Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Hedinn nominerar Hemlig till borgmästare

Jag brukar vara snabb att misstänka henne i de här lekarna, får hon en sån roll kanske jag tänker till en extra gång innan jag röstar på henne. :D

Plus att hon tog med sig en kompass, vilket känns bra då jag också har värdelöst lokalsinne.
:love:

Hedinn röstar på Agnesnicolewinter

Hon har tagit med en plattång - som drivs på el. TÄNK OM HON SNOR KONTAKTUTTAGET VINKYLEN SITTER I! :nailbiting: Vore ju rent livsfarligt att behålla henne på den här ön, lite längre än så får man ju tänka. Hon får väl dricka sig snygg som alla andra.

Jag tar givetvis med mig en spegel som personlig grej , kan ju sjutton inte vara någonstans utan att se hur jag ser ut O_o

Kör BM valet nu oxå!
Emma röstar på ElenaBelle som BM

Mest för att jag inte har en jävla aning om vem det är.. men stackaren är ju inte Gift än så ingen riktig fru då! Så därför kan det ju vara en tröst för henne att åtminstone vara BM
Jag gillar egentligen inte OT-röster, men jag har inget bättre att komma med för stunden och ska kolla på Kockarnas Kamp. Såatte...

Tycker det är rätt märkligt med motiveringen ovan. Varför vill man ha någon som BM som man inte alls vet vem den är? Då vet man ju inte heller om man kan lita på personen? Att nominera någon utifrån medömkan känns mindre stabilt tycker jag, och det får mig att fundera på om det kan ligga något annat bakom. Vad det egentligen skulle betyda vågar jag inte riktigt antyda just nu, men jag känner mig rätt skeptisk till valet av borgmästare med den motiveringen :p

Sasse röstar på Emma_Andersson

Hon har tagit med en plattång - som drivs på el. TÄNK OM HON SNOR KONTAKTUTTAGET VINKYLEN SITTER I! :nailbiting: Vore ju rent livsfarligt att behålla henne på den här ön, lite längre än så får man ju tänka. Hon får väl dricka sig snygg som alla andra.
Men herregud, EL är väl en världslig sak!

Jag måste till jobbet så jag måste rösta... Ja fattar ni JAG måste jobba på den förbannade ön när ni andra ligger och solar och super :eek: Men ny var det så att Times magazine behövde en omslagsflicka så jag fick ju givetvis ställa upp :sneaky:

Emma Andersson röstar på Snurrfian

Ja hon har tagit med sig frystorkad mat :eek: förutom att det går fetbort för mig som bara äter hummer och ostron och dricker champagne så indikerar det till att hon tänker vara kvar på ön länge och dessutom garanterar det extra käk då Snurrfian verkar vara en hungrig jävel!!

Öh vad tycker du om mig då? :confused:
Tog ju med mig en pryl som också drivs av el..?:crazy:

Jag gillar egentligen inte OT-röster, men jag har inget bättre att komma med för stunden och ska kolla på Kockarnas Kamp. Såatte...

Tycker det är rätt märkligt med motiveringen ovan. Varför vill man ha någon som BM som man inte alls vet vem den är? Då vet man ju inte heller om man kan lita på personen? Att nominera någon utifrån medömkan känns mindre stabilt tycker jag, och det får mig att fundera på om det kan ligga något annat bakom. Vad det egentligen skulle betyda vågar jag inte riktigt antyda just nu, men jag känner mig rätt skeptisk till valet av borgmästare med den motiveringen :p

Sasse röstar på Emma_Andersson

Du blir utan champagne!!

Personlig sak:
agnesnicolewinter - plattång
AnnaAnka - Mp3spelare med högtalare
Blacksmithfarm - hörlurar
bollen__ - öronproppar
ElenaBelle - läppglans
Emma_Andersson - spegel
FarmenQristina - limpa cigg (+tändare)
Gunilla_Persson - foto av sig själv
GW_Persson - hopfällbar jaktstol
Hedinn - Insektsmedel
hemlig - kompass
MariaMontazami -tofsar
Paow - multigrej
Sasse - myggnät
Snurrfian - frystorkad mat

BM-Nomineringar:
12:53 FarmenQristina nominerar LeifGW
13:07 Blacksmithfarm nominerar Sasse
14:21 Emma nominerar ElenaBelle
14:34 bollen__ nominerar Sasse
14:42 hemlig nominerar Blacksmithfarm
14:47 MariaMontazami nominerar Hedinn
15:47 GW_Persson nominerar Blacksmithfarm
16:17 Gunilla_Persson nominerar Hedinn
17:19 Snurrfian nominerar paow
18:18 Sasse nominerar Blacksmithfarm
18:34 AnnaAnka nominerar hemlig
18:35 Hedinn nominerar hemlig
19:11 Paow nominerar GW_Persson
20:06 agnesnicolewinter nominerar MariaMontazami

DL 1
14:42 hemlig röstar på FarmenQristina
19:30 MariaMontazami röstar på bollen__
19:54 Hedinn röstar på Agnesnicolewinter
20:00 Sasse röstar på Emma_Andersson
20:04 Emma Andersson röstar på Snurrfian

Personlig sak:
agnesnicolewinter - plattång
AnnaAnka - Mp3spelare med högtalare
Blacksmithfarm - hörlurar
bollen__ - öronproppar
ElenaBelle - läppglans
Emma_Andersson - spegel
FarmenQristina - limpa cigg (+tändare)
Gunilla_Persson - foto av sig själv
GW_Persson - hopfällbar jaktstol
Hedinn - Insektsmedel
hemlig - kompass
MariaMontazami -tofsar
Paow - multigrej
Sasse - myggnät
Snurrfian - frystorkad mat

BM-Nomineringar:
12:53 FarmenQristina nominerar LeifGW
13:07 Blacksmithfarm nominerar Sasse
14:21 Emma nominerar ElenaBelle
14:34 bollen__ nominerar Sasse
14:42 hemlig nominerar Blacksmithfarm
14:47 MariaMontazami nominerar Hedinn
15:47 GW_Persson nominerar Blacksmithfarm
16:17 Gunilla_Persson nominerar Hedinn
17:19 Snurrfian nominerar paow
18:18 Sasse nominerar Blacksmithfarm
18:34 AnnaAnka nominerar hemlig
18:35 Hedinn nominerar hemlig
19:11 Paow nominerar GW_Persson
20:06 agnesnicolewinter nominerar MariaMontazami

DL 1
14:42 hemlig röstar på FarmenQristina
19:30 MariaMontazami röstar på bollen__
19:54 Hedinn röstar på Agnesnicolewinter
20:00 Sasse röstar på Emma_Andersson
20:04 Emma Andersson röstar på Snurrfian
:up:

ElenaBelle nominerar Sasse som borgmästare.
Sasse känns som någon som gör kloka val och jag hoppas att BM titeln gör att hon vill leka oftare i framtiden. Hon får alltså min röst trots att hon missunnar mig att vara BM (jag syftar givetvis på hennes röst på Emma)

Asså ja ha tänkt på de där me förutfattade meningar. De måste ju lixom va viktigt för en ulv. Å fast ja fixade en röstlista (å korrigerade allas namn plus lite annat småfix) så tyckte AnnaAnka att ja va oseriös. Eller ja, att ja inte ha koll på läget. Läget är ju ligg, de vet ju alla! :mad:

Paow röstar på AnnaAnka

Fö hon e en loooser med två skiljsmässor å så fattar hon inte att ja e cool å smart.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar