Det beror väl på vem mer som sitter där.äh just DET tror jag inte bekommer BSF ett enda dugg - faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror väl på vem mer som sitter där.äh just DET tror jag inte bekommer BSF ett enda dugg - faktiskt
Det var inte jag som sa det.Menar du att hon är ulv med "Q"?
FQ?Menar du att hon är ulv med "Q"?
Haha jag tyckte det var nån av de där fruarna. Bra läst av migJag kom med den teorin - så då ändrar du din nominering till mig?
Det är väl inte helt ovanligt att ulvar drar upp möjliga teorier för att verka godare själva? Personligen vet jag inte om din teori tyder på att du sitter i lyan, men jag håller med Gunilla om att det är möjligt att en ulv själv kan dra upp en sån teori.Skulle jag själv dra upp den teorin om så vore fallet?
Nä.. I en FQ lya så har de väl fullt upp att röka eller så hade hon haft mer användning av nikotinplåster
Visst kan det vara så och jag inser att jag med det inte kan övertyga någon - men kände ändå att jag ville försvara mig när jag fick en röst på mig.Det är väl inte helt ovanligt att ulvar drar upp möjliga teorier för att verka godare själva? Personligen vet jag inte om din teori tyder på att du sitter i lyan, men jag håller med Gunilla om att det är möjligt att en ulv själv kan dra upp en sån teori.
Du anser dig ju själv god och ändå varit med och röstat bland de du misstänker, då kan väl lika gärna det varit goda som röstat fram lyamedlemmar till en BM-roll utan att ulvarna behövt lägga sig i?
hördu @bollen__
när blev Sasse ingen vettig person att ha som BM?
Och istället BSF?Jag hängde inte riktigt med där....
Kände för att ändra mig bara.
Jag tycker att det här känns lite skumt speciellt när det även visade sig vara @Blacksmithfarm som hade lagt fram teorin. Det känns som en ulv som försöker komma undan uppmärksamheten som blev. Snurrfian röstar på bollen.Det kom ju nån teori att jag var ond pga sasse som bm röst då tänkte jag att jag kunde ändra till någon annan så behöver man inte fundera på det iaf
Nej tyvärr, men antagligen blir ju denna röstlista bra för er att ha kvar sedan.Jag tycker att det här känns lite skumt speciellt när det även visade sig vara @Blacksmithfarm som hade lagt fram teorin. Det känns som en ulv som försöker komma undan uppmärksamheten som blev. Snurrfian röstar på bollen.
men för mig så hamnade rösten på dig pga av att du inte hade koll på vem som la fram teorier och rentav röstade på en utifrån det?När jag för en gångs skull har tid att rösta känns det ju trist att åka ut över ett skämt. Om fula tofsar. Suck.
Vad för motivering vill du ha? Att det är tråkigt att få två röster för ett uppenbart skämt? Det kanske finns en anledning till varför det blev virrigt sedan, jag tror det lockar fram lite onda jag.Ja den satt fint den groggen! Tack bartendern!
alltså det har varit en hel massa val att ha koll på idag
och den skummaste är nog bollen__ tycker jag ändå ,
så min röst landar på bollen__ för konstiga motiveringar som inte hänger ihop när man frågar om dem
AnnaAnka röstar på bollen__
jahapp dags att rösta då
Jag har ju hittat en egen golvmopp @BarenMolle äh jag menade barenmupp.... nä jag menade
BARTENDER- godamnit!
Mina tankar är lite rusiga
@BarenMolle behöver en harvey wall banger så jag kan tänka !!(och snåla inte på spriten nu va)
Jag tyckte att det vore intressantare att försöka få till en vettig röst dag 1 när man nu hade så mycket mer att gå på än man brukar.
Jag har inte röstat på någon utifrån det, jag har nominerat? Inte samma sak. Och varför skrev du inte det i ditt röstinlägg då? Jag orkar seriöst inte läsa hela svadan av inlägg som kom här, inte när jag redan hade fått två röster. Bättre å flumma med lite då och kanske kunna locka fram några onda.men för mig så hamnade rösten på dig pga av att du inte hade koll på vem som la fram teorier och rentav röstade på en utifrån det?