Samma här...Nu fattar jag faktiskt nada av vad du skriver !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här...Nu fattar jag faktiskt nada av vad du skriver !
Det var till mig. Tror jag. Att hon ville ha fler tankar och de postade jag precis efter hon efterfrågade dem.det ser ut som att du citerar dig själv - så hängde inte med?
det ser ut som att du citerar dig själv - så hängde inte med?
Nu fattar jag faktiskt nada av vad du skriver !
Samma här...
OT OT OT
kan jag skriva det mer utan att SKRIKA?
Hur KAN BSF rädda en hemlig såsom ond ? just sayin!
Jag tror mao inte att du tror att jag lurar skjortan av alla
Nu fattar jag faktiskt nada av vad du skriver !
skriver igen!(OT OT OT
kan jag skriva det mer utan att SKRIKA?
Hur KAN BSF rädda en hemlig såsom ond ? just sayin!
Jag tror mao inte att du tror att jag lurar skjortan av alla
Ja dessa djävla stekpannor försöker jag (faktiskt!!!) - UNDVIKA@AnnaAnka Har du fått för många stekpannor i huvudet på senaste
Sorry
skriver förhoppningsfullt tydligare nu :
skriver igen!(
och jag fattar varför det blev otydligt
MM vände ju om mig bara sådär, vet att jag kommenterat det. Då trodde jag att det kunde tyda på att hon var tjuv
Ja ,men vad fan !Jag tror att @AnnaAnka har blivit lite på pickalurven.
OK djupa andetag
Nån stoppade lynchen i DL 3 right GAH!!!!!!!!
En endaste roll kan ha gjort det - right? ( finns ingen annan roll som kan ha gjort det- right?
så eftersom hemlig VAR ulv så torde näpppeligen BSF vara god ?? ( men verkligen INTE vara ulv- i så fall läser jag mer än uruselt och behöver begrava mig i gödsel tills jag dör- typ!
OK djupa andetag
En endaste roll kan ha gjort det - right? ( finns ingen annan roll som kan ha gjort det- right?
så eftersom hemlig VAR ulv så torde näpppeligen BSF vara god ?? ( men verkligen INTE vara ulv- i så fall läser jag mer än uruselt och behöver begrava mig i gödsel tills jag dör- typ!
Ja ,men vad fan !
Hur ska man annars överleva på denna öde ö???
Vanlig svenska så att jag förstår ! Eller norrländska går också bra. Typ.OK djupa andetag
ÖH joråsåatteJa, men det vet vi ju så .. Vad har detta med mitt frågetecken att göra?
Ja, det har ju varit så mycket fokus på bsf och hemlig att de andra ulvarna lätt kunnat gömma sig. Nu får vi ta och gräva lite inför morgondagens lynch varför vill telefonen inte skriva lynch med punkt efter den ändrar till lunch hela tiden.Jag tror inte att NÅGON tror att bsf är god förutom hon själv möjligen.
Jag förstår inte riktigt vem du försöker övertyga.
Jag tror att analysen som gjordes för en halv evighet sen av dig gullehönan - igår innan den stoppade lynchen är alldeles korrekt. Vi är jättemånga som är överens om att hon kan knappast vara annat än tjyven. Frågan är ju om hon har något mer att stjäla? Vad kan finnas kvar i form av skills? paket möjligen.
Den allra viktigaste frågan inför imorgon är ju vem fan är ulv
NÅN som fattar vad skrev . tack @bollen__Vanlig svenska så att jag förstår ! Eller norrländska går också bra. Typ.
Nämen jag förstod vad du skrev nu.