Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

:eek: Tur att jag har hemlig att bubbla med!
Du och jag @paow - du och jag :love:
cheers.gif

Hejja onda! :devil: Och ber så mycket om ursäkt för min inaktivitet idag, det beror som sagt inte på min roll i leken utan att det varit mycket idag irl.

Ängeln dog i första lynchen = bara nattvakten och ev paketmottagare som kunde vara skyddad. Nu kanske de trodde att brevis skickat skydd till bm iof (har inte koll på om det skulle hunnit fram isf)
Min poäng var som sagt snarare att jag skulle spelat på ett annat sätt än Ankan, och faktiskt sparat BM (för att det är en rolig roll, om jag måste upprepa det igen).

Nu ska jag nog sova. Eventuellt är jag lite aktiv på dagen imorgon, men jag har dagjobb så det hoppas jag inte :p Annars kommer jag in igen vid 16-18-tiden.

Min poäng var som sagt snarare att jag skulle spelat på ett annat sätt än Ankan, och faktiskt sparat BM (för att det är en rolig roll, om jag måste upprepa det igen).

Nu ska jag nog sova. Eventuellt är jag lite aktiv på dagen imorgon, men jag har dagjobb så det hoppas jag inte :p Annars kommer jag in igen vid 16-18-tiden.

Om jag överlever brukar man lägga till :angel::D

men där måste jag invända att OM nu hemlig vart tjuvad när tjuven kunde göra det första gången så var det inte helt lätt för @agnesnicolewinter att fatta det från den infon hon kunde ha fått?
Jag har redan skrivit det - MEN att ulvarna käkar xxxx fattas i en info behöver inte med automatik betyda att det indikerar på att en annan käkar ju? så tror inte att det var så säkert att ANW fattade det så omedelbart?

Jag hade den tanken relativt tidigt OCH har skrivit den tydligt och klar dessutom

Det finns väl inga tvivel (numera) om att BSF borde vara tjuven? :cool:
Hur skulle hon annars ha skyddat en ond hemlig och velat ha henne som god
?
Men det var ju det jag menade från början - att det inte var säkert att ANW fått info som verkligen pekade ut hemlig. Och att hon därför röstade på hemlig för att hon misstänkte henne på gammalt hederligt vis. I så fall finns det inget testamente, d v s info spelaren har som hen döljer i ett inlägg. Sen kommer du och skriver att jodå, hon lämnade ett testamente.:crazy:

Och jag har väl inte tvivlat på att BSF är tjuv? Jag röstade på henne för att jag var mer säker på att hon var ond än hemlig. Men när vi ändå har det på tapeten måste jag ändå ställa frågan om vi är helt säkra på att hon inte är ulv?

Argumenten är BSFs vilja att offra sig vilket blir logiskt med henne som tjuv och hemlig som ulv, eller hur? Samt att byfånen rimligen bör ha "siat" BM och då fått svar att hon är bybo?

Är detta rätt uppfattat?

Det är rätt uppfattat!
Bra, då är jag på banan. Jag köper helt att BSFs vilja att offra sig för hemlig tyder på att BSF är tjuv. Om byfånen känner jag mig mindre säker. Jag tror inte jag självklart skulle gått på BM om jag var fåne. Resonerar nog lite som Sasse där, att det beror på spelaren.

Vad tror du?

Bra, då är jag på banan. Jag köper helt att BSFs vilja att offra sig för hemlig tyder på att BSF är tjuv. Om byfånen känner jag mig mindre säker. Jag tror inte jag självklart skulle gått på BM om jag var fåne. Resonerar nog lite som Sasse där, att det beror på spelaren.

Vad tror du?

Jag tror att byfånen siat BM och fått svaret bybo! AA har även delat med sig info om detta som hon antagligen fick av spionen, kanske är det hon menar med testamente ;)

Jag har sett info som tyder på det ja!

Awright, så dear agnesnicole valde att skicka spioninfon till AnnaAnka.To be honest tror du att det hade varit förstahandsvalet från dear agenesnicole? Jag personally är lite osäker på det. Däremot så är jag rätt säker på att BM är den omfrågade så den infon stämmer nog, men frågan är väl om hon fått all info i så fall eller en drällerirad.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Hjälp- jag har blivit med svärdfisk!
  • Parfym