Paddington
Trådstartare
Nope@Paddington känner tjuven till ulvarna? Känner ulvarna till tjuven? Hick.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope@Paddington känner tjuven till ulvarna? Känner ulvarna till tjuven? Hick.
Snart, darling, men jag är ännu bara på mitt första glas vin.Ok, då kan ja släppa alla trevande kontaktförsök ja tyckt mej se under dagen, de e kanske lite allmänt nervöst flörtande? Ja menar, nåra tjejer måste ju hångla om de ska bli nån vettig underhållning.
Myggnät för två. Dig och mig?Sasse verkar också poppis och jag hade kunnat tänka mig att rösta där om hon tagit med sig ett myggTÄLT istället för bara ett nät. Nu har jag inte sett hur stort det där nätet är men är det stort nog för oss alla så kan hon vara en kandidat för mig med
Oh ja då kanske jag får tänka om!Myggnät för två. Dig och mig?
Snart, darling, men jag är ännu bara på mitt första glas vin.
@Paddington
har du anställt @BarenMolle som bartender?!?
Tyckte jag såg ett krulligt hårmonster här bakom baren?
Eller har Paow lyckats smuggla in honom för att få honom för sig själv
Givetvis, jag är ju inte ens förlovad än, så vilken skada kan det göra?Var det en invit? Ja menar, Ankan å Sasse verkar ha nåt på gång å ja tror inte att ja kan nöja mej me @GW_Persson hela vistelsen lixom...
verkar som @BarenMolle var helt desperat att få komma in i tv-rutan igen och mutade sig fram på både det ena å andra sättet....... Gick t o m så långt att han hotade med att raka av sig burret om han inte fick vara med@Paddington
har du anställt @BarenMolle som bartender?!?
Tyckte jag såg ett krulligt hårmonster här bakom baren?
Eller har Paow lyckats smuggla in honom för att få honom för sig själv
Jag tar med mig min plattång. Det gäller att hålla stilen även under ogynnsamma förhållanden.Info från LL
Välkommen till Tengah!
Ser ut som alla äntligen checkat in, men ni verkar lite jetlaggade allihopa
Jag hoppas att fri tillgång till baren kan få er att vakna till och för att skaka om er ordentligt skickar vi genast in er i bikten där ni får berätta vilken er personliga sak är och varför ni valde just denna.
Bikten ska vara avslutad innan DagDL 21.15
Påminner även om borgmästarvalet
Asså jag tror inte hon kommer sno dina tazzels om det är det du är orolig över
Jag funderar på en sak - hur kan den där bollen__ veta att Sasse inte kommer sno mina tazzels?
MariaMontazami tycker att bollen__ verkar veta väl mycket om vem som inte kan stjäla och då har jag räknat ut att bollen__ kanske själv är den som kan stjäla saker? I så fall så är bollen__ tjuven.
MariaMontazami röstar på bollen__
så länge du inte försöker släta av @BarenMolle helt själv så tror jag @paow är nöjdJag tar med mig min plattång. Det gäller att hålla stilen även under ogynnsamma förhållanden.
(Nej @paow - inte såna förhållanden!)
så länge du inte försöker släta av @BarenMolle helt själv så tror jag @paow är nöjd
Hon verkar däremot öppen för trekanter, fyrkanter & ormgropar