Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Men lek med tanken att hemlig är byfåne och frågar om BSF när hon blir bm. Även om svaret blir bybo så kan ju hemlig inte avskriva BSF som ond och godförklara henne pga det. Så det borde ju ligga något annat bakom den godförklaringen?

Men lek med tanken att hemlig är byfåne och frågar om BSF när hon blir bm. Även om svaret blir bybo så kan ju hemlig inte avskriva BSF som ond och godförklara henne pga det. Så det borde ju ligga något annat bakom den godförklaringen?
Men samtidigt är inte Hemlig jätte rutinerad än (förlåt Hemlig). Så risken finns att hon inte tänkte på att tjuven visas som god.

Jag är rätt säker på att hemlig inte är byfånen! Jag skrev det i något inlägg tidigare i natt att hemlig borde fått reda på nu isåfall att tjuven visas som bybo om hon inte visste det innan! Vore ju rätt farligt att godförklara BSF baserat på det.

Men samtidigt är inte Hemlig jätte rutinerad än (förlåt Hemlig). Så risken finns att hon inte tänkte på att tjuven visas som god.

Jag är rätt säker på att hemlig inte är byfånen! Jag skrev det i något inlägg tidigare i natt att hemlig borde fått reda på nu isåfall att tjuven visas som bybo om hon inte visste det innan! Vore ju rätt farligt att godförklara BSF baserat på det.

men just det har det ju tjatats om i flera dagar väl? :confused:

Det är ju just det jag menar!

Fast det skriver hon ju inte. Hon skriver att hon velar.
gör hon?
Jag tror att Emma kan bara ond baserat på att jag inte tycker att hon teoriar på ett sätt som känns genuint. Jag tycker hon ger lite svävande svar. Och OM hemlig är hon tror jag Emma försökte avgöra till paows fördel. Men, det kan ju stått mellan två onda, självklart. Jag tror ändå att Emma är luden.
hom skriver ju uttryckligen att hon tror att Emma är luden?

Och BSF godförklarar hemlig baserat på nomineringen till bm och godförklaringen. Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till det hela. Kanske är de inte onda? Eller är det så att det som ser ut som en ulv är en ulv?

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar