Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Någonstans måste jag ju bestämma mig för vad jag ska tro, annars vore det ju omöjligt att rösta.

Jag har nu läst igenom Emmas inlägg och nej, jag kan inte hitta det där som skulle visa att hon inte är ond och varför hon inte kan teoria på ett sätt som inte är så svävande. Kan någon hjälpa mig och peka på var jag ska titta?

Då får du ta på dig STÖRRE glasögon O_o

Jag tycker jag har varit väldigt tydlig med att jag velar kring hemligs tillhörighet. Jag kan se henne både som ond och som god.

Jag tror att Emma kan bara ond baserat på att jag inte tycker att hon teoriar på ett sätt som känns genuint. Jag tycker hon ger lite svävande svar. Och OM hemlig är hon tror jag Emma försökte avgöra till paows fördel. Men, det kan ju stått mellan två onda, självklart. Jag tror ändå att Emma är luden.
@GW_Persson se det fetade i detta citatet?

Ok då är dom inte tvillingar och BSF är inte byfånen! Då kan det ju vara ett troligt scenario att BSF tjuvat på hemlig och därmed vet att Hemlig är god och försöker lura skjortan av både Hemlig och oss andra?
Isåfall borde vi rösta på bsf. . Men hemligstämplade försvar känns ännu inte övertygande .

Alltså - jag vet tamejfan ingenting. Den jag tycker känns mest troligt ond är BSF. Hon är ju superskarp som god vanligen, men nu känns hon lam i teoriandet. Exempelvis i det här som diskuterades tidigande med röster från Gullan och Ankan som skulle tyda på ondska - röster som det finns förklaringar till (med det inte sagt att Gullan och Ankan är goda).

Jag får ingen rätsida, så jag lutar åt att rösta på min ond-kandidat även om jag misstänker att hon är tjuv, inte ulv.:crazy:

Jag känner att jag kör på den gamla hederliga "ser det ut som en ulv så är det en ulv" :p (med risken att jag har fel...)

FarmenQristina röstar på hemlig

För att jag tror hon är ulv som blivit bestulen på sitt käk av tjuven BSF

Alltså - jag vet tamejfan ingenting. Den jag tycker känns mest troligt ond är BSF. Hon är ju superskarp som god vanligen, men nu känns hon lam i teoriandet. Exempelvis i det här som diskuterades tidigande med röster från Gullan och Ankan som skulle tyda på ondska - röster som det finns förklaringar till (med det inte sagt att Gullan och Ankan är goda).

Jag får ingen rätsida, så jag lutar åt att rösta på min ond-kandidat även om jag misstänker att hon är tjuv, inte ulv.:crazy:
hörreduru siktar du på lammen och inte ulvarna med den där tänkta bössan du ville ta med dig till leken?O_o

Jag hinner nog inte läsa ikapp leken idag heller, fast jag gjort ett försök nu i 2-3 timmar. Men ni slutar ju aldrig skriva! :arghh: Jag har inte hunnit gå igenom alla deltagare heller eftersom jag är oförmögen att både gå igenom leken och gå igenom var och en deltagare för sig, samtidigt. Så jag hänger inte riktigt med om Emma känner jag, men ser att det finns teorier och röster på henne. Hemlig är också en kandidat idag, vilken jag har teoriat om tidigare.

Jag vet inte riktigt var jag står i frågan hemlig-BSF. Jag känner mig inte helt säker på vilken roll någon har alls. Däremot tycker jag som någon skrev att det är skumt att de inte gått in för att försvara sig mer. BSF har väl gjort några försök, men hemlig har varit rätt anonym. Tidsbrist eller har hon gett upp hoppet? OM hon är ulv kan ju hennes sätt att inte skriva vara ett sätt att inte råka skriva något som kan få någon att få nys om hennes kollegor, tänker jag. Det är inte ett helt ovanligt beteende från en ulv att ”sluta skriva” när det verkar kört.

Nej, alltså, om inte annat så är det hemligs lama teoriande idag som spikar kistan sas. Jag tror att en god borde ha försökt mer att vända på steken, inte bara falla platt. Det känns orealistiskt.

Sedan har jag tyvärr inte tid med att gå igenom alla citat som jag samlat på mig medan jag gått igenom leken, så ni får inget sådant från mig nu, men jag kommer in igen.

Sasse röstar på hemlig för att det känns som om en ulv som gett upp spelet.

Röstlista DL 4 kl 21.30

17:33 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
17:43 AnnaAnka röstar på hemlig
18:43 Bollen__2 röstar på hemlig
18:54 blacksmithfarm röstar på AnnaAnka

19:51 Emma_Andersson röstar på hemlig
19:54 MariaMontazami röstar på Emma_Andersson
20:31 hemlig röstar på Emma_Andersson
21:06 ElenaBelle röstar på Hemlig
21:07 FarmenQristina röstar på hemlig
21:09 Sasse röstar på hemlig

hemlig: 6
Emma_Andersson: 3
AnnaAnka: 1

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar