bästa täckmanteln ever! Ingen fattade att det var LenaH som var på lyran!Ffa var jag inte hemma och hade inte min egen dator så det var enklare.
Och så var jag full.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bästa täckmanteln ever! Ingen fattade att det var LenaH som var på lyran!Ffa var jag inte hemma och hade inte min egen dator så det var enklare.
Och så var jag full.
Och stackars @Görel som var nyktrare än jag och fick hjälpa mig feta rösten!bästa täckmanteln ever! Ingen fattade att det var LenaH som var på lyran!
Det var underhållandeFfa var jag inte hemma och hade inte min egen dator så det var enklare.
Och så var jag full.
Mig skulle ni gissa på ganska fort.Jag hade värste planen att jag skulle ändra hur jag skriver och inte vara online på mina vanliga tider, men när jag sen glömde bort leken så försvann den goda idén ganska fort
jag kanske inte ska skriva vad ditt goda råd i lyan var....Väntar på att @fio ska skälla på mig. Jag borde ha fattat att hon var tjuv Det var ju jätte tydligt
Men jag tänkte att det vore taktiskt att käka henne eftersom jag hade bra teorier om henne och skulle inte käka någon jag faktiskt misstänkte
Måste bli bättre på att följa mina egna rådjag kanske inte ska skriva vad ditt goda råd i lyan var....
vad vi än ska göra så ska vi inte käka eller lyncha ficktjuven speciellt inte KÄKA
Det var ju lite synd att du inte följde ditt eget råd där
Förvirrad? Jag visste ju att fårulven inte hade sett de två sista rösterna i första lynchen. Eller jag såg men hann inte ändra.Jag förstod att annanicolewinter och Snurrfian antingen var tvillingar eller spion/ängel när de gick så hårt mig, då var det för sent att ändra sig för då hade det bara gagnat lyan. Synd att jag inte röstade på den där svartvite fan som jag tyckte var mer än lovligt förvirrad där första natten - antaligen full och hög pga all kattmynta i min tofs - men sen verkade hen nykter nästa morgon....
Det går ju inte, jag måste ju se rapporter och annan smörja vi moderatorer pillar med. (just nu diskuterar vi en moderatorträff och jag har föreslagit @fio som vikarie )
Nope. (någon annan kanske har svarat redan....)
Alltså, för en kort sekund hann jag tro att en ny lek startats och att den redan hunnit bli 36 sidor lång.@LenaH
jag vet vem du var !