedinn är möjlig som fårulv. Men brist på det kanske tyder på att Hedinn är ondAllt talar till @Hedinn s fördel, de flesta teorier (rösten DL1 och varför inte IA la rösten på @Cruella_DeVil igår) och de flesta fakta.
Dock kan jag inte skaka av mig känslan av att om CdV var ond - varför har hon inte drivit hårdare mot Hedinn? Varför misstänker hon fortfarande @Mirtai ?
Hon känns helt enkelt för velig för att vara i lyan. (sorry! )
Fast fio använder ofta den teorin själv. Så det hade varit konstigt om hon som god hade gjort det hon brukar reagera på att andra gör.Fast det skulle ju lika gärna kunna vara spel för gallerian - du kanske inte alls tyckte hon signalerade?
Fast med det sagt så tycker jag inte du spelar som en ond i det här läget borde ha gjort.
Varför skulle brist på bekräftelse från en spion om att jag är ond tyda på att jag är ond? Nu hänger jag inte med alls.Hade varit enklare om spionen kunde bekräfta om Hedinn är möjlig som fårulv. Men brist på det kanske tyder på att Hedinn är ond
feta rösten!Jag måste gå och göra en @Gunilla_Persson så jag röstar också nu:
Agentwinter röstar på Hedinn helt emot vad alla tänkbara scenarier säger för jag tror hon är den slipade dårulven och att bumpo röstade som hon gjorde i DL1 bara berodde på tidsbrist.
Jag kan dock ändra mig.
Min PA sköter sånt serru.feta rösten!
Om spionen kan se på infon att du inte kan vara fårulven. Så borde hon kunna godförklara dig.Varför skulle brist på bekräftelse från en spion om att jag är ond tyda på att jag är ond? Nu hänger jag inte med alls.
Jag velar lite också men jag vet inte... Jag har väldigt svårt att se Bumpo/Hedinn som fårulv, då borde inte Hemlig ha åkt helt enkelt... Och då lämnar det bara Mirtai och Cruella kvar och det ger åtminstone mig Cruella idag...Allt talar till @Hedinn s fördel, de flesta teorier (rösten DL1 och varför inte IA la rösten på @Cruella_DeVil igår) och de flesta fakta.
Dock kan jag inte skaka av mig känslan av att om CdV var ond - varför har hon inte drivit hårdare mot Hedinn? Varför misstänker hon fortfarande @Mirtai ?
Hon känns helt enkelt för velig för att vara i lyan. (sorry! )
Jag måste gå och göra en @Gunilla_Persson så jag röstar också nu:
Agentwinter röstar på Hedinn helt emot vad alla tänkbara scenarier säger för jag tror hon är den slipade dårulven och att bumpo röstade som hon gjorde i DL1 bara berodde på tidsbrist.
Jag kan dock ändra mig.