Du och jag @paow - du och jagTur att jag har hemlig att bubbla med!
Hejja onda! Och ber så mycket om ursäkt för min inaktivitet idag, det beror som sagt inte på min roll i leken utan att det varit mycket idag irl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du och jag @paow - du och jagTur att jag har hemlig att bubbla med!
Min poäng var som sagt snarare att jag skulle spelat på ett annat sätt än Ankan, och faktiskt sparat BM (för att det är en rolig roll, om jag måste upprepa det igen).Ängeln dog i första lynchen = bara nattvakten och ev paketmottagare som kunde vara skyddad. Nu kanske de trodde att brevis skickat skydd till bm iof (har inte koll på om det skulle hunnit fram isf)
Min poäng var som sagt snarare att jag skulle spelat på ett annat sätt än Ankan, och faktiskt sparat BM (för att det är en rolig roll, om jag måste upprepa det igen).
Nu ska jag nog sova. Eventuellt är jag lite aktiv på dagen imorgon, men jag har dagjobb så det hoppas jag inte Annars kommer jag in igen vid 16-18-tiden.
Det beror på hur man ser det. Jag förutsätter alltid att jag överlever - tills motsatsen bevisasOm jag överlever brukar man lägga till
Men det var ju det jag menade från början - att det inte var säkert att ANW fått info som verkligen pekade ut hemlig. Och att hon därför röstade på hemlig för att hon misstänkte henne på gammalt hederligt vis. I så fall finns det inget testamente, d v s info spelaren har som hen döljer i ett inlägg. Sen kommer du och skriver att jodå, hon lämnade ett testamente.men där måste jag invända att OM nu hemlig vart tjuvad när tjuven kunde göra det första gången så var det inte helt lätt för @agnesnicolewinter att fatta det från den infon hon kunde ha fått?
Jag har redan skrivit det - MEN att ulvarna käkar xxxx fattas i en info behöver inte med automatik betyda att det indikerar på att en annan käkar ju? så tror inte att det var så säkert att ANW fattade det så omedelbart?
Jag hade den tanken relativt tidigt OCH har skrivit den tydligt och klar dessutom
Det finns väl inga tvivel (numera) om att BSF borde vara tjuven?
Hur skulle hon annars ha skyddat en ond hemlig och velat ha henne som god
?
Argumenten är BSFs vilja att offra sig vilket blir logiskt med henne som tjuv och hemlig som ulv, eller hur? Samt att byfånen rimligen bör ha "siat" BM och då fått svar att hon är bybo?
Är detta rätt uppfattat?
Bra, då är jag på banan. Jag köper helt att BSFs vilja att offra sig för hemlig tyder på att BSF är tjuv. Om byfånen känner jag mig mindre säker. Jag tror inte jag självklart skulle gått på BM om jag var fåne. Resonerar nog lite som Sasse där, att det beror på spelaren.Det är rätt uppfattat!
Bra, då är jag på banan. Jag köper helt att BSFs vilja att offra sig för hemlig tyder på att BSF är tjuv. Om byfånen känner jag mig mindre säker. Jag tror inte jag självklart skulle gått på BM om jag var fåne. Resonerar nog lite som Sasse där, att det beror på spelaren.
Vad tror du?
Jag tror att byfånen siat BM och fått svaret bybo! AA har även delat med sig info om detta som hon antagligen fick av spionen, kanske är det hon menar med testamente
AA? Menar du att hon har fått spioninfon den natten när dear agnesnicole hade otur med elektriciteten?
Någon fick den då iaf. Enligt Lina!AA? Menar du att hon har fått spioninfon den natten när dear agnesnicole hade otur med elektriciteten?
Jag är tillbaka på telefonen det ska stå LL !Någon fick den då iaf. Enligt Lina!
Det är inte bara LL som är ondsinta, telefoner verkar också vara detJag är tillbaka på telefonen det ska stå LL !
Ska se om jag kan hitta det!
Jag är inte vän med min telefon alltså.Det är inte bara LL som är ondsinta, telefoner verkar också vara det
Äh, du är inte ensam på den punkten. Eller ja, din telefon vet jag inget om, men min telefon är inte alltid kompis med mig alltså...Jag är inte vän med min telefon alltså.
Jag har sett info som tyder på det ja!