Molle ville ju ha dig, du var så blåögd och enkelspårigTack! Tror jag fick möjlighet att ta fram min lite mer okända sida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Molle ville ju ha dig, du var så blåögd och enkelspårigTack! Tror jag fick möjlighet att ta fram min lite mer okända sida.
Men oj, den är mycket tyngre än jag trodde...
Jag vill tacka hela produktionen med @Harald_Treutiger i spetsen och naturligtvis alla fantastiska lekdeltagare!
Nu ska jag bjuda er på min egentillverkade tomatsoppa med @Jochenmedbaguetten tillbehör!
http://www.alexandrazazzi.se/
Aldrig varit med om ngn som gått in så mycket för en roll å t o m gjort research för att komma in i karaktären - snacka om metodskådespeleri!!
Och med jag menar jag - jag
Molle ville ju ha dig, du var så blåögd och enkelspårig
Får hoppas att ngn har en "my little pony" lek så du får annat att tänka på - små fluffiga moln, regnbågar och Sunny....Kruxet är väl att ja nu har lite svårt att ta mig ur rollen.
Det hade ju varit snyggare om Alexandra själv hade hållit talet men jag är less på Chrome (och Explorer som jag fick sjunka till igår när jag inte kom in) så nu kör Alex med ombud.Men oj, den är mycket tyngre än jag trodde...
Jag vill tacka hela produktionen med @Harald_Treutiger i spetsen och naturligtvis alla fantastiska lekdeltagare!
Nu ska jag bjuda er på min egentillverkade tomatsoppa med @Jochenmedbaguetten tillbehör!
http://www.alexandrazazzi.se/
Får hoppas att ngn har en "my little pony" lek så du får annat att tänka på - små fluffiga moln, regnbågar och Sunny....
Orkar inte bläddra på telefonen men i min desperation har jag balanserat på hintningsgränsen idag (fast jag tror jag höll mig på rätt sida). Genom att föreslå att vi letar efter Gullans tvilling och sen genom att i förbifarten nämna att jag hållt dig som god sedn dag 3 typ.Äh, jag som bara trodde att jag var trovärdig...
Får hoppas att ngn har en "my little pony" lek så du får annat att tänka på - små fluffiga moln, regnbågar och Sunny....
Du kanske måste hoppa in på LL-listan så vi får avgifta stackars @HabinaJag har faktiskt en My Little Pony-lek bland min lilla lista med teman
Det hade ju varit snyggare om Alexandra själv hade hållit talet men jag är less på Chrome (och Explorer som jag fick sjunka till igår när jag inte kom in) så nu kör Alex med ombud.
men jag gillar ju paowJa, det får nog bli lösnigen. Eller att ja aldig loggar in som paow igen...
men jag gillar ju paow
Att du var tvilling fattade jag faktiskt när du skrev om Gullans dito.Orkar inte bläddra på telefonen men i min desperation har jag balanserat på hintningsgränsen idag (fast jag tror jag höll mig på rätt sida). Genom att föreslå att vi letar efter Gullans tvilling och sen genom att i förbifarten nämna att jag hållt dig som god sedn dag 3 typ.
Jag trodde du var med i leken .) Men jag hade fel
Jag är ju urkass på att hitta hintar även när jag leker. Så OM jag hittar en hint så anser jag att den är över gränsen. Jag sa ju inget, el hur ?Orkar inte bläddra på telefonen men i min desperation har jag balanserat på hintningsgränsen idag (fast jag tror jag höll mig på rätt sida). Genom att föreslå att vi letar efter Gullans tvilling och sen genom att i förbifarten nämna att jag hållt dig som god sedn dag 3 typ.
Godzilla = monster = MonstermomHerregud... Skrämmande tanke, vem var min tvilling?
Misstänkte att det kunde vara så med tvillingen. Sian kopplade jag faktiskt inte. Var så inne på att ulvarna fått den...Orkar inte bläddra på telefonen men i min desperation har jag balanserat på hintningsgränsen idag (fast jag tror jag höll mig på rätt sida). Genom att föreslå att vi letar efter Gullans tvilling och sen genom att i förbifarten nämna att jag hållt dig som god sedn dag 3 typ.