Hedinn
Moderator
Spelar det någon roll? Vi har fri tillgång till baren.
Ska du hänga dom vid din tältöppning så vi vet var du bor?
Bor vi i tält förresten? Eller under bar himmel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spelar det någon roll? Vi har fri tillgång till baren.
Du menar att vi kommer somna i baren?Spelar det någon roll? Vi har fri tillgång till baren.
Jag ska sova på en öde ö, jag tänker se till att jag inte vet hur jag sover.Du menar att vi kommer somna i baren?
Där har du nog en bra poäng. Lär väl finnas sandmygg och annat.Jag ska ha dem till att göra lite snyggt och anständigt i djungeln. Jag tror att det går att vifta bort flyfän med dem också.
Frystorkad mat tar jag med mig. Det behövs nog för att överleva i det här gänget!Info från LL
Välkommen till Tengah!
Ser ut som alla äntligen checkat in, men ni verkar lite jetlaggade allihopa
Jag hoppas att fri tillgång till baren kan få er att vakna till och för att skaka om er ordentligt skickar vi genast in er i bikten där ni får berätta vilken er personliga sak är och varför ni valde just denna.
Bikten ska vara avslutad innan DagDL 21.15
Påminner även om borgmästarvalet
Själv har jag inga problem att husera i denna kvinnliga miljö. Men jag undrar var Polis-Martin tog vägen? Hade säkert kunnat ge honom några tips, men det går ju inte ens att tagga karln!
Jag tänkte ta med vin, för att stå ut med alla, men den här öde ön verkar ju komma med bar så det verkade ju helt plötsligt onödigt. Nä, det fick bli insektsmedel så jag slipper bli sönderbiten av sandloppor när jag bättrar på brännan.
Påminner om att använda OT-färg för alla icke-deltagare, spökerier mmMitt problem är att jag inte blev inbjuden, inte att husera i miljön. jag stortrivs att ligga på stranden och softa.
Min röst på borgmästare måste hamna på @paow oavsett vilken sida hon är på så vill jag ha henne kvar i leken så länge som möjligt eftersom det är hysteriskt kul!
Glöm inte feta!Min röst på borgmästare måste hamna på @paow oavsett vilken sida hon är på så vill jag ha henne kvar i leken så länge som möjligt eftersom det är hysteriskt kul!
Mitt problem är att jag inte blev inbjuden, inte att husera i miljön. jag stortrivs att ligga på stranden och softa.
Lite mycket trams och tjafs som vanligt...
Jag tar med mig en limpa cigg till ön, de kan fungera både som mutor och skrämma bort myggen! Och jag har smugglat med en tändare så behöver ingen bli misstänksam om den delen
Är inte en dildo lättare att ta med än en människa?Asså... ja kan kanske ta me dej som typ personlig grej??? E de tillåtet @Paddington