Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Hm den där BM borde ju bli en som har lite koll på läget :idea:

Så då går Paow bort per definition även om hon är en...festlig typ :p
Även GW- en karl! :cool: känner jag inte platsar där :D
Hedinn verkar poppis. Men funderar på om det är för att folk kan tro att hon ska dyka i vin-delfinariet istället för att ha koll i leken?:idea: Iofs tar hon med insektsmedel och det känns onekligen som en vettig pryl!
Blacksmithfarm verkar ha avvikit från sin tjänst att ha koll på röstlistan så där vet jag inte om jag vågar lägga min röst :mad:;)
Sedan verkar vi ha två narcissister med ( Gunilla och Emma- som mest verkar vara intresserade av sig själva :angel:) så känns ju inte heller som BM-kandidater...
FarmenQristina tänker göra oss alla, men särskilt GW, till passiva rökare - nä hon är ingen jag kan tänka mig styra och ställa heller ....
MariaMontazami kan jag tänka mig skulle bara införa en massa tofs-lagar och det är inte riktigt min melodi:crazy:
Sasse verkar också poppis och jag hade kunnat tänka mig att rösta där om hon tagit med sig ett myggTÄLT istället för bara ett nät. Nu har jag inte sett hur stort det där nätet är men är det stort nog för oss alla så kan hon vara en kandidat för mig med :)
bollen__ tar med öronproppar -känns lite egoistiskt det med - samtidigt kan det vara ett ganska smart drag i detta gänget. Som BM behöver man ibland fatta beslut som kanske inte alla håller med om och då kan det kanske vara bra att få tyst på oljudet? Samtidigt är det ju en risk att man inte lyssnar på de vettiga också
ElenaBelle och läppglanset O_o (som jag fö tror att Paow har snuskiga fantasier om) njae inte hon heller
hemlig tar med sig en kompass och det verkar faktiskt vara en vettig pryl som kan komma väl till pass:up:
Och Snurrfian som tar med frystorkad mat känns också väl genomtänkt:up:
Agnesnicolewinter har inte ens behagat dyka upp till baren än - så till mitt Bm-val har hon typ lämnat Walk-Over

Så jag nominerar Hemlig till BM - tror att hon kan vara en bra anförare med sin kompass:)

AnnaAnka nominerar Hemlig till BM

Hedinn nominerar Hemlig till borgmästare

Jag brukar vara snabb att misstänka henne i de här lekarna, får hon en sån roll kanske jag tänker till en extra gång innan jag röstar på henne. :D

Plus att hon tog med sig en kompass, vilket känns bra då jag också har värdelöst lokalsinne.

Ok, då kan ja släppa alla trevande kontaktförsök ja tyckt mej se under dagen, de e kanske lite allmänt nervöst flörtande? O_o Ja menar, nåra tjejer måste ju hångla om de ska bli nån vettig underhållning.

Har fyllt i det jag hittat annars får folk lägga till om det fattas en rad på någon:)

Personlig sak:

agnesnicolewinter
AnnaAnka - Mp3 spelare med dockstation och högtalare
Blacksmithfarm - hörlurar
bollen__ - öronproppar
ElenaBelle - läppglans
Emma_Andersson - en spegel
FarmenQristina - limpa cigg (+tändare)
Gunilla_Persson - foto av sig själv
GW_Persson hopfällbar jaktstol (?)
Hedinn - Insektsmedel
hemlig - kompass
MariaMontazami -tofsar
Paow - multigrej
Sasse - myggnät
Snurrfian - frystorkad mat

BM-Nomineringar:
12:53 FarmenQristina nominerar LeifGW
13:07 Blacksmithfarm nominerar Sasse
14.21 Emma röstar på ElenaBelle som BM

14.34 bollen__ nominerar Sasse
14.42 hemlig nominerar Blacksmithfarm
14.47 MariaMontazami önskar Hedinn som borgmästare
15.47 GW nominerar Blacksmithfarm som borgmästare
16.17 Gunilla_Persson nominerar Hedinn som borgmästare
17.19 snurrfian nominerar paow till borgmästare
18.18 Sasse nominerar Blacksmithfarm som borgmästare.
18.34 AnnaAnka nominerar Hemlig till BM
18.35 Hedinn nominerar Hemlig till borgmästare

GW 1
Hemlig 2
Sasse 2

ElenaBelle 1
Blacksmithfarm 3
Hedinn 2
Paow 1

Röstlista DL1 kl 21.15
14.42 hemlig röstar på farmenQristina

Farmen-Q 1

Ok, då kan ja släppa alla trevande kontaktförsök ja tyckt mej se under dagen, de e kanske lite allmänt nervöst flörtande? O_o Ja menar, nåra tjejer måste ju hångla om de ska bli nån vettig underhållning.
Snart, darling, men jag är ännu bara på mitt första glas vin.

Sasse verkar också poppis och jag hade kunnat tänka mig att rösta där om hon tagit med sig ett myggTÄLT istället för bara ett nät. Nu har jag inte sett hur stort det där nätet är men är det stort nog för oss alla så kan hon vara en kandidat för mig med :)
Myggnät för två. Dig och mig? :p :angel:

Ja e osäker på vem ja ska rösta på. Men till borgmästare är jag säker, ja vill ha en trygg å stark man å då fanns de ju inte så många att välja på.

Paow röstar på GW_Persson som borgmästare.

Personlig sak:
agnesnicolewinter
AnnaAnka - Mp3 spelare med dockstation och högtalare
Blacksmithfarm - hörlurar
bollen__ - öronproppar
ElenaBelle - läppglans
Emma_Andersson - en spegel
FarmenQristina - limpa cigg (+tändare)
Gunilla_Persson - foto av sig själv
GW_Persson hopfällbar jaktstol (?)
Hedinn - Insektsmedel
hemlig - kompass
MariaMontazami -tofsar
Paow - multigrej
Sasse - myggnät
Snurrfian - frystorkad mat

BM-Nomineringar:
12:53 FarmenQristina nominerar GW_Persson till borgmästare
13:07 Blacksmithfarm nominerar Sasse till borgmästare
14:21 Emma_Andersson nominerar ElenaBelle till borgmästare

14:34 bollen__ nominerar Sasse till borgmästare
14:42 hemlig nominerar Blacksmithfarm till borgmästare
14:47 MariaMontazami nominerar Hedinn till borgmästare
15:47 GW_Persson nominerar Blacksmithfarm till borgmästare
16:17 Gunilla_Persson nominerar Hedinn till borgmästare
17:19 snurrfian nominerar paow till borgmästare
18:18 Sasse nominerar Blacksmithfarm till borgmästare.
18:34 AnnaAnka nominerar Hemlig till borgmästare
18:35 Hedinn nominerar Hemlig till borgmästare
19:11 Paow nominerar GW_Persson till borgmästare

Blacksmithfarm: 3
GW_Persson: 2
Hemlig: 2
Sasse: 2

Hedinn: 2
ElenaBelle: 1

Paow: 1

Röstlista DL1 kl 21:15
14:42 hemlig röstar på farmenQristina

FarmenQristina: 1

@Paddington
har du anställt @BarenMolle som bartender?!?
Tyckte jag såg ett krulligt hårmonster här bakom baren?
Eller har Paow lyckats smuggla in honom för att få honom för sig själv :down::meh::angel:
verkar som @BarenMolle var helt desperat att få komma in i tv-rutan igen och mutade sig fram på både det ena å andra sättet....... Gick t o m så långt att han hotade med att raka av sig burret om han inte fick vara med :crazy:

Så länge han förstår sin ytterst begränsade roll så låter jag honom vara kvar :p

Info från LL

Välkommen till Tengah!
Ser ut som alla äntligen checkat in, men ni verkar lite jetlaggade allihopa :p;)
Jag hoppas att fri tillgång till baren kan få er att vakna till och för att skaka om er ordentligt skickar vi genast in er i bikten där ni får
berätta vilken er personliga sak är och varför ni valde just denna.

Bikten ska vara avslutad innan DagDL 21.15

Påminner även om borgmästarvalet :nailbiting:
Jag tar med mig min plattång. Det gäller att hålla stilen även under ogynnsamma förhållanden.

(Nej @paow - inte såna förhållanden!)

Asså jag tror inte hon kommer sno dina tazzels om det är det du är orolig över :angel:

Jag funderar på en sak - hur kan den där bollen__ veta att Sasse inte kommer sno mina tazzels?
MariaMontazami tycker att bollen__ verkar veta väl mycket om vem som inte kan stjäla och då har jag räknat ut att bollen__ kanske själv är den som kan stjäla saker? I så fall så är bollen__ tjuven.

MariaMontazami röstar på bollen__

Jag funderar på en sak - hur kan den där bollen__ veta att Sasse inte kommer sno mina tazzels?
MariaMontazami tycker att bollen__ verkar veta väl mycket om vem som inte kan stjäla och då har jag räknat ut att bollen__ kanske själv är den som kan stjäla saker? I så fall så är bollen__ tjuven.

MariaMontazami röstar på bollen__

Åh! De va klartänkt! Mycket misstänkt... Eller heter det misstänktsamt? Mystiskt?

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.