Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Info från LL

Välkommen till Tengah!
Ser ut som alla äntligen checkat in, men ni verkar lite jetlaggade allihopa :p;)
Jag hoppas att fri tillgång till baren kan få er att vakna till och för att skaka om er ordentligt skickar vi genast in er i bikten där ni får
berätta vilken er personliga sak är och varför ni valde just denna.

Bikten ska vara avslutad innan DagDL 21.15

Påminner även om borgmästarvalet :nailbiting:
Frystorkad mat tar jag med mig. Det behövs nog för att överleva i det här gänget! :nailbiting:

Min röst på borgmästare måste hamna på @paow oavsett vilken sida hon är på så vill jag ha henne kvar i leken så länge som möjligt eftersom det är hysteriskt kul! :D

Själv har jag inga problem att husera i denna kvinnliga miljö. Men jag undrar var Polis-Martin tog vägen? Hade säkert kunnat ge honom några tips, men det går ju inte ens att tagga karln!

Mitt problem är att jag inte blev inbjuden, inte att husera i miljön. jag stortrivs att ligga på stranden och softa.

Lite mycket trams och tjafs som vanligt... :cautious:

Jag tar med mig en limpa cigg till ön, de kan fungera både som mutor och skrämma bort myggen! Och jag har smugglat med en tändare så behöver ingen bli misstänksam om den delen :up:

Och så var det BM. Man fick visst inte rösta på sig själv?
I så fall röstar jag på Leffe! En riktig karlakarl som förstår vad en riktig kvinna är och som säkert kan dela en cigg eller två i strandbrynet

FarmenQristina nominerar Leif GW till borgmästare

Okej. Jag har valt vad jag tar med mig. Nu återstår BM-nominering och röst...

Börjar med BM-rösten. Jag har inte full koll på alla kändisfruarna så jag väljer därför mellan buke-folket. Och då tänker jag att det var längesedan jag spelade med Sasse. Så därför tänkte jag att det kunde vara kul för henne att vara BM. Dessutom så brukar hon resonera vettigt vill jag minnas.
Så.

Blacksmithfarm nominerar Sasse till Borgmästare

Vad gäller rösten så vill jag nog fundera lite till...

Börjar sammanställa val, nomineringar och röster så att vi inte missar någon :)

Personlig sak:

agnesnicolewinter
AnnaAnka
Blacksmithfarm - hörlurar
bollen__
ElenaBelle
Emma_Andersson
FarmenQristina - limpa cigg (+tändare)
Gunilla_Persson
GW_Persson
Hedinn - Insektsmedel
hemlig - kompass
MariaMontazami -tofsar
Paow - multigrej
Sasse - myggnät
Snurrfian - frystorkad mat

BM-Nomineringar:
12:53 FarmenQristina nominerar LeifGW
13:07 Blacksmithfarm nominerar Sasse

Lite mycket trams och tjafs som vanligt... :cautious:

Jag tar med mig en limpa cigg till ön, de kan fungera både som mutor och skrämma bort myggen! Och jag har smugglat med en tändare så behöver ingen bli misstänksam om den delen :up:

Ja, de e de enda du kommer å tända på här på ön iaf... :p

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar