Räddning av vad?Spontant känns bollen__s röst lite som en räddningsröst, men varför just Maria?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Räddning av vad?Spontant känns bollen__s röst lite som en räddningsröst, men varför just Maria?
Givetvis raring, men utan Leffe, någon måtta får det vara,Både ja å @BarenMolle är såna coola typer att vi kan dela med oss av varandra även till andra. Ormgrop ikväll?
Vad jag, en ytterst begränsad roll? Och raka håret, nej vet du vad ....verkar som @BarenMolle var helt desperat att få komma in i tv-rutan igen och mutade sig fram på både det ena å andra sättet....... Gick t o m så långt att han hotade med att raka av sig burret om han inte fick vara med
Så länge han förstår sin ytterst begränsade roll så låter jag honom vara kvar
Räddning av vad?
Jaha, du menar att ja inte kan göra röstlistor samtidigt som jag har öh... munnen full?
Ärligt - har du smakat? Tyckte som du innan jag gjorde det, just saying.Är ni inte elaka som kallar Bollen fet?
ElenaBelle röstar på GW_Persson
Nu vet jag inte vad jag tycker om Maria då jag inte googlat. Men jag förstår mig inte riktigt på människor som dissar vin. Allt vin är bra vin
Kände för att ändra mig bara.hördu @bollen__
när blev Sasse ingen vettig person att ha som BM?
Och istället BSF?Jag hängde inte riktigt med där....
Det låter mycket förnuftigt, vi kan kanske ta en pratstund bakom min bar....Ja e öppen för kärlek! Eller öh... närhet å sex iaf...
Ja såklart vill man ju vara med ett tag om man har något att tillföra, det är ju roligt att leka dåDej själv!
Skulle jag själv dra upp den teorin om så vore fallet?Gunilla_Persson röstar på Blacksmithfarm
Eftersom jag tror att hennes val av personlig sak tyder på att hon sitter i lyan. Dessutom tror jag (också) att lyan gör sitt bästa för att få borgmästaren dit. Men hur många goda som hjälper dom på traven är ju frågan. Tror inte att hela lyan gått ihop om att rösta där.
Det kom ju nån teori att jag var ond pga sasse som bm röst då tänkte jag att jag kunde ändra till någon annan så behöver man inte fundera på det iafhördu @bollen__
när blev Sasse ingen vettig person att ha som BM?
Och istället BSF?Jag hängde inte riktigt med där....
Gunilla_Persson röstar på Blacksmithfarm
Eftersom jag tror att hennes val av personlig sak tyder på att hon sitter i lyan. Dessutom tror jag (också) att lyan gör sitt bästa för att få borgmästaren dit. Men hur många goda som hjälper dom på traven är ju frågan. Tror inte att hela lyan gått ihop om att rösta där.
Jag tror dig om allt.Skulle jag själv dra upp den teorin om så vore fallet?
Att hon behöver lugn och ro eftersom hon sitter i en tjattra lya.Hur menar du med personliga saken tyder på att hon sitter i lyan?
äh just DET tror jag inte bekommer BSF ett enda dugg - faktisktAtt hon behöver lugn och ro eftersom hon sitter i en tjattra lya.
Jag kom med den teorin - så då ändrar du din nominering till mig?Det kom ju nån teori att jag var ond pga sasse som bm röst då tänkte jag att jag kunde ändra till någon annan så behöver man inte fundera på det iaf
Menar du att hon är ulv med "Q"?Att hon behöver lugn och ro eftersom hon sitter i en tjattra lya.