Antar att det ska vara ulvarnaUtövarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antar att det ska vara ulvarnaUtövarna?
Det dille stå ulvarna !Utövarna?
Det dille stå ulvarna !
Gömd bland alla andra?Det skulle ju kunna vara så. Men var är utövarna då?
Det dille stå ulvarna !
Gömd bland alla andra?
Nej men, varför skulle hemlig som god inte försvara sig mer? Det får jag inte ihop.
Fast hon har ju varit väldigt tydlig med att hon var upptagen ikväll.Blir ju en väldigt enkel match för lyan att få ut en god Hemlig nu iallafall eftersom hon inte försvarar sig överhuvudtaget! Hon hade ju kunnat bli räddad om hon kom med något vettigt försvar känner jag!
Jag är inte säker, men jag tror att det är hemligs spelstil. Hon är inte så rutinerad och bondar gärna med dem som godförklarar henne och misstänker de som röstar på henne.Gömd bland alla andra?
Nej men, varför skulle hemlig som god inte försvara sig mer? Det får jag inte ihop.
Fast hon har ju varit väldigt tydlig med att hon var upptagen ikväll.
Hon skulle iväg igen sen?Till 21 skrev hon väl?
Från 21 igen tror jag.Till 21 skrev hon väl?
säker och säker det vet ju du att jag har många buckliga stekpannorÄr du så säker på att hemlig är ulv?
Jag skulle iofs gärna syna hemlig, men jag känner mig tveksam till om det hela klarnar.
Tror detHar alla röstat?
men inte för upptagen för att intre försvara sig - tycker jag dåFast hon har ju varit väldigt tydlig med att hon var upptagen ikväll.