Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tänker du då?BSF - måste ju vara tjuv. Såg förresten att hemlig var den första som nominerade henne till BM, så jag gissar att hon valde sitt tjuvoffer på det sättet.
FarmenQristina - Nominerar GW. Röstar sent på hemlig dag 1, enda rösten på hemlig då. Rätt sen röst på hemlig dag 2. Röstar relativt tidigt dag 3 på okända ElenaBelle. Och dag 4, en femteröst på hemlig. Tycker hon syns dåligt och jag har inget grepp om henne alls. Utifrån röstlistan skulle det kunna vara en ulv som försöker alibirösta. Vet inte alls som sagt, behöver gå igenom inläggen här.
De som inte röstar på hemlig:
17:33 Gunilla_Persson röstar på Emma_Andersson
18:54 blacksmithfarm röstar på AnnaAnka
19:51 Emma_Andersson röstar på hemlig
19:54 MariaMontazami röstar på Emma_Andersson
20:31 hemlig röstar på Emma_Andersson
21:18 GW_Persson röstar på Blacksmithfarm
21:30 Emma_Andersson ändrar röst till ElenaBelle
Noterar att MM och Gunilla bägge röstar på Emma, samma som ulven hemlig väljer att rösta på. Kanske där vi hittar våra kvarvarande ulvar?
Det här funderar jag på, då jag ett tag trodde att bollen__ försökte hinta om att hon och anna skulle vara tvillingar. Nu vet vi att det inte kan vara så - så då känner jag mig faktiskt fortsatt misstänksam mot bollen__Men såhär. Vilka har mest varit på tapeten ? Bsf hemlig. Och bsf tycker Ankan och jag är rimliga ulvar . Det är ju verkligen att kasta misstankar . Visst kan Ankan lura mig långt upp på läktaren men jag vet ju att bsf har fel när hon misstänker mig så då tror jag att hon har fel om Ankan m å att det är för att sprida misstankar bara .
Det här funderar jag på, då jag ett tag trodde att bollen__ försökte hinta om att hon och anna skulle vara tvillingar. Nu vet vi att det inte kan vara så - så då känner jag mig faktiskt fortsatt misstänksam mot bollen__
Sedan verkar många av er övertygade att jag är tjuv, ni har fel där men fine. Betyder det att ni inte röstar ut mig så är det ju bra i alla fall, så jag ska väl inte klaga alltför mycket.
Som jag sa igår när LL föreslog dubbellynch ikväll så ska jag jobba vid DL. Och det tillsammans med att ni som sagt tror att jag är tjuv och därför antagligen inte kommer tro på något jag skriver gör att jag känner att jag lika gärna kan lägga min röst nu.
Blacksmithfarm röstar på bollen__
För jag tror hon ville verka vara tvilling med AnnaAnka, men när vu nu vet att Gunilla var tvilling med någon så faller det. Plus att jag redan innan det misstänkte bollen__ dels för att jag trodde (och nu kan vara säker på) att hennes röst i hemlig-paow lynchen var alibi och för att hon (när hon var hedinn fortfarande) tillsammans med annaanka nominerade hemlig till BM. Jag tror att lyan ville ha BMrollen själva.
Sedan verkar många av er övertygade att jag är tjuv, ni har fel där men fine. Betyder det att ni inte röstar ut mig så är det ju bra i alla fall, så jag ska väl inte klaga alltför mycket
Ska det vara 2 ulvar kvar nu? Eller 3 ulvar kvar
Jag kan iof känna att om jag inte hittar en säker Ulv att jag hellre röstar ut BSF än chansar på någon som faktiskt kan vara god!
En annan sak: om FQ är ulv så nominerade både hon och paow mig till BM. Också skumt. Eller så körde de bara på utan att ha någon linje i nomineringarna bortsett från den deras karaktärer höll sig till (GW är man).
Jag tror att lyan ville ha BMrollen själva.
"Mobiliserar" du också eller?Blaskmittfram
Det är väl så hon heter"Mobiliserar" du också eller?