Jag ska försöka hinna läsa om dina inlägg.Du har fel och om du läser mina inlägg lite mer noga så ser du varför mina teorier inte är svävande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska försöka hinna läsa om dina inlägg.Du har fel och om du läser mina inlägg lite mer noga så ser du varför mina teorier inte är svävande
Ja, om du letar fram dem igenOk @hemlig men har du lust att bemöta frågorna ?
Men samtidigt är inte Hemlig jätte rutinerad än (förlåt Hemlig). Så risken finns att hon inte tänkte på att tjuven visas som god.Men lek med tanken att hemlig är byfåne och frågar om BSF när hon blir bm. Även om svaret blir bybo så kan ju hemlig inte avskriva BSF som ond och godförklara henne pga det. Så det borde ju ligga något annat bakom den godförklaringen?
Å hur mycke ha du drucki?
Men lek med tanken att hemlig är byfåne och frågar om BSF när hon blir bm. Även om svaret blir bybo så kan ju hemlig inte avskriva BSF som ond och godförklara henne pga det. Så det borde ju ligga något annat bakom den godförklaringen?
men just det har det ju tjatats om i flera dagar väl?Men samtidigt är inte Hemlig jätte rutinerad än (förlåt Hemlig). Så risken finns att hon inte tänkte på att tjuven visas som god.
Ja hon borde ha insett det nu.men just det har det ju tjatats om i flera dagar väl?
Men samtidigt är inte Hemlig jätte rutinerad än (förlåt Hemlig). Så risken finns att hon inte tänkte på att tjuven visas som god.
Jag kan säga att just BSF inte kommer trycka fel pga onykterhetBara sodastreamat kranvatten...
Men samtidigt är inte Hemlig jätte rutinerad än (förlåt Hemlig). Så risken finns att hon inte tänkte på att tjuven visas som god.
Jag är rätt säker på att hemlig inte är byfånen! Jag skrev det i något inlägg tidigare i natt att hemlig borde fått reda på nu isåfall att tjuven visas som bybo om hon inte visste det innan! Vore ju rätt farligt att godförklara BSF baserat på det.
men just det har det ju tjatats om i flera dagar väl?
Bara sodastreamat kranvatten...
Ja, om du letar fram dem igen
Ska titta på ett webinar kl 21.
gör hon?Fast det skriver hon ju inte. Hon skriver att hon velar.
hom skriver ju uttryckligen att hon tror att Emma är luden?Jag tror att Emma kan bara ond baserat på att jag inte tycker att hon teoriar på ett sätt som känns genuint. Jag tycker hon ger lite svävande svar. Och OM hemlig är hon tror jag Emma försökte avgöra till paows fördel. Men, det kan ju stått mellan två onda, självklart. Jag tror ändå att Emma är luden.
Det är ju just det jag menar!
Oooh, har du sånt där kranvatten som kommer från en bubblande och väsande maskin?
I det inlägg du citerade och som jag svarade på skriver hon att hon velar.gör hon?
hom skriver ju uttryckligen att hon tror att Emma är luden?
Jo, det är konstigt!Menar vad? Att Hemlig godförklarat någon för att hon inte vet att hon är ond? Är inte det konstigt?