Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hörröduröÅ fast ja fixade en röstlista (å korrigerade allas namn plus lite annat småfix) så tyckte AnnaAnka att ja va oseriös. Eller ja, att ja inte ha koll på läget.
Nu blev det intressant. I det scenariot, är MariaM då i lyan? För visst var det hennes t.... vad det nu hette som det gällde?Den enda någotsånär seriösa rösten hittills är då @MariaMontazami s röst på @bollen_ och det är ju faktiskt en rätt intressant iakttagelse.
Med tanke på att lyan och tjuven inte känner till varandra kan detta mycket väl vara en vink till lyan:
ANW röstar på bollen_ enligt ovan
Det vet väl ingen? Varken tjuv eller lya känner ju till varandra så jag tänker mest att @bollen_ slängde ut en trevare (om hon nu är tjuv) för att se om någon nappar.Nu blev det intressant. I det scenariot, är MariaM då i lyan? För visst var det hennes t.... vad det nu hette som det gällde?
hörrödurö
Jag tycker det INNAN du började försöka verka vara seriös och uppdatera röstlistor sådetså!
Snacka om att vrida till det
Nä, det är klart, jag tänkte på svart får. Hungern börjar redan göra sig påmind. Satt och hallucinerade om lammstek.... NEJ! @paow vad gör du????Det vet väl ingen? Varken tjuv eller lya känner ju till varandra så jag tänker mest att @bollen_ slängde ut en trevare (om hon nu är tjuv) för att se om någon nappar.
Jag tänker nog snarare att @MariaMontazami inte är i lyan eftersom hon uppmärksammade det och la rösten där.
Nä, det är klart, jag tänkte på svart får. Hungern börjar redan göra sig påmind. Satt och hallucinerade om lammstek.... NEJ! @paow vad gör du????
Jag vet ju vem som inte kommer att få något arv efter mig om jag åker ut, så mycket är klart. vi får väl se vem som mår bäst när dina ostron har blivit dåliga i värmen.Jag måste till jobbet så jag måste rösta... Ja fattar ni JAG måste jobba på den förbannade ön när ni andra ligger och solar och super Men ny var det så att Times magazine behövde en omslagsflicka så jag fick ju givetvis ställa upp
Emma Andersson röstar på Snurrfian
Ja hon har tagit med sig frystorkad mat förutom att det går fetbort för mig som bara äter hummer och ostron och dricker champagne så indikerar det till att hon tänker vara kvar på ön länge och dessutom garanterar det extra käk då Snurrfian verkar vara en hungrig jävel!!
Alltså med vitlök och rosmarin! NEJ, din cocossolskyddsfaktor är INTE samma sak!
Tittar på denna listan med utgångspunkten att lyan skulle kunna tänkas vilja sno åt sig BM-rollen.BM-Nomineringar:
12:53 FarmenQristina nominerar LeifGW
13:07 Blacksmithfarm nominerar Sasse
14:21 Emma nominerar ElenaBelle
14:34 bollen__ nominerar Sasse
14:42 hemlig nominerar Blacksmithfarm
14:47 MariaMontazami nominerar Hedinn
15:47 GW_Persson nominerar Blacksmithfarm
16:17 Gunilla_Persson nominerar Hedinn
17:19 Snurrfian nominerar paow
18:18 Sasse nominerar Blacksmithfarm
18:34 AnnaAnka nominerar hemlig
18:35 Hedinn nominerar hemlig
19:11 Paow nominerar GW_Persson
20:06 agnesnicolewinter nominerar MariaMontazami
20:23 ElenaBelle nominerar Sasse
GW 2
Sasse 3
ElenaB 1
BSF 3
Hedinn 2
paow 1
hemlig 2
MariaM 1
oh my god!!Nä, det är klart, jag tänkte på svart får. Hungern börjar redan göra sig påmind. Satt och hallucinerade om lammstek.... NEJ! @paow vad gör du????
Jag vet ju vem som inte kommer att få något arv efter mig om jag åker ut, så mycket är klart. vi får väl se vem som mår bäst när dina ostron har blivit dåliga i värmen.
Tittar på denna listan med utgångspunkten att lyan skulle kunna tänkas vilja sno åt sig BM-rollen.
Nej, det gjorde jag inte eftersom jag inte ens vet hur man gör sånt. Skulle kanske ha ot-färgat texten men jag syftade på att hennes tazzels är så fula att ingen vill sno dem. Men det var tydligen för långsöktDet vet väl ingen? Varken tjuv eller lya känner ju till varandra så jag tänker mest att @bollen_ slängde ut en trevare (om hon nu är tjuv) för att se om någon nappar.
Jag tänker nog snarare att @MariaMontazami inte är i lyan eftersom hon uppmärksammade det och la rösten där.
Tittar på denna listan med utgångspunkten att lyan skulle kunna tänkas vilja sno åt sig BM-rollen.
Sasse och jag ligger för tillfället bäst till med 3 nomineringar var. Jag vet min roll och jag var en av dem som nominerade Sasse vilket då lämnar bollen__ och ElenaBelle som möjliga kollegor till Sasse i så fall. hemlig, GW och Sasse nominerar mig.
Sedan har vi GW, hedinn och hemlig som har 2 nomineringar var.
Jag reagerade lite på att AnnaA och Hedinns nomineringar på hemlig kommer så tätt och med "samma" motivering (kompassen) - men det känns kanske väl genomskinligt för en lya?
Hedinn har själv fått 2 nomineringar (MM och GP).