vet du att det tror jag hon gjordeANW vet att hon är populär som käk och borde velat lämna ett testamente.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vet du att det tror jag hon gjordeANW vet att hon är populär som käk och borde velat lämna ett testamente.
jag känner för att bubbla iväg lite
och pausa hjärnan
så jag tycker å andra sidan att bubbel i GLASET kan vara bättre än i pöl med dig sort of
vad säger du om en liten lurvig bumbibjörn?
Vem fan har min logikJo, du har sagt det. Jag är inte säker, men jag är säker på att hemligs logik inland är lite annorlunda än min - än din också tror jag.
@Emma_AnderssonTjuven kan ju förutom pricka de goda specialrollerna också ha prickat en ulv och snott käket. Då känner också tjuven till en lyamedlem.
Du kan men att någon röstar på en spelare som betett sig knepigt är inte ett testamente för mig. Ett testamente är när en spelare vet något och vill lämna det så att det förstås efter spelarens död.vet du att det tror jag hon gjorde
När jag orkar läsa dina inlägg tycker jag inte den är så svårgenomtränglig.Vem fan har min logik
Det har varit framme förutOch det tar du fram nu ? Fan det var ulvigt
Puh! Ni hade rätt!
Jag blir väl misstänkt nu, men jag kan tugga i mig det.
Jag tror inte du blir misstänkt. I min bok är det rätt o-ulvigt att ändra från en dömd ulv precis innan den åker. Om du var ulv så visste du ju att hemlig var ulv - varför inte skaffa alibi? Speciellt som du hade näst mest röster själv.Du? Jag då
Undrar om de som röstade på mig för att jag ville få ut hemlig fortfarande tänker rösta på mig nu
Jag tror inte du blir misstänkt. I min bok är det rätt o-ulvigt att ändra från en dömd ulv precis innan den åker. Om du var ulv så visste du ju att hemlig var ulv - varför inte skaffa alibi? Speciellt som du hade näst mest röster själv.
(Sen kan allt vara tvärt om men i det här fallet tvivlar jag...)
Det är faktiskt något som jag funderar några varv till på egentligen?De som inte röstar på hemlig:
17:33 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
18:54 blacksmithfarm röstar på AnnaAnka
19:51 Emma_Andersson röstar på hemlig
19:54 MariaMontazami röstar på Emma_Andersson
20:31 hemlig röstar på Emma_Andersson
21:18 GW_Persson röstar på Blacksmithfarm
21:30 Emma_Andersson ändrar röst till ElenaBelle
Noterar att MM och Gunilla bägge röstar på Emma, samma som ulven hemlig väljer att rösta på. Kanske där vi hittar våra kvarvarande ulvar?
Det är faktiskt något som jag funderar några varv till på egentligen?
Men hela lyan på en spelare? Visst - "så borde inte ulvar göra", men ändå?Det är faktiskt något som jag funderar några varv till på egentligen?