Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

GW röstar på Blacksmithfarm

Som jag skrev ovan är hon den jag själv får mest ond-vibbar av p g a för en god BSF lamt teoriande. Och jag litar inte på någon annan så jag måste gå på min känsla. Även om det blir en udda-röst. Jag är öppen för att ändra om något dyker upp.

Gömd bland alla andra? :nailbiting:

Nej men, varför skulle hemlig som god inte försvara sig mer? Det får jag inte ihop.
Jag är inte säker, men jag tror att det är hemligs spelstil. Hon är inte så rutinerad och bondar gärna med dem som godförklarar henne och misstänker de som röstar på henne.

Men jag tror inte jag har någon erfarenhet av henne som ond, så jag kan ha fel.

Röstlista DL 4 kl 21:30

17:33 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
17:43 AnnaAnka röstar på hemlig
18:43 Bollen__2 röstar på hemlig
18:54 blacksmithfarm röstar på AnnaAnka

19:51 Emma_Andersson röstar på hemlig
19:54 MariaMontazami röstar på Emma_Andersson
20:31 hemlig röstar på Emma_Andersson
21:06 ElenaBelle röstar på Hemlig
21:07 FarmenQristina röstar på hemlig
21:09 Sasse röstar på hemlig

21:18 GW_Persson röstar på Blacksmithfarm

hemlig: 6
Emma_Andersson: 3
AnnaAnka: 1
Blacksmithfarm: 1

Är du så säker på att hemlig är ulv?

Jag skulle iofs gärna syna hemlig, men jag känner mig tveksam till om det hela klarnar.
säker och säker det vet ju du att jag har många buckliga stekpannor O_o;)

Men jag jämför med hur en god hemlig skulle agera mot nu- Och ÄR hon god så är jag tvärlurad - och det känns inte så troligt? väl?ANW som fick full info efter nattDL valde att rösta på hemlig?
Jag tror inte att något framkommit i leka därefter att hemlig skulle vara god ? förutom från BSF då?
så som jag läst leken känns det inte sannolikt att @hemlig kunnat tro att BSF är byfånen och därmed velat godförklara henne via en fråga som säger tillbaka : bybo??
nu är det snart dl jag kan ha missat något så ber om ursäkt för det
:o

Äh detta känns inget bra då jag tror att BSF lurar skjortan av en God Hemlig
Emma Andersson ändrar röst till Elena Belle då hon inte kommit med några teorier utan bara hänger med lite käckt, helt klart ulvigt och lyaaktigt och det blir ganska tydligt att hela lyan hängt på i rösterna på hemlig!

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix