Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

MM vände ju om mig bara sådär, vet att jag kommenterat det. Då trodde jag att det kunde tyda på att hon var tjuv

Jag trodde ett kort ögonblock att du var tvilling med hemlig. Det var när det blev uppenbart (såsom ni flirtade och gullade) att ni var på samma sida och att det nödvändigtvis inte måste vara två onda. Du anar inte hur länge sedan det var.

Har du missat alla teoriinlägg som kommit där flera kommit till samma slutsats om dig och att du skulle vara tjuv? Det var ju det gårdagens stoppade lynch handlade om nästan hela vägen. Så påpassligt ledd av @gullehönan

Bsf har till och med upplyst om att tjuven är avslöjad - även om det påstods att det var jag som var den avslöjade. Jag tror att bsf själva verket meddelade att hon var avslöjad. Inlägget heter #764 (på sidan 39)för den som vill läsa.

Jag har nu läst igenom alla inlägg från gårdagslynch fram till dagens lynch och jag vill låna stekpanna och platta till min panna, för att jag missat en del matnyttigheter. Det är för att jag tänkt så många egna ... mindre listiga tankar. Men jäklars det har klarnat en hel del nu och som tur är så tappades inte dagens lynch bort utan en ulv åkte.

OK djupa andetag
Nån stoppade lynchen i DL 3 right:up::confused::banghead: GAH!!!!!!!!
En endaste roll kan ha gjort det - right?:confused::confused: ( finns ingen annan roll som kan ha gjort det- right?

så eftersom hemlig VAR ulv så torde näpppeligen BSF vara god ?? ( men verkligen INTE vara ulv- i så fall läser jag mer än uruselt och behöver begrava mig i gödsel tills jag dör- typ!:crazy:

OK djupa andetag
En endaste roll kan ha gjort det - right?:confused::confused: ( finns ingen annan roll som kan ha gjort det- right?

så eftersom hemlig VAR ulv så torde näpppeligen BSF vara god ?? ( men verkligen INTE vara ulv- i så fall läser jag mer än uruselt och behöver begrava mig i gödsel tills jag dör- typ!:crazy:

Ja, men det vet vi ju så .. Vad har detta med mitt frågetecken att göra?

OK djupa andetag

Jag tror inte att NÅGON tror att bsf är god förutom hon själv möjligen.
Jag förstår inte riktigt vem du försöker övertyga. ;)

Jag tror att analysen som gjordes för en halv evighet sen av dig gullehönan - igår innan den stoppade lynchen är alldeles korrekt. Vi är jättemånga som är överens om att hon kan knappast vara annat än tjyven. Frågan är ju om hon har något mer att stjäla? Vad kan finnas kvar i form av skills? paket möjligen.

Den allra viktigaste frågan inför imorgon är ju vem fan är ulv

OK djupa andetag

Vanlig svenska så att jag förstår ! Eller norrländska går också bra. Typ.
Nämen jag förstod vad du skrev nu.

Jag tror inte att NÅGON tror att bsf är god förutom hon själv möjligen.
Jag förstår inte riktigt vem du försöker övertyga. ;)

Jag tror att analysen som gjordes för en halv evighet sen av dig gullehönan - igår innan den stoppade lynchen är alldeles korrekt. Vi är jättemånga som är överens om att hon kan knappast vara annat än tjyven. Frågan är ju om hon har något mer att stjäla? Vad kan finnas kvar i form av skills? paket möjligen.

Den allra viktigaste frågan inför imorgon är ju vem fan är ulv
Ja, det har ju varit så mycket fokus på bsf och hemlig att de andra ulvarna lätt kunnat gömma sig. Nu får vi ta och gräva lite inför morgondagens lynch varför vill telefonen inte skriva lynch med punkt efter den ändrar till lunch hela tiden.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar